Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Mogge all
Beps : binnenkort alleen de weekenden werken om de pup bij te staan, nu koppijn van een hond die zijn plaats verdedigt :slight_smile: Mooie foto’s van de pup hoor
Wendy : bijna verlof, nog even de laatste loodjes rustig aan volwerken
Roanna : goed om te horen dat je wel rustig aan doet, dus ook als R straks niet thuis is he :))) Heb vorige week wat moeite gehad met in mijn ritme te komen en dochter voet zit in het gips dus alles beetje rommelig nu
Mexx : goed zo meis : de 10 kilo al gehaald, eerste hoogtepunt en gewoon lekker doorgaan he !! Succes met je rondje langs de dealers. Die gaatjes worden wel weer gevuld he :))) Werkse vandaag
MK : fijn om te horen dat je moeder stapje voor stapje weer beter aan het worden is, zoiets vergt veel geduld he ! Ik hoef geen werk in te halen, neem altijd gewoon laptop mee en doe dat iedere dag daar ook, wel jaarafsluiting met accountant afgewerkt, crematiedag tussendoor, dochter in gips dus beetje rommelig bezig hihi
Bloem : jij probeert je agenda alweer helemaal overvol te plannen, beetje rustig aan he want anders kun je de leuke onverwachtse dingen er niet meer tussen krijgen :)) Mooi cijfer weer behaald !
Viva :jij nu lekker paar daagjes vrij, Damber bijna helemaal over, laatste dingetjes afwerken en dan : rust en heerlijk naar de vakantie toeleven !
Fijne dag :dag:

En hoe gaat het bij Raak zelf?? Altijd zulke mooie updates, maar mis raki…:)!!!

Goedemorgen meiden.

Vandaag lekker vrij, nou ja vrij nu even aan de was, straks boodschappen doen en naar paps (blehhh).Zo geen zin in maar ja moet maar even.
Beps lekker hoor een huis vol dieren waar er een paar op de plaats worden gehouden door de oudste van het stel.
Raak hoe komt het dat dochterlief in het gips zit, gevallen ofzo?? Doe rustig aan…en langzaam weer een beetje in het nederlandse ritme.
Wendy de laatste loodjes maar klinkt toch dat je nog goed gaat, maar het blijft zwaar.
Mexx hij gaat lekker hoor klink toch heel anders he 130 of 119 kilo, ga zo door meis.
Mk gelukkig dat het met mams wat beter gaat. Zal lang duren voor ze weer de oude is.
Roanna tja ik ken het hoor dat je dingen het liefst zelf wil doen.
Nou hier is het behoorlijk leeg aan het worden, volgende week zaterdag is het D-day
en dan gaan de grote stukken weg, gelukkig is het bijna klaar, hubs gisteravond de laatste
2 stenen in de tuin geslepen, dus dat is ook klaar. Nu morgen nog de laatste dingen boren en dan hangt en staat alles voor zover. 2 mei komt het bankstel dan kunnen ze pas echt de lampen in de kamer ophangen en zo dus dat wordt dan nog 1 dagje aan de gang. En dan is het basta, dan mogen ze het allemaal zelf gaan doen.
Hubs en ik zijn ondertussen chronisch moe hahahahaha. Nog 29 dagen en dan heerlijk op het ruggetje in het zonnetje, ik kan niet wachten.

Goedemorgen.

@Viva: Kijk, dat zijn goede berichten… nouja… straks nog even naar je vader, maar ach, zolang het nog kan…En wat je zegt, lekker uitkijken naar betere tijden in Mei. :zon02:

@Raak: Oh zodoende. Ja, kan me er wat bij voorstellen dan. Heb je het best druk mee zo. Is toch een handicap op het moment, als je dochter niet goed uit de voeten kan.

@MK: Ook mooie berichten over je moeder. Gelukkig maar weer.

@Mexx: Goed bezig. :thumbsup: Ga zo door! Btw… die Pe**t 107… wat Raak van de week zei, ook leuk en helemaal niet duur. Succes nog he!!

@Beps: Straks weer werken en verder vol plannen voor de kleine rakker straks.

Ik heb verder niets te melden. Alles is al gezegd. Hihi.

Fijne dag all… :dag:

Beps : hier alles prima hoor, J. van de week nieuwe fotocamera gekocht, de 60D want we gaan het weekend naar Noordwijk voor het bloemencorso, kan die alvast oefenen :)) Had wel gehoopt toen ik het boekte op een beetje beter weer maar ja, we doen het er maar mee he en als we het erg koud krijgen gaan we gewoon daarna lekker de sauna in toch
Viva : oeps straks even langs paps, tsja moet toch ook gebeuren he. Ik ben vorige week meteen na de vakantie ook naar mijn moeder geweest, ze vond het geweldig dat ik er was maar na een poosje vroeg ze toch wel wie ik eigenlijk ook alweer was en toen ik zei : je oudste dochter zei ze : ja daggg, ik heb helemaal nog geen kinderen. Dan moet je best wel ff slikken hoor
Dochter vond het wel ok om de hondjes uit te laten op hakken en is toen met dr voet omgeklapt en heeft een gescheurde pees
Roanna : ze redt zich verder wel prima hoor maar auto rijden dat kan natuurlijk niet en net vorige week heel veel heen en weer moeten rijden 5 avonden met de musical van R. en de crematie en de accountant. Ben dus eigenlijk pas deze week weer af en toe thuis, nou ja op de daagjes weg dan om te winkelen en het weekend ook weer he hihi, dus zo blijven we druk, heb geeneens tijd eigenlijk om te werken :)))

TRL: jep helaas wel ja… En dat was voor mij de druppel om er wat aan te gaan doen! :frowning:

Ik heb het wel weer even aangepast, wilde dat eigenlijk niet in mijn ticker hebben… :wink:

Trl : heb jij trouwens je nieuwe fiets al op kunnen halen ? Goed vastklinken dan nu he !

