Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Ik wakker, zou de voorbereidingen voor de ‘bruiloft’ en dan meld ik me wel vanavond rond 19 uur ofzo

Goedemorgen.

Ook hier een stralende zon, maar kom nog niet buiten want dan… brrrrr.
Heb snel de machine volgegooid met de vakantietroep van de zoon, kan dat nog wel mooi even naar buiten, voordat het weer gaat regenen.(wordt gezegd)

Verder ook even niet veel te melden. Ik denk voor de meesten van ons weer een gewone dag danwel werkdag. Nouja… alleen voor Beps dan niet. Die heeft weekend nu. :cheer:

Wij waren gister een paar uurtjes op Schiphol geweest, maar ook veuls te koud om op het panorama terras te zijn, dus snel een paar foto’s gemaakt en weer snel naar binnen. Lekker mensen kieken. Wat een spul loopt er dan zo toch rond he. Hihihi. Hier en daar ff een drankje en hapje gedaan en toen de zoon aankwam met de trein van iets van 9 uur weer naar huis.

Fijne dag all… en meld me wel weer hier of ergens. :dag:

Goedemorgen, het kan nog net…

Maandag ja !!!..
druk op het werk ja!!!
moe van het weekend ja!!!
al klaar bij Damber nee!!! (bijna)
koud ja!!!
problems met paps ja!!!

al met al een hele boel jaaaaaaaaa…
maar het komt goed, alles op zijn tijd.
en druk aan het aftellen voor de vakantie nog 4 weken en 4 dagen…
Iedereen een fijne dag, ik meld me weer…al ik nog tijd en zin heb.

toedels allemaal een dikke knuffel van mij, maar heb echt niet zoveel tijd momenteel.
Komt wel weer.

Viva: :kus: voor jou…

Viva: :kus:

Hoe is het verder hier??

Ik vandaag alleen op kantoor, collega is vrij… Vanavond uit eten… mams is jarig dus dat moet gevierd worden!

Beps: bij wereldwijd dus :wink: :slight_smile:

Roanna : gisteren hier en daar (M?) een hapje en een drankje gedaan en toen was de dag weer om
Viva : bijna, maar nog niet helemaal klaar en nog steeds problemen met paps :kus:
Mexx : gefeliciteerd met je moeder en voor straks : eet smakelijk !
Beps : druk met de voorbereidingen

1 like

Bloem: doe jij eigenlijk nog aan toyvoyagers?

Ohh meiden ik ben aan het kijken naar een nieuwe auto… :slight_smile: Ik wil toch weer wat kleiner (en dus zuiniger) en nieuwer… Ofwel… gewoon een hele nieuwe!!! Maar dat is moeilijk om te kiezen!!

Roanna,jammer dat het weer niet zo best was op schiphol.

Viva,denk aan jezelf he

Mexx,een luxe probleem hahaha Heb je al een fiets besteld en je citytrip al geboekt?

toe maar Mexx nou als je het kunt betalen waarom niet…zou voor een hele nieuwe gaan dan…leuk een c1 of een ka…Damber heeft een nieuwe ka lekker karretje hoor. lekker zuinig ook.

Tlr. ik doe mijn best, het is heel veel werk, allemaal en van zijn kant geen hulp, ouders zijn ouder vader is 75, en broer lief loopt niet zo hard, allemaal smoesjes van ik heb die kleine het weekend dus kan niet etc. … Dus paps en mams zijn al weken aan een stuk bezig, maar nu is het bijna gebeurd, dus die 2 weekenden komen we ook nog wel door. Maar thuis gaat ook alles gewoon door.

Meiden een oproepje, willen jullie als jullie ze niet gebruiken…die ah (appie) mini’s voor mij bewaren.
alvast bedankt…De kleine meid krijgt een keukentje tzt en dan zijn die mini’s natuurlijk allang weg. Dus wil ik ze nu gaan sparen.

Viva,zal er aan denken,maar kom helaas niet vaak bij de ah… Weet niet hoe fit zijn ouders nog zijn,maar mijn ouders zijn ook in die leeftijd en doen nog van alles,maar ja zo is iedereen anders,wel jammer dat er van zijn kant geen hulp is.

TRL: jep fiets is besteld, citytrip nog niet… Mams moet nog even vrij zien te krijgen… :wink:

Viva: nou inderdaad… Nu heb ik het geld nog, en is mijn huidige auto (Fiat grande punto) nog ongeveer 6000euro waard (volgens ANWB) maar die wordt ook al 6 jaar en rijdt gewoon niet super zuinig…

Dus zit te denken aan deze:

http://www.limonodig.nl/images/pink%20chrysler.JPG

Haha nee serieus, denk aan een Hyundai I10… :slight_smile:

http://img.automobile.de/modellbilder/Hyundai-i10-29374_hyu_wm-edition_11_1.jpg

Mexx,leuk dus binnenkort op de fiets naar het werk :wink: altijd lekker toch als je euro’s uit kan geven … En kan je al zeggen waar de citytrip heen gaat,stiekem M opzoeken ?
Je auto alweer!!! 6 jaar uit hahaha de mijne is al 10

@Mexx? Of wat dacht je van een Nissan Pixo. Tussen de 7 a € 8000 een compleet wagentje, 4 deurs, airco, radio-cd speler erin en lekker zuinig en ik kan het weten, want wij hebben er zo een. Voor iemand die toch ook niet zulke lange afstanden rijd, een prima karretje. Ook nog belastingvrij, dus goedkoper kan haast niet. Practisch onderhoudsvrij. Maar die Hyundai… ook een goede keus. Leuk wagentje.

Oh ja… ook hier nog even… gefeliciteerd met je mamssie.

@Viva: Tja… wou ik ook even zeggen. Je kan 50 jaar zijn en je oud voelen, of je kan 75 zijn en nog goed meekomen. Kijk maar naar mijn kokkie. Zelfde leeftijd, maarja… niet iedereen is hetzelfde. Maar toch niet leuk, als het zo moet gaan en straks als alles klaar is… dan zie je ze zeker? Pffff… Doe kallum an meid. :kus:Jullie kunnen er straks trots op zijn en zij ( O en D ) zijn vast en zeker heel trots op jullie.

@TRL: Ja, was wel jammer dat het zo koud was, maar toen zijn we bij zo’n Heinekenhoek gaan zitten en daar haddden ze live tv van Ajax op. lol2 We hebben ons wel vermaakt.

TRL: haha ja erg he… alweer 6… :wink: En nee ik ga niet naar M. helaas… We hebben het plan om naar Kopenhagen te gaan! :slight_smile:

Roanna: ik ga meteen ff kijken!!! thanks! :kus:

Mexx,wauww Kopenhagen zeg dat is wel mooi daar ben er ooit 1 dag geweest. En vindt het knap van je hoor dat je nog veel andere dingen doet.

TRL: ja weet je, voor 4 dagen naar Turkije kost me heel veel, en als hij toch geen vrij kan krijgen… dan zie ik hem echt heel weinig… En hij vind het zelf ook belangrijk dat ik ook gewoon kan genieten van andere dingen! :wink:

iedereen een dikke knuffel van mij!!!

hoi hoi

razenddruk vanmiddag, wel lekker werken, nu ff het hoofd proberen leeg te maken en me focussen op de andere dingen hier thuis

@ mexx leuke wagentjes, ik zou voor die roze gaan al zal die niet bijster zuinig zijn! hahaha
@ roanna klinkt als een erg leuk dagje schiphol
@ trl nee de lol was er gauw af hoor, geen toyvoyagers voor mij

en een goede morgen allemaal :dag:

Goeiemorgen!!

Wat een rust hier!!