Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Mogge :dag: ben nog steeds niet helemaal in me ritme :slight_smile:
Roanna : jij gister naar uit.buro en daarna heerlijk naar de grote M
Viva : aan de vrijdagrituelen met de franse slag, huis van D schiet nu op, nog even en jullie mogen uitrusten
Beps : weekend voorbij, vervelend hoor als je niet goed slaapt
Bloem : wow dat is goed nieuws voor je vader, gefeliciteerd
Trl : lekker met Mams en C naar Disney, enne dat voor die prijs :))
Mexx : bijbetaald voor mooie tijden en nu nog veranderd, dat is balen
Fijne dag all

Beps, in elk geval wel weg,altijd lekker alleen wat later. Ff vraagje hoezo moest je dat met Roanna overleggen :slight_smile: Oww zie het al jullie zouden gelijktijdig daar zitten

Raak,idd reis kost me niks,alleen gaat de vakantie naar Turkije in september nu niet door voor me mams

Applaus voor Mexx :slight_smile:

1 like

Haha TRL geen applaus hoor, dat is mijn werk… :wink:

1 like

Mexx,klopt maar we kunnen altijd bij je terecht :slight_smile:

Goedemorgen piepels.

Zo, ik heb ook eerst maar even de rituelen gedaan en daarnet wat administratie, maar ben weer helemaal bij. Nu even aan mijn 2e bakkie leut, maar nog wel in de doll. lol2

Zo, iedereen aan het puzzelen geweest hoe nu toch op vakantie te gaan en de meesten hebben het nu dacht ik goed voor elkaar.

@Beps: Nou, beter toch zo. Het moet wel een goed gevoel geven en als het zo is dat je geen goede oppas voor de beestjes hebt, ga je toch ook niet lekker weg. Nu heb je lekker weer rust in je lijf!!

En ja dames… dat heeft Beps gister al even met mij besproken, dus ik wist er al wel een beetje van. Komt vast nog wel een andere keer Beps. Ik vind het jammer, maar dit kan ik ook wel begrijpen en och… ik weet de weg daar, dus komt goed! :wink:

@TRL: Jullie gaan zeker naar Disney met AD? Nee, dan heb je R, niet als host/gids, want hij gaat met een andere busmaatschappij. Ik dacht iets van WDR reizen, waar hij al eerder voor gegidst had.
Wij gingen eerder ook altijd met O
D. Ik vond ze heel goed. Welk hotel doen jullie?

Verder sluit ik me even bij de mooie update van Raak aan.

Zo, nu even snel showeren. Tot ergens weer. :dag:

Uiteraard!!! :slight_smile:

En geloof me… ik heb heeeeeeeel veeeeeeeel klanten die 1000000000x erger zijn dan jullie allemaal bij elkaar lol2

1 like

~ABSOLUUT ONMOGELIJK lol2lol2lol2lol2

Ja meiden ik ga, en we krijgen een pupsel en het komt wel goed…
Maar die knoop doorhakken was gewoon moeilijk,

Nu dus pas in sept… ach de zomer hebben we het druk met opvoeden eb :foto: nemen van het kereltje

Owh fijn Beps. Dat geeft vast meer rust! Maar waarom dan niet in sept naar alanya? Of trok Jusa toch te veel!? Lekker hoor, ik zou allicht zo mee willen haha maar nee doe maar niet.

Nou geen idee waarom niet naar Alanya… wil eigenlijk altijd 1 keer naar Kusa…:)!!!
EN… ik vond Bathihan erg goed dus… Wel iets duurder dan GU maar… ach nu we toch maar 1 keer gaan dit jaar…

NU hup aan het werk

@TRL: Foto van de fiets?? welke ist geworden 1-2 of 3

Hier ook goed nieuws… Baal al bijna een jaar van mijn fiets (elektrisch haha) en nu ga ik hem inruilen en krijg er echt een goed bedrag van terug!! Dus morgen even kijken naar een gewone fiets weer! :slight_smile:

Ik denk dat ik deze kies!

http://94.143.208.169/images/84/8497111754.jpg

Cyn,dat is ook een mooie fiets …

Beps,foto volgt woensdag,ik heb dezelfde als ik had weer uitgekozen,was op voorraad en in de aanbieding,zodat de fietsenmaker er ook nog een zitje en de transportdrager en voor niks bij kan doen,dus hoef niks bij te betalen :slight_smile:

Tjee beps dat is ff een ander iets zeg zomaar je vakantie er aan in juni pfff. Je weet niet wat je mist meis maar ja als hwt niet goed voelt moet je het niet doen.
Tlr en mexx een nieuwe fiets kijk eens aan.

Trl : jij geslaagd voor een nieuwe fiets en zelfs wat extra’s met gesloten beurs, goeie deal !! Oh niet naar Turkije voor je mams, maar ze vindt Eurodisney ook vast heeeeel leuk
Mexx : jij weer goed geholpen en ook voor een nieuwe fiets weg
Beps : plannen veranderd, je moet je wel lekker voelen bij een vakantie, tenslotte moet je er daarna weer een tijdje tegen kunnen, dus juiste keuze voor jullie nu gemaakt
Roanna : tuurlijk weet jij de weg nu ook al in Alanya, jammer dat Beps er niet bij is, maar komt vast ook wel goed hoor

lijkt wel alsof iedereen aan de fiets is…? ik schuif het nog even voor me uit

zometeen eten met en bij collega’s van mn vorige werk (nou ja, het werk daarvoor eigenlijk) dus wel gezellig. morgen met de collega’s van het vorige werk, dus ben goed voorzien in de collega’s! hahaha

Ik wil wel een stukje toelichten: Mijn vriendin zou oppassen Ik had daar best een goed gevoel bij, alleen toen ik hoorde dat zij hem, 5 dgn per week, van 7.30 tot 15 uur in een bench in de auto wilde meenemen naar het werk… en dan elke 2 uur er even uit om te plassen… toen ging mijn lichtje uit… mijn kereltje 12 wkn oud dan… in een donkere auto, wie weet hoe heet… nee er kon maar 1 beslissing volgen.
Ik had ook niet meer de moed om iets anders te zoeken was er zo door aangedaan,…

Nou goed, dus na lang beraad hier, dit maar besloten. Het is voor een goed doel en we gaan in sept naar Kusa, en Bathihan was echt zo goed(Niet waar Bloemmie, TRL!?!?!!) dat het goed is nu

Beps :kus: ik vind het ook de juiste beslissing een hond hoort niet de hele dag in de auto!

Hier mijn haar in de verf, ben benieuwd!! :slight_smile:

Fijn zo.n oplossing pup in de auto nee dat zou ik ook niet doen.

Nou toen sliep ik dus ineens nachten niet, gek he?!!!
Dus … nu rust, en we gaan in Sept.
En volgend jaar… volgend jaar dan gaan we met zn allen(ofzo haha)

@Mexx: FOTO!!!

Lukt niet om de foto met mijn ipad hier te plaatsen! :stuck_out_tongue: op facebook staat wel een stomme!

Nu ff tv kijken en op tijd naar bed.

Maandag trouwt ‘die’ vriendin, dus nog een geldboompje maken en werken…
Dan vrij en weer een week dichter bij ons kereltje(komt de 13de zoals het nu lijkt!)