Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Zo geldboompje gemaakt
Lekker gegeten en nu aan de koffie

Iedereen een knuf en truste

Bloem; lief!! Ik vind mijn haar echt vreselijk! Vandaag een krultang gekocht om er nog iets van te kunnen maken haha

Roanna; nee ik was vrij! :slight_smile:

Ik hoop aankomende week nog een x in het lijsje te kunnen… Meer details volgen later! :smiley:

Pppfff weer echt mega lekker gegeten zeg! Na twee etentjes is het wel weer tijd voor een paar balans daagjes ugh

hihi dat lijkt me Bloemmie…

Ik heb lekker geslapen, vannacht wel wakker geweest, maar meer omdat de slaap op was
Nu werken en dan 3 dgn vrij!

Beps : werkse weer vandaag en daarna genieten van een paar vrije dagen
Bloem : heeft na 2 etentjes een paar balansdaagjes nodig, moet kunnen toch
Mexx : niet tevreden met dr haar, hoe is het nu ? Enne ook weer binnenkort in het lijstje ??
Roanna : lekker met de trein naar Amsterdam
Fijne :zon02: zondag voor iedereen

Raak; het is gewoon echt bijna zwart hahah! Iu ja… Groeit er wel weer uit hoor! :wink:

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Mexx,nog een keer in het lijstje ??? Leuk !!! Ben benieuwd,je staat het vaakst in het lijstje :wink: :slight_smile:

Raak,kleinzoon uitgeteld van de uitvoeringen.

Het gaat om een 4daagse stedentrip… Maar we wachten nog even op wat meer info… En gaan dan denk ik wel boeken!! :slight_smile:

Een bestemming die jullie denk ik niet van mij verwachten! :slight_smile:

Mexx,leuk en spannend altijd leuk stedentripjes…Stedentripje Izmir/kusadasi? :slight_smile:

Goedemorgen.

@Raak: Wel leuk dat hij daar dan voor uitgekozen was en dan ook zo’n leuke en bekende musical. Goed hoor. Mag je ook best trots op zijn dan. Leuk!

@Mexx: Och, zo opvallend was je haar nu ook weer niet. Jij kan het goed hebben met je toch al wel donkere uiterlijk. Enneh… stedentrip, dan denk ik toch meer aan Praag, Budapest, Stockholm of midden oosten en aan beetje verder weg, aan NY. We gaan het zien, maar wel weer leuk hoor!

@TRL: Hoelaat begint die wedstrijd vandaag eigenlijk en ga jij er ook naar toe? Ik denk het wel he!! Kan ik er toch een beetje rekening mee houden, want we hoeven eigenlijk pas omstreeks 19.00 op Schiphol te zijn, maar willen toch ook even wat uurtjes voor de fun doorbrengen.

@Bloem: Inderdaad… moet zo nu en dan kunnen toch, als je er tenminste niet al teveel last van hebt nadien.

@Beps: Weer rustig geslapen en nu op het werk. Werkse en daarna weer lekker genieten van je doordeweekse weekend.

@Viva: Jij zal wel even aan het bijkomen zijn van al het gestrijk en gebeits, of vandaag ook nog?

Verder allen… een hele fijne zondag… wij gaan zo na de lunch weg en maken er maar weer een leuk dagje uit van.

:wereld:

Roanna,de wedstrijd begint om half 3 en is dan rond kwart over 4 afgelopen… Nee ik ga niet,heb een feestje in Almere.

mogguh ladies…

balans is meer nodig vanwege de alcohol dan vanwege het eten, want er werd erg verantwoord voor ons gekookt…! maar goed, nu een beetje hoofdpijn en mn ooggies vinden het licht te fel, maar toch maar weer naar de sportschool… hoppakee

trots 5x sportschool deze week… pfff

en net weer eens een opdracht ingestuurd voor school… alle kleine beetjes helpen

Bloem : goed bezig geweest hoor wijffie :kus:

@raak
Straks nog een beroemde kleinzoon.

@mexx
Zwarte haren en een stedentripje in het vooruitzicht.

@beps
Toch niet naar Alanya. Jammer, maar je pup 2 weken in een auto… Daar moet je toch echt niet aan denken!

@bloem
Opdracht weer ingeleverd.

@roanna
Jij de geldengel gezien met je afrekening van de electriciteit/gas :slight_smile:

@trl
Flink ingezet voor het goede doel. Is je fiets besteld?

@viva
Het eind gelukkig in zicht en een heel mooi resultaat.

Goedemorgen op deze maandag, weer een frisse start van een nieuwe (werk)week. Fijne dag allemaal :dag:

mogguh

tis zeker fris zeg… brbrbr maar wel een blauwe lucht en zonnetje dus dat is mooi

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy