Geen idee blijft bizar.
zo dames, weer thuis, mn hoofd barst inmiddels uitmekaar. met de ogen rollen veroorzaakt al een fijne druk, tis of een hersentumor of een fikse ontsteking denk ik… zo voelt het igg. maar goed
idd nieuws van friso gehoord, we horen het wel als ze nieuws naar buiten willen brengen.
wij een heftig avondje gehad. billie is weer thuis in ieder geval. mn ouders hebben haar woensdag naar het dierencrematorium gebracht waar ze ergens in de afgelopen dagen gecremeerd is. alleen. vandaag heeft mijn vader haar weer opgehaald en haar as zit in een bamboe koker, met een mooie kaart erbij. ze staat nu op de kast bij mn ouders (naast mn olifanten uit nepal)
daarnaast nieuws dat contract van schoonzus over 2 wk niet verlengt wordt en mn vader vanaf vanmiddag ook weer thuis zit… flinke shit dus.
we hebben heel de avond puppie foto’s gekeken en lekker gegeten. dat wel. ook gelachen en was erg gezellig. maar wel heftig.
ik eet geen vis, behalve de vissticks die wel makkelijk in de vriezer te bewaren zijn, dus sushi is aan mij niet besteed, maar als je ervan houdt en het zit in de buurt. lijkt me best gezond, behoorlijk puur natuur, niet vet en vol met omega3 natuurlijk.
owh ja
@ raak hier geen carnaval hoor. wk allround in moskou van 12 tot 18h en dan om 18.30 heb ik een opdracht voor een schaatswedstrijd dus druk zat met andere dingen
owh ja
@ trl ja tips zat, ik zou zeggen bekijk eventjes de foto’s van het laatste tripje en je ziet genoeg mooie dingen. verder misschien ff bellen of kijken zodra als je aankomt of je een afspraak kunt krijgen in het parlement. dat is zeer de moeite waard maar ook lange wachtrijen. als dat echt iets is wat je wel wilt doen, kan ik mn vriendin vragen…? weet alleen niet of dat van een afstand te regelen is maar kan het altijd vragen
Trl: 24 t/m 26 februari Budapest ![]()
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
Bloem,geen goede berichten dan voor je vader en schoonzus,hopen dat ze beide snel wat anders vinden.
We zijn niet zo heel lang in Budapest,dus denk dat een bezoek aan het parlement er niet inzit. Wel willen we naar Geller baths ofzo.
goedemorgen all, nog geen nieuws over Friso verder, denk dat ze het, terecht, helemaal prive willen houden. Klinkt niet echt goed en tsja, veel nieuws tuurlijk want het is de zoon van onze koningin he. Heb daar persoonlijk niet zoveel mee maar is wel logisch
Hier is het carnaval maar zoals ik begrijp wordt alles wel een beetje aangepast
Goedemorgen all.
Nou, hier zeer zeker geen carnaval, maar wel de halve buurt op de wintersport. Lekker rustig in ons straatje dus. In het centrum wel een optocht van de plaatselijk carnavalsvereningen, maar ik heb daar geen belang bij. Voor diegenen die het leuk vinden… ga je gang.
Ik hoorde vanmorgen (nog in bed) op de radio dat een verslaggever van het NRC een gesprek heeft gehad met de behandeld arts van Friso en dat er tot zover geen ernstig hersenletsel is geconstateerd en vandaag alsnog een MRI scan volgt. Wat hen wel zorgen baarden, was zijn ademhaling en omliggende organen en dergelijke. In hoever dat aangetast is door het zuurstofgebrek enzo. Maargoed, het is toch weer afwachten en onthou me… ik heb het ook maar van horen zeggen op de radio, dus wat ervan waar is???
@Bloem: He bah. Wat een rot berichten dan ook. Tta…dan denk je… he, eindelijk de boel eens op de rails en een beetje rust in de tent en dan nu dit weer. Ik denk, dat het voor velen momenteel hele onzekere tijden zijn. Fijn dat jullie het onder elkaar toch goed kunnen bespreken en ook nog wel lol maken. Fijn weekend met het schaatsen op tv. Lijkt weer spannend te worden.
@Beps:Lekker gegeten? Nu nog uitbuiken? lol2
@Raak: Jij wel naar het carnaval dan, of alleen de optocht?
