Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Hier net een beetje regen, nu een zonnetje.

Sneeuw is voorspelt, echter blijft het vast niet liggen…

Pfff niets te doen, domme carnaval lol2

hier vanmorgen op de snelweg ernstig ongeluk gebeurd met dodelijke afloop :frowning:
ziet weer wit ook, jasses, dus kijk allemaal maar goed uit hoor !

:hungary:Trl: 24 t/m 26 februari Budapest :hungary:

Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos
*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Vandaag naar de Arena,hoop dat het niet al te slecht weer wordt.

Goedemorgen.

Hier momenteel nog droog en volop het :zon02:netje, maar dat ongetwijfeld wel deze kant opkomen.

@Raak : De eerste avond hossen goed doorgekomen? Wat erg van dat ongeluk en dat terwijl de dag net is begonnen. Wat vreselijk weer voor die mensen die het betreft.

@Beps: Zooo… 1e echte salaris binnen, dus je kunt weer een deurtje intrappen en een rondje geven in GU. lol2 Leuk toch als je er dan ook nog tevreden mee bent. Daar werk je per slot van rekening ook voor en dan erbij… jij hebt het ook best verdiend.

@Jac: Blij met het padje en denkt er nu toch ook over en wat leuk… je ouders weer even afzetten in ADR. :cheer: Ze waren toch anders ook wel gegaan of niet?

@MK: Bij jou ook het zonnetje. Doen jullie daar nog wat aan de carnaval met de kinderen? Of is dat al geweest?

@Bloem: Hopenlijk weer wat opgeknapt en ook vandaag weer schaatsen kijken, denk ik.

@TRL: En heb je al een progamma kunnen maken voor Budapest?

Nou, iedereen een fijne zondag verder. Hopenlijk niet al te guur en koud voor de vierders. :dag:

mogguh

hiero weer maar een paar uurtjes geslapen, ugh, en toch weer op, schaatsen kijken, echt snotverkouden maar ja…

fijne zondag allemaal

:crybaby:

Mexx,heel veel sterkte,zal de komende dagen niet makkelijk zijn…

@Mexx: Ach meis… wat een leegte en een stilte nu… Je hart is weg…
MAAR… gelukkig ‘mag’ het want je hebt hem!!!
Sterkte meis, het lijkt me het ergste wat er is :kus:

Nee het is verre van makkelijk!! Alle voorgaande keren was het ook lastig… Maar nu… Ik kom thuis in een leeg huis, overal hoor ik hem, zie ik hem… Maar hij is er niet!

Maar goed, dit is onze keuze, dus we moeten ons er doorheen slaan! En nu maar eens gaan kijken wanneer ik heen kan… September hoe dan ook… Maar wil misschien toch in mei of juni heen… Al is het maar een weekend ofzo!

Keuze…keuze…het is jullie overkomen, en nu moeten jullie er inderdaad het beste van maken, maar keuze…
Op naar 25 kilo afvallen dan maar…??

@roanna
Hier seltzerwater carnaval niet zoveel voor. Er was wel een optocht (heel klein) en een spelletjesmiddag met karaoke geloof ik, maar wij zijn niet geweest.

@ mexx sterkte meis, gewoon accepteren dat het klote is en als het ietsje beter gaat, je schouders eronder. mag je best even aan toegeven

ik voel me ook behoorlijk belabberd. maar merk ook wel dat het niet belabberd genoeg is om ff thuis in bed te blijven, al klinkt het wel heeeeel verleidelijk. ik hoop dat vandaag t hoogtepunt was en ik het ergste gehad heb.

gisteren wel foto verkocht. 1-tje maar, maar gezien het tegenvallende deelnemersveld is dat toch beter dan niets

@Mexx: Ik weet niet goed wat te zeggen, dus sluit me bij al die lieve woorden aan, die al gezegd zijn hier. Sterkte ermee. :kus:

@Bloem: Maar je moet toch vandaag wel genoten hebben van het schaatsen. Wat waren ze weer goed! Jij ook beterschap met alles en hopenlijk voel je je morgen wat beter.

@MK: Oh zo. Nou, hier is ook een optocht ( iets groter) geweest, maar heb er totaal niets van meegekregen. Hihi. Ik heb alleen even wat foto’s gezien op de plaatselijk nieuwsberichten.

Oke dames… iedereen alvast weltrusten voor zo en vast tot morgen wel weer. :dag:

:kus: Voor jullie allen. Alaaaaaaaaaaaffffff!!! :cheer:

grappig, heb echt 0.0 van de carnaval meegekregen terwijl het hier toch echt wel uitgebreid gevierd wordt. en heb niet alleen maar thuisgezeten dit weekend, dus wel vreemd op zich

@ roanna ja zeker genoten, met een traanoog, een snotneus en mn hoofd niet bewegen ivm de hoofdpijn. was weer mooi schaatsen kijken

:hungary:Trl: 24 t/m 26 februari Budapest :hungary:

Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos
*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Bloem,1 foto verkocht,beter iets dan niets toch… :slight_smile: Beterschap.

Mexx : kop op schouders eronder en wat je zegt : gewoon een lang weekend voor tussendoor plannen en jezelf gooien op de studie en het lijnen dan is dat tijd voorbij voordat je het weet en je weet waar je het voor doet he :kus::kus:
Bloem : jij snotterend genoten van het schaatsen en geen carnaval gezien.
Nou hier in de wijk merk je er ook echt totaal niets van hoor. Beterschap voor vandaag
Trl : was gisteren goed te rijden denk ik, wel genoten in de Arena ??
MK : jullie niet naar de superkleine optocht geweest :))
Roanna : ook geen feestneus op gehad
Nou hier zijn we wel geweest maar ook niet te lang, waren het eigenlijk alle 4 snel beu :)))) daarna naar het lievelingsrestaurant van Roanna geweest en lekker de bank op met een filmpje

Een nieuwe dag, hoofdpijn over dus we gaan ervoor! Shake zit erin… Dus kom maar op!

Heel erg misschien, maar ik heb heerlijk geslapen… M. Heeft vannacht gebeld maar heb er niks van gemerkt, dus toen had hij gelukkig gesmst dat hij weer veilig in izmir is…

Vannochtend nog lekker vrij, dus blijf mooi in bed en ga vanmiddag weer werken!

Tot later! :dag: