Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Zo, eindelijk nieuwe verkiezingen. Kan dit FLUT kabinet eindelijk weg. Rutten is al bij de koningin geweest. Mooi zo!!

Roanna: ja inderdaad, de kleuren van Suzuki staan mij iets meer aan!! Het zou ook de splash nog kunnen worden (iets groter) of de Hyundai I10… :smiley:

Maar als ik voor de alto ga… dan ga ik voor een roze :smiley:

want: mooi roze is niet lelijk! had bijna gekozen voor roze/paarse fiets, maar toch maar voor een rode gegaan

@ beps echt aftellen dus!
@ viev doe jij nog maar ff rustig aan, gewoon lekker aan toegeven

hiero ook ineens niet meer zo fit, heel de dag gezeten en alles:auwie, maar… ik voel me wel heel erg ‘alive’ alleen ook een beetje keelpijn, voel echt mn klieren in mn hals…maar zal wel overwaaien

owh ja, wilde ik nog altijd vragen
@ eiwitpoeder dieeters. kunnen jullie mij de exacte link geven/documentje opsturen waar de do’s en don’t staan? ik ben namelijk erg benieuwd over dat stukje dat je niet fanatiek moet sporten met dat dieet (aangezien mijn dieet wel redelijk erop lijkt, en daar dus met geen woord over wel/niet sporten gerept wordt) dank!

Www.eiwitpoeder.nl daar vind je het ebook. Gratis te downloaden. Daar staat alles in. Jij ook beterschap meissie.

Asperines zitten er weer in. Die doen hun werk wel.wat betreft het kabinet, het is niet wat en het wordt niet wat. Je kunt net zoveel verkiezingen doen als je wilt. Nederland kiest maar waarvoor gekozen is wordt niet het kabinet. Ze maken ervan wat ze zelf willen. De een wil niet met de ander ect. Het is net een kindercrech.

De ellende is dat de crisis niet minder geworden is met GW, en ik denk ook niet dat hij iets kan toevoegen. Net een klein kind: Ik wilde het niet, maar opdat ik in de regering kom accepteer ik maar alles waar ik in mn verkiezingsperiode op spuugde.
En als dan alles draaid… dan trek ik me terug want ik spuug erop dus accepteer niets…
Maar wie ik nu zou moeten kiezen… nee geen idee

@beps: JAAAAAAA dat is een mooie moederdagcadeau zeg!!! Lekker knuffelen. Ben erg benieuwd hoe de meiden gaat reageren!
@viva: en hoe rijdt kermit?
@mexx: proefrit aangevraagd.
@Raak: leuk weekend gehad!

Ik weer terug uit roermond, had daar een congres en nu ben ik moe hahaha
Slecht slapen en ik moest natuurlijk optijd weg vanwege de files…

:biggrin: net kaarten besteld voor Jan Smit in Ahoy! Leuk!!!

Ennnnn ik kan weer in het lijstje!!

20-23 juli Praag!

Jac : lange dag gehad, naar limboland voor een congres, denk dat ivm de schoolvakanties de files wel meevielen he
Mexx : leuk hoor naar Jan Smit enne Praag : supergaaf !!! Kun je ook heeeeel mooie foto’s maken
Beps : nee he wordt er zo allemaal niet beter op in ons kikkerlandje

kermit rijd als een zonnetje…fijn autootje hoor

@Viva: Kijk… en zo hoort het ook. Een mooi stadswagentje helemaal voor jezelf. Fijn hoor dat ie ook zo lekker rijd. Geniet ervan en morgen weer van je knuffeltje. :wub:

@Mexx: Ja, dat vind ik echt een kleurtje voor jou. ( Voor mezelf trouwens ook nog wel ) Ik hoop dat het wat voor je is. Zo en dan ook nog naar Praag en JS. Poe hee… goed hoor. :cheer:

Nou meiden… ik weet het ook echt niet meer op wie ik nu zou willen/moet stemmen. Ik denk op niemand meer, want als ze eenmaal met hun reet op dat pluche zitten, laten ze je toch vallen en vooral nu met al die bezuinigingen en ombuigingen. Het zal mij tijd wel duren. Pfff…maar vind het wel leuk om te volgen hoe nu weer verder.

:NETHERLAN**Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

**Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Zo, als het goed is sta je er weer tussen Mexx. Zelfs 3 x onder elkaar! :cheer:

1 like

Hahaha nu je het zegt! :slight_smile:

hahhaah
@ mexx aso! drie keer achterelkaar! leuk hoor… praag staat ook nog hoog op mijn lijstje… is dat ipv kopenhagen?
@ viev it’s good to be green! jippie, zal ff kijken of ik kan vinden wat ik zoek op die link

hiero ff een off-avondje. lunch voor morgen is klaar, zo naar bed

@ jac, truste, zul jij lekker slapen na zo’n intensieve dag

@ viev ik kan om te beginnen dus al dat hele e-book niet vinden… heb je geen directe link? heb geen zin om urenlang te zoeken, of beter nog, gewoon het word.doc of pdf ofzo?

Ik zal eens kijk Bloemmie. Moet t ergens hebben.
Jac heb jij t nog, stuur t ff naar Bloemmie

zou fijn zijn, dank!

en goede morgen…! na de vreselijke zondagnacht nu heerlijk geslapen… awhh wat knap je daarvan op

Ik heb gister gehoord dat het ventje al op vrijdag 11 mei komt!!!
Spannend!!!

Nu eens opstaan

:NETHERLAN**Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

**Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Viva,lekker gecrosst in je kermit :slight_smile:

Beps,hoe eerder hoe beter of niet,mooi vooruitzicht.

Mexx,een proefritje maken,ga je ex voor rose dan? Zou M daar wel in willen zitten als hij weer komt? En misschien moet je nog een uitje boeken in augustus dan anders ga je je vervelen :wink:

Bloem,foto van fiets?