Ach Mexx ik was net zo zwaar, en weeg nu gelijk aan jou(nou ja een kilo of 3-4 minder)
Hier gaat niets af. Volgens de artsen heeft het ook met mn hormonen(of gebrek aan) te maken, en mn darmen.

Het SC dieet is net niet te doen voor mij(ivm warm eten dat niet mee kan) en ik heb gewoon altijd honger… maakt niet uit wat ik eet of niet eet: HONGER!

Goed nu genoeg: JIJ GAAT GOEHOEHOEEEEDDDD

1 like

Raak,ja heb hem net een half uurtje geleden opgehaald :slight_smile:

Trl : haha voelde ik zeker dan, hoop dat jullie er nu veel en vooral lang plezier van mogen hebben !!!
Beps : probeer gewoon vol te houden als je je er beter bij voelt, ik zit nu eindelijk onder de 90, iedereen zegt heel snel, binnen 9 maanden, maar vond het toch nog lang duren. Ga zeker door tot 9 juni = dan 1 jaar en denk dat ik wel de rest van mijn leven daarna ook KV blijf eten want dat bevalt me eigenljk best goed

Raak,1 jaar als het goed is mag ik volgend jaar weer een nieuwe uitzoeken :slight_smile:

Trl : haha dat zou zeker toch wel moeten lukken dan he

Nou goed hoor Raak, jij bent er ook ruim 30 kwijt toch.
Beps als je je maar goed voelt, dat is het aller belangrijkste. De weegschaal is maar een ding, jij bent jij.
Zo meiden ik bij paps geweest, was alweer door zijn centjes heen, maar heeft niks gekocht, had nog 11 cent in zijn portemonnee, nou schiet mij maar lek. Geen drinken in de kast, helemaal niets ik begrijp er geen snars van, hij had 10 pakken jus x 2 liter, 13 pakjes shag met vloei, koekjes, snoepjes, worstjes vanalles, maar de kasten zijn leeg, geen drinken, nog 2 pakjes shag, en voor de rest nada niks, ik verdenk die vriendin er van dat ze de boel leeg haalt, en paps zijn centjes leent, maar ja volgens hem is dat niet zo.
En nu ga ik mijn bed in, ben van het een op andere moment hondsberoerd, heb al gespuugd, en heb pijn in mijn maag…zou ik dan toch nog een staartje krijgen van die rot griep? Ik hoop het niet morgen is knuffel jarig… kan het dus niet gebruiken om ziek te worden.

Oh maar ik eet ook KH arm… maar… pffff…
Mn fruit mis ik te erg…kan niet zonder

Verder voel ik me er TOP bij, sterker nog: Heb ik met KH gegeten dan ben ik beroerd, doodmoe ed…

Hey ladies. Veel verhalen weer. Kan nie alles onthouden dus even vlug:

@viev lekker ff een dutje doen dan voel je je strax weer een stuk beter. Genoeg is genoeg

@trl de fiets opgehaald en volgend jaar weer een nieuwe! Goed bezig. Ik denk dat het voor mij ook wel kan. Mag ook valantiedagen inleveren en ga dit jaar toch nergens naartoe

En verder… Raak en mexx en ook beps goed bezig met afvallen of gewoon goed eten. Het gaat erom hoe je je erbij voelt. Ik voel me toppie. Deze week precies 1 jr geleden. Helaas mijn doel net niet gehaald maar we gaan gewoon door en dan komt dat doel vanzelf wel langs. En verder, ga natuurlijk niet alles tegelijk doen. Voor mij is het het idee als mogelijkheid al een vooruitgang ipv het al meteen af te kappen als zijnde: dat is nix voor mij. Maar goed, ben dus al te laat voor salsa en dat schaataen is wel heel duur! (cursus, entree, schaataen huren) maar goed. We hebben nog even en dan zien we wel.
Dat wilde ik dus nog even toelichten.

Lieverd je weet het he: Zij die het interesseren snappen het zo wel, en zij die het niets interesseert … die snappen je toelichting niet … Dus… Geniet van wat wel kan…

Bloem: Dat doel loopt niet weg meid, gewoon rustig aan verder gaan en dan kom je er vanzelf!!

Net een bon gekocht op Groupon… 2 personen grieks 19euro… En als je je nu aan zou melden dan kreeg je 10euro tegoed… Dus heb nu 9 euro betaald voor 2 personen! :slight_smile:

Hihi… das niet verkeerd!!!
Ik heb nog 2 bonnen voor Turks met een vriendin, met 4 pers 3 gangen menu voor 29 euro per 2 pers

@beps: WOW wat een kanjer al!! Echt super hoor! Leuk leuk leuk!!! Ben benieuwd hoe de meiden dan gaan reageren
@raak: J nieuwe fotocamera en jullie gaan naar de bloemencorso :slight_smile: Leuk vooruitzicht!
@bloem: Salsalessen/schaatsen… ik zou voor schaatsen gaan hahaha. Ben niet zo soepel in de heupen
@Mexx: goed hoor!! M herkent je straks helemaal niet meer hahaha
De rest allemaal een dikke knuffel!
Nog 1 dagje en dan weekend… en daar ben ik hard aan toe! Heb een beetje een slaap tekort :frowning:
Dus besloten om zaterdag niet te gaan sporten. Mag wel voor 1 keer