Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Beps: spannend hoor!! Slaap lekker alvast!

Dank je ik hoop dat ik slaap vannacht!
Zelfs afgelopen nacht, omdat het ‘nog niet echt geregeld’ was niet geslapen…

Hup hup gewoon slapen nu hoor!! :kus:

Beps,goede beslissing genomen,een hond(je) hoor niet zolang in een auto… En idd Batihan is super daarom ga ik er in mei ook weer heen :wink:

Mexx,staat je leuk hoor.

Viva,al een beetje tot rust gekomen?

Bloem,leuk een weekendje collega’s

Hier de eters ook weer weg,vanmiddag opgepast op de 2 kids van vriendin,eten tegenwoordig even om en om bijelkaar,vrienden waar we altijd aten op vrijdag gaat even niet zo lekker daar.

@Beps: D’r is al een last van je schouder afgevallen, dus nu kun je weer rustig gaan slapen en natuurlijk heb je zo de juiste beslissing genomen. Dat doe je toch niet een hondje achter laten in de auto. Nee, zo is het beter. Heb je wat meer voorbereidingstijd. Vind het alleen wel jammer dat ik je nu geen kennis kan laten maken met dit leuke hotel met z’n aardige medewerkers. Maar wie weet, ooit! Batihan is vast net zo leuk! ( moet ik nog eens meemaken ) Maargoed, ik zet verder alles uit mijn hoofd, want 2 x vakantie zit er hier voorlopig hier niet meer aan en in, maar dat geeft niet. Ik ben al tevreden met wat ik nu heb! Toch???

@Bloem: Nog gefeliciteerd met de baan van je vader. Hopenlijk is het wat voor hem. Succes in ieder geval.

@Mexx: Voor zover ik het ook op FB kon zien, best mooi geworden.

Verder nog mooie fietsen voorbij zien komen. Ik heb ook nog een mooie in de schuur staan, die momenteel veel door de zoon wordt gebruikt om naar zijn werk te gaan, want dat is sneller als met de auto, omdat hij midden in het centrum werkt.

Zo, iedereen een fijne avond verder en een heel goed weekend nog. :dag:

Trl; thanks! Moet zelf wel even wennen haha… Het is wel heel donker!! Ben testpersoon van garnier, dus mocht dit gratis testen! :slight_smile:

Roanna: dankje! :slight_smile:

Ik ga zo denk ik ook naar bed! :slight_smile:

Mexx,leuk zeg testpersoon te zijn,dus we kunnen nog meer kleuren verwachten :wink:

Hier morgen een druk dagje,eerst morgenochtend helpen bij het kdv om het speelplein te vernieuwen en s’middags heeft C een judoshow voor Duchenne.

Nou ja… Op mijn haar kunnen niet zoveel kleuren haha :slight_smile: dus dat zal wel meevallen… En dit was een hele nieuwe soort verflijn met een mousse… Werkt wel perfect moet ik zeggen!

hi ladies

weer thuis, echt gezellig weer (goh wat mis ik dat met collega’s!) en als ik had geweten dat collega zo lekker kon koken, dan hadden we veeeel eerder bij haar moeten gaan eten!! zalig. tarinne van gerookte zalm met asperges (volgens mij ook wel KV te maken) daarna focaccia brood in ovenschaal, met mix van ei, tomaat en mozzarella erover. ok dat brood is KH natuurlijk, maar is vast wel iets op te verzinnen en als toetje erg fris lekkere sorbet… erg lekker, light en uberverantwoord gegeten! very much impressed

@ beps owh hemeltje wat een zorgen! een zo’n dag in de auto zou evt. in aller uiterste nood misschien een keer kunnen, maar niet met een pup! en zeker niet voor 2 weken. ongelooflijk zeg… ze had beter meteen kunnen zeggen dat het niet ging. wordt ze mevrouw hengselmandje?

@ mexx ik heb telkens het gevoel dat ik berichten van jou mis? wat heb je met je haar? of reageren mensen hier op iets wat ze op FB gezien hebben? of ik word dement, kan natuurlijk ook

nu ff farmen en dan lekker slapen. truste

Ohhhwwwww meiden: Heerlijk zo een nacht slaap… veel te kort!!!
Nu weer werken

Tot vanavond ofzo :wink:

Bloem; en als je op mijn pagina kijkt!? Kun jet het dan ook niet zien? Vaag!! Heb mijn haar gekleurd maar heeft iets te donker uitgepakt… :wink:

Beps; lekker geslapen dus??

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Trl; wil je bij 9-10 juni antwerpen erin zetten?? En kom 27 sept terug uit turkije…

Thanks!

Morge vandaag weer verder bij damber…schutting beitsen. Iedereen een fijne dag!

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Mexx,gedaan…:slight_smile:

Viva,succes maar weer vandaag,wel lekker in het zonnetje…Ik mag straks ook 2 uurtjes klussen op het kdv

Trl : aan de klus vandaag in het KDV, lekker weertje om te klussen
Viva : jij ook weer aan het werk, maar nu beitsen,lekker buiten bezig
Mexx : haartjes, gekleurd, zal straks eens even kijken
Beps : heerlijk geslapen na de beslissing, nu aan het werk
Bloem : zalig gegeten bij ex collegaatjes
Roanna : wil nog niet op de fiets
Hier kleinkids aan het logeren, R heeft een week lang uitvoering gehad van musical in theater in Goirle dus die is echt moe en slaapt nog, J. ook hihi

Goedemorgen ladies. :dag:

@Bloem: Dat klinkt allemaal goed en dus toch voor herhaling vatbaar.

@Beps: Gelukkig en eindelijk weer eens een normale goede nachtrust gehad. Tja… wakker liggen om op vakantie te gaan is natuurlijk niet normaal. De dingen moeten wel goed geregeld zijn en dat is het nu. Niks geen stress meer.

@Raak: Gezellig de kids bij je. Zit R. bij een musical of is het een afscheid van school ofzo? Onze zoon is nu weer bezig met een script aan het schrijven voor zijn 2e musical. Ik dacht een vervolg op de eerste.

@Viva: Zeker goed weer ervoor. Lekker doorstrijken en doorbeit(s)en vandaag, is die klus ook weer geklaard. Succes!

@TRL: Ook even aan de liefdadigheid. Ach ja… voor het goede doel he!!

@Mexx: Werken vandaag? Ik had het wel al gezien. :thumbsup:

Nou, dat was het dacht ik wel zo’n beetje… wij een dag als alle anderen denk ik. Straks even wat schapjes doen en morgen een paar uurtjes naar Schiphol.

Fijn weekend nogmaals en voor de werkenden… werkse. :dag:

Roanna : hij zit al op het middelbaar he, ze doen daar een maal in de 2 jaar een grote productie, nu was het Fame, je kon auditie doen en hij is uitgekozen als 1 van de 5 jongens, uit meer dan 3.000 leerlingen dus toch wel een prestatie om trots op te zijn. Hij wil over 2 jaar dus weer mee doen :)))
Fijne dag en morgen paar uurtjes Schiphol, ook altijd gezellig

mogguh ladies

zonnetje schijnt voorzichtig, goed geslapen, heerlijk!

@ mexx ja op FB wel, maar lees altijd eerst hier bij en zie telkens mensen op jou reageren met iets en dan denk ik? hu…? heb ik er nou overheen gelezen ofzo? dus dan weer terug, kan ik niets vinden, nou ja… vandaar… maar goed maakt niet uit. haartjes dus gekleurd…? maar ja, jouw haar is natuurlijk al super donker… daar kun je weinig kleur opzetten lijkt me (en zonde want je eigen haar is prachtig!)

@ raak owh leuk een echte musical ster dus?

dit weekend trouwens museumweekend, bijna overal 1 euro entree… voor diegene die het leuk vinden