Zo ik ook weer boven water… Had een leuke dag gister!
Gelukkig in de loop vd dag eea kunnen relativeren dus
Nou iedereen hier een fijne dag, Rubbie en ik zijn nog vrij vandaag. Rubbie gaat werken aan de 4de bench, en ik het huis ed doen. Vanmiddag/avond komt de loge: De hond van de getrouwde vriendin omdat zij op huwelijksreis gaan
Zo meiden weer dinsdag dus knuffeldag.
Beps een leuke dag gehad, wat moest je relativeren?
Bloem orde op zaken gesteld thuis.
Roanna ja je doet er niets aan als het van een kant moet komen maar je wilt ook dat je kind er netjes bij zit.
Mexx ben je er al uit wat het wordt?
Viva: nope!! Ga binnenkort eens even een rondje maken met paps langs de dealers… Het voordeel van Kia en Hyundai is dat je er 7/5 jaar garantie op hebt… (wel met verplicht onderhoudsbeurt elk jaar) maar de Ka vind ik ook erg leuk, de Nissan Pixo is toch wel behoorlijk aan de prijs geworden…
@Viva: Nee, daar doe je zeker niets aan. Maargoed, het einde komt in zicht en voor hen het begin en daar kun je dan alleen maar plezier van hebben om je kinderen gelukkig te zien in hun mooie stulpje. Hebben jullie dan toch maar mooi even ( nouja, even?) gedaan.
Veel plezier vandaag met knuffeltje. :wub:
@Beps: Mooi zo. Is dan beter zo voor iedereen toch. Feestje geslaagd, en mag ben jij de oppas zijn. Geniet van jullie vrije dag!
@Mexx: Kopenhagen is ook een mooie stad. R. is daar al regelmatig geweest en gaat eind van het jaar ook weer met een paar nichten en neven van ons. Hebben ze al vaker gedaan als familie uitje.
Verder iedereen orde op zaken las ik…, nou ik ook.
Koffie op en nu snel ff showeren en dan fysio. Latersssss :dag: Ergens weer.
@Mexx: Kan wel kloppen. Zag ik later ook, maar wij hebben hier een Nissandealer ( Koops) zitten en die had laatst voorraadmodellen staan met behoorlijke kortingen. Nieuwe auto’s met al op kenteken zeg maar. Die waren toen behoorlijk afgeprijst en wij hebben in het verleden weleens zo’n auto gekocht.
Maar die je nu op het oog hebt…ook mooi enneh… je hebt ook nog een sportieve Suzuki voor een leuke prijs he!!!. Succes.
Mexx : mijn keuze zou een peugeot 107 zijn enne nog geen 7.000 euri en zuinigggg. Kopenhage : geen idee, alles wat ten noorden van ons is vind ik te koud, ga er dus niet heen hihi
Roanna : weer naar de fysio. Merk je al beetje verbetering ?
Viva : lekker knuffeldaagje, heerlijk rustig voor je hoop ik
Bloem : alles thuis ook weer onder controle
Trl : bijna je nieuwe bike ophalen, leuk he, behalve dan met dit weer
Beps : 4e bench in de maak, alles gerelativeerd dus kan weer rustig slapen nu
Zo even de koffie op drinken en dan het vers getrouwde koppel naar Schiphol brengen.
Allerlei stremmingen op de spoorlijn, dus ik maar ‘de lieve vriendin’ uithangen…
Gelukkig kon ik het gister al relativeren en er nu voor ze zijn…
@Raak: Nou eigenlijk nog niet zo. De ene keer meer last dan de andere keer en gister had ik die grote ramen van de woonkamer binnen en buiten gezeemd ( was echt nodig ) en ja… dan kan je er donder op zeggen, last van. Ik weet dat ik het rustiger aan moet doen met die arm, maar dat lukt me nu eenmaal niet altijd. Probeer best wel het een en ander te doceren, maar heb er ook ontstekingsverschijnselen bij, dus dit is in overleg met HA en Fysio, is het echt een kwestie van tijd. Ik moet geduld hebben. Moet over een week of 5 weer naar de HA en dan misschien pas spuiten zetten, als er geen verbetering is. Mijn HA is hier niet zo voor. Maar ik neem nu wat vaker per dag wat molletjes in, want dat deed ik tot op heden ook bijna niet. We wachten af!
@Beps: Dan heeft je vriendin mooi geluk met zo’n lieve vriendin als jij. Maargoed, dat wisten wij natuurlijk allang. Hihihi.
Zo hier een loge aanwezig: Dubai een vriendelijke teveurense herder reu van 2 jr.
Totaal verliefd op 2 van mijn meisjes, en zij: ROT OP ENGE HERDURRRRR…
Dus ik ben verkeers agente geworden haha…
Ze snauwen alleen, geen geknok dus het komt wel goed
Vandaag nog vrij, en morgen een avonddienst. Zo komen we er wel weer
Mexx : sterkte bij de tandarts, vroeg is wel lekker toch, ben je er snel van af en kun je van je vrije dag gaan genieten
Beps : gisteren vrienden naar Schiphol gebracht, nu politieagent tussen de loge en de dames :))
Bloem : was veuls te vroeg op hihi
Roanna : ja zoiets heeft zeker rust en tijd nodig maar ik ben bang dat de molletjes een verkeerd effect hebben, nemen je pijn zeker goed weg, maar…daardoor ga je wel weer meer dingen doen die je eigenlijk niet mag omdat je er door de molletjes geen last van hebt, dus probeer meer rust te nemen. In Belgie zetten ze idd veel eerder een spuit dan in Nl.
Vandaag woensdag, de hele dag werken, maar wel de laatste dag deze week.
Wat een prutweer zeg, dikke winterjas aan en de kachel hoog, het is verdorie bijna mei…en we hebben anderhalve dag mooi weer gehad.
Thuis komt er wat orde in de chaos, de spullen dan Damber zijn bijna allemaal over, dus nu alleen nog de grote dingen, en een paar dozen, maar die worden vandaag geloof ik op gehaald. En dan is het alles strak trekken bij haar in huis.
Beps naar schippiehollie lekker krijg ik altijd een vakantiegevoel van. En weer de barmhartige spelen…nou ja voor een goed doel.
Roanna doe nou kallum an meis, die ramen lopen niet weg…en ander R. lief aan kijken.
Mexx lekker naar de tandarts nou jij liever dan ik.
Mk hoe is het met mams? Gaat het weer een beetje met haar.
Raak, mijn idee veeeeeeeelste koud boven friesland he…helemaal mee eens. Jij al weer van je jetlag af??