Turkisch Tea Time 2012 3de deel

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 31 Augustus t/m 7 September Oba (Acar via Gazipasa)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
,

Viva,gefeliciteerd met je schoondochten en geniet van je vrije dag.

Raak,een supergezellig weekend gehad,niet weggeregend?

mogguh

en weer maandag, jammer dat die weekenden zo snel voorbij gaan. ben toch fitter dan ik dacht, want heb wel spierpijn maar kan nog gewoon lopen, mn armen optillen etc. alleen iets van de grond oprapen is beetje erg pijnlijk, kwam ik achter toen ik de zeep weer eens liet vallen. maar goed, zo ff fietsen en dan werken. ciaoo

Goedemorgen.

@Viva: Gefeliciteerd met je schoondochter. Pffff… druk progamma heb je dan weer de komende 2 weken. Hahaha. Nouja, mag het een keer? Het zwaarst nog even het overhuizen en klaar is Klara en dan je kun zeker verstoppertje of anders… tikkertje gaan spelen met je hubs in huis. lol2 En wat dacht je van jodelen?

@Raak. Mooi zo meis, dat jou weekend toch nog geslaagd was ondanks het weer. Achja, dan moet je toch zelf wat van maken en daar hebben jullie nooit zo’n moeite mee, lijkt me. Wij hadden het ieder geval redelijk droog en zonnig gehouden hier en in de achterhoek. Maargoed… het kan beter. :zon02:

@Bloem: Ook al wat moeite met het op gang komen vandaag? lol2 Nou, ik ook. Het is, dat het niet zo is, maar anders zou ik denken dat ik ook zwaar aan de sport was geweest.

@Beps: Als ik het goed gelezen had, jij nu weekend. Geniet ervan.

Wij het weekend even weer eens gebruikt om de familie te bezoeken. Slechte nacht gehad, want had vergeten wat pijnstillers in de nemen voor het naar bed gaan en dat heb ik geweten. Maargoed… doorgaan Miepie. Straks weer fysio… maar nu eerst… koffie. Mmmm… lekker!

Iedereen een fijne dag verder en voor de werkenden…werkse weer. :dag:

Goedemorgen all
Viva : gefeliciteerd met je schoondochter, helaas stem kwijt en vanaf eind van de week verstoppertje spelen. Went zeker snel hoor,wat zul je een tijd overhouden hihi
Bloem : stuk zeek laten vallen en toen gemerkt dat er toch wel spierpijn was :)) Weet je al welke fiets het gaat worden ?
Trl : nee, alleen zaterdagmorgen vroeg heel harde regen daarna het hele weekend stralende zon gehad, geloof zo te lezen alleen aan de kust zo :zon02: geweest is, dus hadden we veel geluk
Beps : nu aan het weekend begonnen, lekker van genieten
Jac : lekker rustig weekend gehad, veel gewandeld en toen weggeregend
Roanna : haartjes in de verf en naar de achterhoek geweest. Rustig gevoel nu de vakantie ook naar September gezet is. Al zicht of en wanneer kokkie mag gaan werken ? Ik heb al 2 dagen asperges gegeten, jammie !!!
Iedereen fijne (werk)week :dag:

Vanavond mijn nieuwe kermit halen yeahhhhhh!!!

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT0G0YFv8zZMDFogwCtthQjKJrCBBda-6PyGasQJ60v4169_Sz0

Ik net wakker… zo rustig aan opgestart…
Niets op de planning voor vandaag…

Viva: gefeliciteerd.

en toen…blank, dat hoort bij weekend haha

Viva : spannend…………

Roanna : had jouw post nog niet gezien, elkaar gekruisd hihi
Was toch niet zo slim om geen pijnstiller in te nemen dan he als je zoveel pijn gehad hebt. Succes weer bij de fysio. Wij hebben ook alleen zaterdagmorgen vroeg maar slecht weer gehad hoor, de rest echt volop zon, zelfs een schitterende zonsondergang gezien :)))

@viev dat is snel dan! Lekker gaan toeren
@ beps fijn weekend! Hoe ga je het nu doen met halen van de kleine vent?

@roanna oei pijnstiller vergeten… Niet zo mooi. Misschien even een middagdutje doen? Ik ook slecht geslapen maar zoveel in mn hoofd

@raak en mooie fotos gemaakt? Fiets al uitgezocht en vast besteld. Werkgever moet nog her een en ander ondertekenen en opsturen dus dat zal nog wel even duren.

Voor de rest, fijne dag verder. Pauze weer voorbij

Jeeh voor zaterdag een proefrit aangevraagd voor de Alto… :slight_smile:

ok…

@Mexx: Spannend…
@Viva: Hoelaat komt Kermit??
@Roanna: Denk wel aan jezelf he…
@Bloemme: Fiets onderweg hopelijk…
De fokkervriendin gaat m halen, zoals het nu is op zaterdag 12 mei heen, en zondag 13 mei terug. Geen idee hoelaat hij landt hier maar ik ga m ophalen haha… Dan ben ik dus vrij
@Raak wel een lekker weekend gehad, maar veel regen
@Jac: Ehhh ja dat was ik ff kwijt… maar dat vind jij niet erg…
@Linda al weer ene poos niet gezien

En toen…toen was ik het verder kwijt…
Ik heerlijk NIETS gedaan

Tussen half acht en acht uur afspraak bij het autobedrijf

Beps op moederdag dus je puppy

Ben ook nog zo moe. Geen stem meer pijn in mijn keel en niet vooruit te branden. Wel uit bed maar nog niet helemaal beter

Ja zoals het nu lijkt wel, gaaf he…:wink:

Beps: spannend!!! :slight_smile:

Viva: jij ook bijna kermit halen!

@Viva: Oh, wat leuk he!!! Spannend toch altijd weer en zo gek… toen ik vanmorgen naar de fysio liep hier op het WC, zie ik ineens veel van die wagentjes rijden. Of zou ik er eerder nooit op gelet hebben. lol2 Succes straks he!!

@Beps: Ja zeker. Doe ik ook wel, uurtje achter de pc, kwartier wat anders doen. Hihihi, maar zo is het momenteel wel, maar kompwelgoeschratje.
Oh, da’s dan ook toevallig. Op moederdag jullie nieuwe doggie ophalen. :cheer: Joepie!!!

@Raak: Oh, dus toch nog aardig mooi weer gehad nadien. Tja… het was zo verschillend. In het noorden op de Veluwe was het erg slecht weer, maar ook hier mochten we toch eigenlijk niet klagen. Geen regen gezien. Alleen die temperaturen he… zouden wat omhoog mogen.

@Mexx: Toffffffffffff. Die Alto is dezelfde als de pixo. Heb net even gekeken. Zelfs van binnen exact hetzelfde. Vind alleen wel dat ze bij de Suzuki leukere/hippere kleuren hebben. Lekkere pittige wagentjes hoor! Nou, wie weet he!! Er is in die prijsklasse genoeg keus qua merken.

@Bloem: Nouja… het begin van je nieuwe fiets is er dus. Leuk hoor!!
Enneh… ik wou dat ik dat kon, zo overdag even een dutje doen. Lukt me niet! Heb ik nooit gekund. Te hyper voor denk ik! Hihihi.

Jou baby beps…handjes vol weer.
Mexx leuk hoor een proefritje

Beps : niet veel gedaan vandaag, lekker toch ! Ik had niet veel regen hoor, alleen precies met de optocht een heeeeel harde bui en daarna 2 dagen volop zon gelukkig :slight_smile: Jij op moederdag een puppie,leuk joh
Mexx : een proefrit gepland staan voor het weekend, spannenddddd
Bloem : fiets uitgezocht, documentjes laten tekenen dan kan jij ook weer heerlijk rondtoeren. Ja, heb schitterende foto’s zal proberen ze vanaaf ff te plaatsen
Viva : hoop dat je een beetje fit bent straks met het ophalen van je nieuwe car