Turkisch Tea Time 2012 3de deel

Nou dames hier is dan mijn nieuwe fiets,er komt nog een mand voorop,de 2de foto is zoals die origineel is

Mooi karretje…
Pfffffg beroerd 39.4 koorts

@TRL: Echt een gaaf fietsje. Alles er op en aan en toeren maar. Veel plezier ermee. Hopenlijk blijven ze er nu met de fikken van af!

@Viva: Och meid toch. En dat nog wel voor de grote dag morgen. Maarja, als het niet gaat, gaat het even niet, maar ik hoop en duim voor je dat je dan wat opgeknapt bent. Beterschap in ieder geval. :kus:

@Viva
Op de griep zit je ook niet echt te wachten, beterschap!
Morgen alweer 1 jaar gefeliciteerd.

@mexx
10 kilo, die ben je mooi kwijt!

@bloem
Leuk om plannetjes te maken en dan kijken wat haalbaar is om te gaan doen.

@raak
Dochter in het gips, toch geen goed idee om dat op hakken te doen. J. Ook weer blij met een nieuw speeltje.

@roanna
Kokkie bijna weer aan het werk. En jij voorlopig nog even zoet met je arm.

@trl
Mooie fiets hoor.

@Beps
Het zal voor de honden ook niet meevallen als er zomaar een “indringer” komt. Zij weten niet dat hij alleen maar komt logeren :wink:

Even naar JILL zwaaien. :dag: Ik weet niet of ze terug zwaait. :dag:

Zo ik weer op en fris en fruitig(NOT!)

Nog 3 dgn en weer vrij haha… oh nee… jullie hebben morgen WEEKEND!!!

Nu eerst eens proberen op te starten, tot straks

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 9 t/m 10 juni : Antwerpen
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 septembert/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps

Viva,van harte gefeliciteerd met de 1ste verjaargdag van je kleindochter,hoop dat je een beetje opgeknapt bent en er heen kan…

mogguh!

@ viev gefeliciteerd met de knuffel! alweer 1 jaar. tijd gaat hard

hiero lekker zonnetje. ff werken en dan weekend! jippiee

Viva; gefeliciteerd!! Wat gaat dat toch hard!! Onze G. wordt volgende maand alweer 2! Hoop dat je je wat beter voelt! :kus:

Ok, off to work!! Gisteren oorlog gehad me een klant, en ik weet dat ze gisteravond gebeld heeft… Dus zal vandaag wel weer oorlog worden! Zoooo geen zin in! :frowning:

Ohhh shame on me!!! echt,… ben zooo niet van verjaardagdingen enzo

http://www.feestartikel.nl/images/deurbord%20meisje.jpg

Heel de familie gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van G!!!

@Viva: Wat beter??
@Mexx: Sterkte met kwade klanten… zennnnn helpt het best ;)!

Mogge
Viva : gefeliciteerd met de lieve knuffel, hoop zo dat het je gaat lukken erbij te zijn, niet leuk he plots zo ziek worden :kus: Wat betreft je paps : klinkt heel raar maarre er wordt helaas in verzorgingstehuizen veel “weggehaald” Wij hebben nooit geld bij mijn moeder liggen, uiteraard wel boodschappen die soms ook op de meest vreemde manieren verdwijnen, geeft ze ze weg, krijgt ze andere bewoners op visite of wordt het weggenomen ? ook wij hebben geen idee. Maar zeer grote kans dat het niet de vriendin is hoor. Zou het wel melden aan de leidinggevende zodat er extra op gelet wordt
Beps : al aan het werk maar klein beetje opstartproblemen vandaag
Bloem : is zekers bijna weekend maar denk niet dat we het :zon02: veel gaan zien helaas
Trl : en, jullie gisteren heerlijk een rondje gereden op je nieuwe bike ?
MK : jullie nog iets leuks van plan, is het toch ook vakantie nu bij jullie ? Hier voor de lagere school 2 weekjes
Jac : flink slaap tekort maar gelukkig bijna weekend, kun je heerlijk blijven liggen
Roanna : nog wat verbetering met je schouder ? rustig an he met kuisen vandaag :slight_smile:
Mexx : jij via groupon lekker goedkope bonnen gescoord, dus weer gezellig er op uit

oeps was nog vergeten te vertellen dat wij gisteren een daagje A’dam gedaan hebben, zijn op het Leidscheplein uiteraard bij de appelwinkel beland enne heb de nieuwste Ipad alvast voor moederdag gekregen, dusssss wordt weer veel uitproberen, hebben we samen een nieuw speeltje, ga je krijgen he op deze leeftijd lol2lol2lol2

Raak,nee nog niet samen een rondje gereden,komt vast nog wel. Zoooo dat is nog eens een leuk moederdagkadoooo… :slight_smile:

Mexx,sterkte dan maar :wink:

Ik ben helemaal NIET jaloers… neee. neeeee, neeeeeee, neeneeneeneeneeneeneeeeeee
(ohhhh ik moet even wachten, Rubbie krijgt er wss een van het werk. Kan alles op zijn iPad 2 zetten, en dan krijg ik de ‘nieuwe iPad’ … hihi…)

Heel veel uitvind plezier

@Viev: Ik had dat van Paps niet gelezen! Ja dat is ook wat er gebeurt: Ze geven weg: aan de hulp, de dame die iets te eten brengt en ga zo maar door… zien de waarde er niet meer van in.
Ook de mede ‘vergeetachtigen’ die niet doorhebben van wie het is…:

Mijn schoonvader had ‘sloffen geerft’ zei hij… bleek dat die van zn buurman waren, die ziek was. Lag op de ziekenafdeling, dus… had de sloffen niet nodig. Dus had Pa ze maar ‘tot eigendom gemaakt’…

Totaal in ‘zn onschuld’ …
Ze verstoppen alles, of geven weg. Jij komt elke week(soms vaker dan 1 keer per week) en ze vertellen iedereen: ze komen NOOIT!!!
mijn schoonzus was ervan overtuigd dat we nooit kwamen en we zaten er minimaal 3 keer in de 2 wkn(soms vaker…)

Best is geen geld neer te leggen, en af te spreken dat hij maar moet bellen als hij iets nodig heeft…
Dikke knuff voor jou, dit is de moeilijkste periode. Straks als hij op een gesloten afd zit, dan is het zwaarste weg is mijn ervaring

Goedenmorgen all. :zon02:

@Allereerst:

@ Viva: Van harte gefeliciteerd met de 1e :cheer: verjaardag van jullie kleine knuffel. Hopenlijk kun je erbij zijn en zo ja… een hele leuke en fijne dag gewenst. HOERA :cheer:

@Raak: Tjeee…leuk hee, weer zo’n speeltje erbij. Inderdaad… kunnen jullie nu samen uitzoeken hoe dit alles nu weer werkt, maar dat zal jullie niet zoveel moeite kosten. Hihihi. Heel veel plezier ermee. Ook J. met zijn camera. Jullie zijn voorlopig weer even zoet.
Met mijn arm / schouder… mmmm… gaat wel. Stttt…

@Mexx: Leuk, voor zo’n prijsje weer een etentje gescoord. Dat is nog te doen zo he!! Enneh…succes met die vervelende klanten. Tsss… je zou ze toch!

@Viva: Meid, wat een gedoe weer met je vader. Ik sluit me me aan bij wat Raak al zei, want ik zeg heel eerlijk heb ik hier nooit mee te maken gehad, want toen waren ze er al niet meer. Maar je bent er toch weer mooi klaar mee, terwijl je wel even aan dingen aan je hoofd hebt. Sterkte ermee.
:kus:

@Beps: Opstartproblemen. Succes met opstarten. Even de de juiste versnelling zien te vinden en gaan met die banaan.

@TRL: Vandaag zeker de fiets uitproberen. Hahahaha.

@Bloem: Gelukkig zo te lezen de laatste tijd weer wat plezier in het werk. Mooi zo!

@MK: Kokkie nog niet aan het werk en dat vanwege dat de nachten zolang fris zijn, dus de boel niet erg hard groeid en ze ook veel werklozen moesten aannemen, maar na dit weekend zou hij bericht krijgen. We gaan het zien.

@Jac: Weer voorbij zien flitsen, maar druk met trainen dacht ik .

Ik drink me koffie op en dan inderdaad even kuisen… maar ik doe het op mijn gemak.

Latersssssssssss ergens weer. Fijne dag all. :dag:

Nou meiden, dit is er echt 1 in de categorie “aan de boom hangen”.

Nou meiden dank jullie wel voor de felicitaties ik nog in bed iets beter als gisteren maar nog lang niet beter morgen wordt het gevierd dus ik heb nog een dag om op te knappen voor de rest bj oeg ik me bij alle mooie updates . En wat paps betreft …ik laat het maar allemaal gebeuren. Xxx voor jullie