Trl; m. Heeft niks te willen…
anders gaat hij maar lopen!
en ja in augustus… Hmmm hoe kom ik die maand door!? Heb alleen geen dagen meer hahah…![]()
Bloem; ik zal straks even kijken ik heb dat ebook ook nog wel ergens denk ik!
Bloem : you got mail :))) Jij gelukkig weer heerlijk geslapen
Viva : Kermit rijdt zalig, dus jij vandaag rondtoeren met knuffel ?
Mexx : veeeeel in het lijstje, heerlijk gevoel hoor
Roanna : weet ook niet meer op wie te stemmen
lol2 2 keer mail Bloemmie haha
Ik ondertussen op, de hondjes uit geweest, eten staat klaar(ontbijt met yoghurt en vruchtjes)
en dan, dan niets
Vanavond met een oud collega uit eten. Ze is weg, maar komt nog af en toe invallen.
Gezellig kletsen, Rubbie heeft avonddienst
Goedemorgen,
Ik gelukkig ook weer eens goed geslapen,(dankzij molletjes) ondanks dat ik wel met een stijve arm opsta, maar die maak ik zo wel ff los.
@Mexx: Ja, dat vroeg ik me ook al af. Hoe kom je die tijd door, als je niet weggaat? lol2 Nouja, wie weet eerst nog een leuk karretje en dan verder zien enneh… geen dank hoor.
@Viva: Hele fijne knuffeldag weer. :wub:
@Beps: Kijk, nog eerder. Wat spannend toch allemaal.
@Bloem: Zo hee. Jou mailbox komt zo wel weer vol. Hopenlijk vind je het waar je naar zoekt en eerlijk gezegd, ben ik daar ook wel benieuwd naar. Ik bedoel dat artikel van niet sporten he!!
@Raak: Wat een bloemenpracht heb ik toch weer gezien van jou en J. op FB. Ik heb genoten en ook van dat hotel. Prachtig plaatjes zeg!!!
@TRL: Jou fiets neem ik aan, ook al volop in gebruik?
Nou… iedereen weer een fijne dag en voor de werkenden… werkse weer. :dag:
Aangezien dat concert in oktober op zondagmiddag is, denk ik dat ik er maar een nachtje vooraf aanplak… Is dat ook weer een weekendje weg! ![]()
Mexx,hahaha je bent lekker op dreef
Gelijk heb je geniet ervan zolang het kan… wanneer komt M weer?
Roanna,oei weer een stijve arm,hoop dat tie snel los komt.
TRL: ik denk zo half november weer…
Als het visum natuurlijk weer lukt…
En hij gewoon weer lief tegen me gaat doen haha…
Is hij nu niet lief dan ![]()
Mailbox idd vol, waarvoor dank. Gevonden wat ik zocht of nou ja, igg duidelijkheid.
@raak zal binnenkort eens op fb fotos kieken. Leuk
Pauze weer voorbij. Ciao
Bloem: mmm niet echt… maar ik ook niet… dus we vullen elkaar lekker aan… ![]()
Mexx,natuurlijk gaat het visum weer lukken. Alleen de regels voor MVV zijn weer verandert he heb ik gehoord.
Ja helaas wel… Je moet nu getrouwd zijn als je hem hier heen wilt halen…
Maar heb wel berichten uit Turkije gehoord (van een nederlands meisje wat daar woont) er was daar op het nieuws geweest dat de toeristenvisa per 22 juni worden afgeschafd… Dus heb een heeeeeeel klein beetje hoop daarop!
Ja trouwen of geregistreerd partnerschap.
Volgens mij hebben ze dat van de visa al vaker gezegd ![]()
TRl: ja daar hou ik me dus ook niet aan vast hoor…
Maar blijf gewoon licht hopen…
@TRL: Nou, ik bedoelde ermee van… s’morgens voelt de arm stijf aan door het liggen enzo, maar zodra ik wakker ben en er weer wat mee ga doen, ( voorzover dat mogelijk is) de arm weer los komt. Nu even geen last dus!
@Even egooooo…ik ga vanaaf met de zoon ( heeft vrijkaarten) naar Orpheus om naar Saturday Night Fever te kijken Yehhhhh :cheer:…nostalgie!!
Kreeg een wapje… of ik zin had om mee te gaan. Tuurrlijk.
Doegi :dag:
Roanna: ohhh wat leuk!!!
Gaaffff!!!
Zooo ook nog een nachtje bijgeboekt in Rotjeknor, dus weer een weekendje gepland!
Zo kom ik de weken wel door hoor!
@roanna: veel plezier
@bloem: ik hoef de e book niet te mailen hahaha
@mexx: gaat naar concert van JS
@beps: stuiterdestuiterdestuiter JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 11mei!!! ![]()
@viva: en heeft de kermit de vuurdoop gehad, of hou je hem nog netjes… zoek je nog een miss piggy erbij?? haha
Iedereen fijne avond
Zo Roanna bij SNF, en ik weer thuis. Lekker aan de sushi, bijgekletst. Toen zij nog bij ons werkte hadden we er geen tijd voor, maar nu even lekker tijd voor ons…
Nu wachten tot Rubbie thuis is, en dan lekker morgen naar de kapper