@Raak: Dat is zeker ook wel zo, maar als je arm zo stijf wordt van het ook bijna niets doen, is dat best piijnlijk en ik ga het ook proberen met eerst 4 molletjes per dag.( 2x2 ) Gister had ik er 2 genomen na thuiskomst van de fysio (au) en daar heb ik de hele dag mee gedaan, wat niet wil zeggen dat de pijn helemaal weg was, maar was dragelijker. Nee, ik let er wel op… dat ik niet teveul doe.
@Viva: Het einde komt in zicht dus bij jullie. Wat zal het even wennen zijn, maar dat went ook wel weer snel genoeg. Enneh… ik heb het idee… dat jij ook wel bij hen mag komen om te poetsen als ze er al wonen. Want dat is toch je hobby lol2 of vergis ik me!!Hihihi.
En kokkie de ramen laten doen? Nou, er zijn er echt dingen die hij goed kan, stofzuigen, dweilen, bedden opmaken en samen de bedden verschonen enzo, maar er zijn toch echt dingen die ik echt zelf moet/wil doen, b.v. de KD’s enzo, anders is het niet naar mijn zin en dan is het weer dubbelop werk. lol2 Maar ik heb nog een linkerarm die goed functioneerd. Hihihihi.
Dan erbij… een dezer dagen gaat hij naar de boer werken,dus moet ik ook veel dingen zelf proberen.
@Beps: Ik zie het al voor me. Ho, ho… hier jij, nee, dat kan niet, nee dat mag niet, maar wel leuk spul zo en och… jij bent daar weer goed in, dus dat komt ook vast wel goed met het beestenspul.
@All:Voor langere vakantie’s ga ik ook zeer zeker niet naar het noorden hoor, al is het daar nog zo mooi. Ik moet wel warmte en zon hebben. Echt wel, maar een weekendje zoiets iets doen… prima.
Ik snap het idee wel van noordelijke landen maar het kan er in de winter prachtig zijn. Verder, in de zomer is het er soms warmer want langer ligt dan hier bij ons., sommige bestemmingen trekken je meer dan andere. Ben wel benieuwd naar Kopenhagen. RMoet erg leuk zijn.
@Viva: Het einde komt in zicht dus bij jullie. Wat zal het even wennen zijn, maar dat went ook wel weer snel genoeg. Enneh… ik heb het idee… dat jij ook wel bij hen mag komen om te poetsen als ze er al wonen. Want dat is toch je hobby lol2 of vergis ik me!!Hihihi.
No way…heb genoeg gesopt, mogen ze lekker zelf doen.
@Roanna: Knuffel!!! @viva: laat nu de ander soppen hahahaha @Mexx: luxe probleem! Heel vervelend! en hoe was het bij de TA @beps: gaat het goed met de voorbereidingen van de kleine man?? Nog eventjes en dan knuffelen!!!
Ik zo weer opweg naar training met Xandor… en voor mij ook want ik moet ook rondrennen hahaha
@ jac ja jij moet al het werk doen he, en hij hobbelt er wel achteraan
zit ff te kijken om op salsales te gaan, maar helaas, alles begint net deze week… kan dus nergens meer een proefles meepakken, jammer.
wil eigenlijk ook wel leren schaatsen dus het gaat goed met de goede voornemens. nu eerst maar aan de studieopdracht (de andere had ik een 7 voor, gelukkig gehaald dus! pfff)
@ roanna,
Ik kijk ontzettend uit naar mijn verlof, nog 4 weken werken…! Verder gaat alles goed, het wordt wel zwaarder, maar… Dit zware levert straks een prachtig wondertje op…!
@wendy
Aftellen tot het verlof, ik had gelukkig zittend werk, dan kun je het nog heel lang volhouden. Dat is voor jou anders, sterkte nog de laatste 4 weken en dan kun je lekker uitrusten.
@viva
Starks is het klaar met het soppen, ik denk dat je ook wel genoeg gedaan hebt.
@roanna
Vervelend hoor zo’n schouder, je moet wel veel geduld hebben.
@beps
Wat een lieverd zeg, nog even wachten en dan komt hij.
@jac
Zelf lekker meerennen met de hond, goed voor de conditie.
@mexx
Allemaal gaatjes, gatsie.
Een nieuwe auto uitzoeken, leuk klusje.
@trl
Leuk filmpje gezien dat C. vlinders ging vangen.
@bloem
Allemaal weer ideetjes en gefeliciteerd met je 7. Die is weer binnen!
@raak
Moet al het werk nog ingehaald worden van de afgelopen weken?
Met moeders gaat het langzaam steeds een beetje beter. Ze kan steeds meer dingetjes weer zelf.
Ik sta voornamelijk op de bso, die kids vinden het leuk om te helpen en klusjes voor je mogen doen…!
Kdv zou nu te zwaar zijn. Na m’n verlof ga ik op een nieuw te openen kdv werken…!
@Wendy: Rustig aan he, en wat niet meer gaat, gaat niet meer…
@Mexx: Een rondje dealen… gelukkig is het iets anders lol2
en toen,…
@Bloem: Rustig aan he, denk aan jezelf. Nu veel tijd over ivm einde seizoen, maar … je kent je ‘overmoed’ Hier houd ik het op 3-4 keer per week wandelen met de dames, en 2-3 keer per week fietsen(is ong 1 uur per keer stevig in beweging…vaak 1,5 uur)
En nu,… vandaag weer werken. Heb gevraagd om nadat Botan komt 4 wkn alleen weekenden te werken. Dat lijkt te kunnen zover. Dan heeft Rubbie onze ‘vakantieperiode’ vrij om de laatste puntjes op de i te zetten…
Het is wel druk in huis met de logeer hond, maar ze vinden allemaal hun plek. Alleen Chira heeft nogal last van bezittersgedrag dus die volgt hem de hele tijd en verteld hem dan luid blaffend en grommend: MIJN MIJN MIJN MIJN MIJN!!! en daar krijg ik wel een punthoofd van hihi