Zo meiden, uitgeshopt, ook nog ff naar de Makro geweest. Rubbie MBT’s ik een leuke schoudertas.
ZM niet veel bijzonders, vooral nootjes en fruit(voor de pers haha…)
Nu ff chillen, geen voeten meer over…
@Roanna: Das echt Ruk van de gemeente. Echt!!! Ook voor die artiesten, die hebben zich ‘vrij’ gehouden en nu geen optreden,… Te idioot!!!
Weekend heerlijk, lekker geslapen, vandaag komen zoon en schoondochter met knuffel…
fff een bakkie doen.
Voel me wel goed, nog niet de oude maar moet gewoon aansterken denk ik. Maar gelukkig niet meer ziek. Joehoeee nu even de conditie weer opbouwen en dan heerlijk op vakantie.
@ viev dat klinkt al een stuk beter idd. en lekker knuffelen doet altijd goed denk ik zo.
@ beps gefeliciteerd! weer een jaar erbij voor jouw rubbie. veel plezier met sapjes maken
Weer zo’n trieste grijze dag ( wel droog ) en dat op 6 mei. Ik zit met de kachel aan, want verrek anders van de kou. Bah, bah! Maargoed, het is niet anders en wie weet krijgen we nog wel mooie dagen en anders ga ik emigreren naar een warm land.lol2
@Viva: Gelukkig Viva en geniet des te meer van je knuffeltje vandaag. :wub:
@Beps: Je hebt je dus nog redelijk in kunnen houden op de ZM. Hahahaha.
Enneh… als ik het goed onthouden heb, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE HUBS EN EEN HELE FIJNE DAG GEWENST MET ALLEN DIE JE LIEF ZIJN.
@Raak: Ook nog wat leuks wezen doen gister op 5 Mei?
De anderen… ook de dag nog goed doorgekomen?
Hier was het een dag als alle andere dagen, dus gewoon thuis. Was toch niets meer te doen hier. Straks miss even naar de stad of anders even hier naar het WC, want alles is weer open vandaag.
Iedereen een fijne zondag weer. Vast wel weer tot ergens. :dag:
Mogge
Viva : goed om te lezen dat je je toch een stuk beter voelt en fijne dag vandaag met je visite
Beps : van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Rbbie, goed feesten he:cheer::cheer::cheer:
Roanna : wilden gisteren naar bevrijdingsfestival gaan maar had de hele middag geregend, dus is zoon hierheen gekomen om de kids op te halen maar……die wilden graag alle 4 nog een nachtje blijven slapen dus ga zo weer voor de hele bups ontbijtje maken want 2 zijn er net op en 2 slapen er nog lol2
Bloem : ook alweer bij de levenden, ga je nog sporten vandaag ?
Ik ga volgende week vrijdag op proef bij de sportschool hier, want eigenlijk heb ik nu geen fysio meer nodig maar wil wel blijven bewegen. Eens kijken wat de mogelijkheden daar zijn
Trl : heb je gemist vanmorgen, hoop dat er niets speciaals is
Goedemorgen allemaal, moest even wat terug lezen haha. @Wendy: super hoor! En wat een mooie kamer krijgt hij/zij!! En die buik leuk leuk leuk! @beps: naar de ZM geweest plus mar. en nu visite of nog niet?? GEFELICITEERD MET HUBS!!! @linda: weer terug van vakantie! Hopelijk heb je genoten en ben je uit gerust. @bloem: Het is violet als basis geworden en een kopere lok. Erg gaaf moet ik zeggen haha @viva: knuffel ze!! @roanna: gaat het centrum met haar bezoekje verblijden…
Ik gisteren niet veel bijzonders gedaan hahaha ook wel een lekker een weekend zonder afspraken
Dank meiden, ook namens het F-varken haha…
Nee nog geen visite… net de kerk bezocht, nu ff koffie en dan de laatste ‘poest’ dingen
Rond 15 uur denk ik…
@ beps lekker een relaxte zondag. fijn dat je vrij bent!
@ jac, wow dat klinkt wel erg speciaal!! foto!!