Fijne dag all…:dag: Tot ergens weer.
Zo, ik bijgelezen, heb 2 van de kleinkids hier, dochter is laatste jaar carnaval vieren in Bergen op Zoom (maar zei ze volgens mij vorig jaar ook al)
Bloem : jeetje meid wat een nare berichten weer, denk je net alles weer een beetje in het gareel te hebben komen er zulke berichten. Hoop dat ze iets anders kunnen vinden. Jij lekker schaatsen kijken, was alweer vergeten dat het was dit weekend ![]()
Trl : denk ook dat je misschien als dat er is een soort van hop on hop off bus kunt pakken langs alle hoogtepunten en 's avonds lekker eten en wat drinken
Roanna : wij gaan, als het weer het toelaat, zeker naar de optocht en daarna lekker hossen. Dat is dus morgen. Vanmiddag kids al in carnavals outfit en dan gaan we hier langs de dorpjes rijden en beetje sfeer proeven, ook altijd gezellig hoor
@Raak: Meid, heul veul plezier met je kleinkids en de carnaval. Je kunt weer goed met je knieen, dus geniet ervan. :cheer:
Tja, hier leeft het ook niet zo en ik ken ook eigenlijk niemand hier uit de buurt die er wel heen gaan, maar ik gun het ze van harte allemaal. Lekker even uitwaaien en lekker een weekendje gek doen. Toch!!!
mogguh ladies
blegh gisternacht iets te laat opgebleven en dan is 7 uurtjes slapen niet echt ‘bijkomen’ van de werkweek. eigen schuld dikke bult
zometeen dus schaatsen kijken, tussendoor even boodschappen doen en dan vanaaf live schaatsen weer.
allemaal een prettig weekend
@bloem
Wat een vervelend nieuws allemaal. :kus: Ik hoop dat ze beiden weer snel iets vinden. Hoofdpijn nu weg? In ieder geval nu eerst schaatsen kijken!
@raak
Veel plezier met carnaval!
Bah Bloemmie: Dat zijn niet de berichten die we gehoopt hadden… Ik ga voor paps, en je schoonzus duimen …
Ik vandaag mn 1ste loonstrook ontvangen. Ik klaag niet ;)!!!
Druk aan het werk geweest, en nu ff chillen. Morgen nog en dan 2 dgn vrij… was ik wel aan toe, ff nog 2 dgn…
@mk nee hoofdpijn nog niet weg, maar alles in de keel/longen komt wel soort van los. lekker hoor
@ besp owh fijn, 1e paycheck binnen, nice! daar doe je het toch allemaal voor he?
Zo ist… Meer dan ik in het verleden verdiende, maar dan zonder toeslagen haha…
(nou ja ongeveer dan ;)!!!) Van dit bedrag kan ik het de hele zomer en winter redden(das hoe ik het begreep…) en dan de toeslagen naar gewerkte uren(ander zou ik nu meer moeten krijgen en dat dan volgende maand aangevuld met de toeslagen…)
YEAHHH Gelukkig wel, zag me al tot eind volgende maand zonder zitten (pfff echt…)
Mijn ouders waren sollidair maar oke ik heb voor ze geboekt bij S. Ze gaan in sept naar ADR. Heel vervelend hoor ![]()
@beps: heeft haar 1ste loonstrookje sinds haar contract ![]()
@raak: aan het oppassen… geen carneval voor jouw?
@roanna: leuke foto op fb van jong en oud!
Zo ik hier nu heerlijk op de tablet. Zelf heb ik er nog geen…maar paps & mams wel haha
FIJNE AVOND IEDEREEN!!!
Lekker hoor voor je ouders Jac… gewoon genieten!!
Mijn ouders gaan nu eind juli 19 dgn ofzo…
Beps : eerste geld binnen van contract, lekker gevoel he
Bloem : nog steeds niet in orde maar het zit los te komen, beterschap
Jac : ja hoor, kleinkids gaan mee, maar zijn 10 en 13 he, die logeren lekker bij ons, is eigenlijk geen oppassen meer. Jouw oudrs ook geboekt voor ADR, fijn hoor
Hier is het heeeeel vies weer, moet wel opknappen voor de opstoet begint !
Hier op plekken glad: SPEKglad!!!
Goedemorgen, weer te werk…meld me vanavond
Hier weer sneeuw ![]()