@ raak goed bezig. gewoon een beetje lopen moet kunnen onder begeleiding in de sportschool? ik ben net terug, had totaal geen zin maar toch gegaan en voelde goed…
vanaf dinsdag de avondvierdaagse hier lopen en heb een boekje gekocht voor de wandeltocht breda-roermond. hopelijk een beginnetje maken met hemelvaart en pinksteren. leuk
@ roanna fijne zondag dan
ikke ga gauw douchen en ff snel wat eten, heb in breda afgesproken met een meneer. geen idee wat ik ervan moet denken maar koffie/thee moet wel kunnen… overleef ik vast wel. ciao :dag:
Raak,sinds gisteravond druk met C geweest,kreeg zomaar uit het niets een heel dik oog,wat heel pijnlijk was dus naar huisartsenpost geweest,ook bulten op zijn buik,arts dacht aan een allergische reactie aangezien dat ook vaak gepaard gaat met galbulten,zij dacht dat het galbulten waren.Moest goed in de gaten houden dat hij niet benauwd werd enzo en het koelen,vannacht was het dus heel erg C erg veel pijn van de jeuk en zijn benen zaten ook helemaal onder de plekken. Dus huisartsenpost gebeld,kon een drankje op komen halen,C was net weer in slaap gevallen dus kon niet gaan,(nadeel van alleen zijn) tot 4 uur redelijk geslapen toen weer zo’n last dus maar weer gekoeld om 7 uur me ouders gebeld of me paps het drankje kon ophalen,dus die kwam dat vanmorgen brengen,met veel moeite het drankje naar binnen gekregen en gelukkig ging het daarna beter.Nu nog wel een wat dikker oog,maar de jeuk was (nog) weg,vanavond kreeg ik het drankje er echt niet in dus hoop dat de jeuk wegblijft…
We hebben leuke dagen gehad in beekbergen, we hebben het heel erg goed getroffen met het weer. Maandag tm woensdag buiten gegeten, donderdags uit eten geweest. Veel leuke dingen gedaan. Winkelen, Veel fietsen op mijn nieuwe fiets die ik vorige week gekregen heb, naar paleis het loo geweest. Woensdagavond zijn r en ik naar het concert van edwin evers band geweest, had ik hem gegeven voor zijn verjaardag, was echt mooi. Ook was woensdag een mindere dag voor ons, toen we wakker werden belde mijn zusje dat het paard van haar en mijn vader heel erg ziek was en ze nog niet konden zeggen hoe het zou aflopen, hij had koliek (problemen met de darmen, bij paarden vallen dan gelijk alle organen uit) Na paar spuiten is ie toch weer opgeknapt hij heeft geluk gehad, mij vader en r zij daarom even teruggegaan naar enschede, terwijl ze weg waren werd ik gebeld door buurvrouw dat palingrokerij van schoonfamilie in brand stond, was een grote brand, dat is nu afwachten hoe dat verder zal gaan. Ondanks de twee dingen toch hele leuke dagen gehad, nu uitkijken naar de volgende vakantie.
@Linda: Oh, dat klinkt op die paar dingen na dan, best goed. Het was ook goed weer de hele week, alleen later wat kouder. Mooi is het Loo he? Hebben jullie alles nog makkelijk kunnen vinden, na mijn uitleg via wap?
@TRL: Oh, wat schrikken he!! Ik had ook al het een en ander via FB meegekregen en die foto gezien. Heftig hoor. Ik hoop echt dat hij er nu van af is, want jeuk is zo erg. Raar he, zo ineens, maarja… dat hoor en zie je weleens vaker. Sterkte en beterschap voor C. :kus:
@Beps: Zo, alles en iedereen weer weg? Dat ook weer gehad. Geniet dan nog even van jullie rust.
@Bloem: Nou, petje af hoor. Zoveel plannen met vierdaagse en dergelijke en dan geen zin hebben, maar dan toch gaan sporten. Dicipline. Geweldig.
@Raak: Ook een goed idee, om na de fysio toch bezig te blijven. Nou meid, als je het kunt, gewoon doen. Wie weet zit er iets leuks voor je bij en hou je je lijf en de botten/spieren toch soepel. Daarom vind ik dat wandelen met de buren ook zo fijn. Ik doe verder practisch ook niets aan sport en dan is dit toch een fijne bezigheid, vooral met dit mooi weer.
@Viva: Leuke dag gehad met de familie en met name knuffeltje? :wub:
Zo ladies… het weekend alweer om en morgen de meesten van jullie weer aan de bak. Voor nu nog een fijne avond en voor straks… weltrusten. :dag:
Trl : ja zag er ook echt uit als een allergische reaktie, vooral als het ook op de ogen slaat, hoop dat nu zonder medicijnen ook de jeuk idd wegblijft, ik deed altijd heel ouderwets mentholpoeder op het lichaam na het bad. Succes en uiteraard beterschap, is altijd weer ff schrikken he
Beps : verjaardag achter de rug en nu nog even rustig nazitten
Bloem : enne : hoe is het gegaan met die mijnheer ???
Roanna : ja ga het gewoon proberen en zie het wel. Is voor jou zeker leuk, onder het lopen ff lekker bijbuurten anders zit je straks veels te veel achter de geraniums he en dat moeten we niet hebben, moeten wel bij blijven toch
Linda : oh toch wel wat vervelende minpuntjes dan tijdens de vakantie maar voor de rest ook nog heerlijk kunnen genietn !
@roanna: het loo was ook erg mooi, was er nog nooit geweest wilde er graag een keer naar toe, hadden ook kortingskaarten 2e gratis dus dat scheelde ook weer
Morgen weer werken, hele dag dinsdag halve dag 's middags komt mams dan voor een paar dagen, we gaan woensdag naar de Liele zomerweek in almere
@ trl heftig hoor… heeft C. iets anders dan anders gegeten? aardbeien ofzo…? spannende momenten dus
@ linda klinkt als een heerlijke vakantie en die vervelende dingen waren ook wel voorbijgekomen als je thuis was geweest maar die vakantie pakken ze niet meer af
@ beps en? veel sapjes al gemaakt? lekker hoor.
hiero echt een heel erg leuke middag gehad. hij is totaal niet mijn type mbt enkele zeeeer belangrijke punten (lengte, leeftijd etc) maar het was gewoon heel erg leuk, dus ik zie het verder wel wat er nog van komt. nu slapen