Turkisch Tea Time 2012 2e deel

mogguh

@ mexx zo is het, lekker blijven liggen
@ raak de kids nu deze week ook bij jullie?

weer werken, ugh

Mexx : ondanks alles toch heerlijk geslapen, shake er in en nu nog ff lekker in bed, you go girl !!! je kunt het
Trl : heb van je lange treinreis gelezen :frowning:
Bloem : had niet gezien dat je toch nog een foto verkocht had, is leuk en beter 1 dan geen he. De kids blijven tot morgen hier, nu alles nog in diepe rust :))

@Bloemmie: Beterschap!! En 1 is altijd meer dan geen…

@Mexx: Jij ook gelijk!! :kus:

Ik 2 dgn vrij, niets gehad van carnaval, heb er ook niets mee haha
Straks komt de logeerpuber lunchen, en morgen de ‘mutsenbeurs’ met een vriendin…(eerst ff naar het ziekenhuis voor de laatste uitslagen, en dan op naar de Rai…)

Goedemorgen.

Ik kom ook even klokken… dat ik er ben. Oh nee, dat was vroeger op het werk he. Wel heel vroeger dan.

@Beps: Lekker genieten van je vrije dagen en ach leuk toch weer naar de mutsenbeurs. Misschien kom je wel weer op tv.

@Raak: Nou, ook weleens lekker en gezellig toch dat overheerlijke restaurant. lol2 Zit vast ook wel wat bij, wat jij ook wel mag hebben. En toen toch maar het masker afgezet. Was ook best koud he!!

@Bloem: Mooi toch dat je toch een foto hebt kunnen verkopen. Alle kleine beetjes helpen en wie weet waar het toe leidt. Hopenlijk vandaag weer wat beter in je vel.

@TRL: Toch goed thuis gekomen na je lange treinrit, maar met goede resultaten.

@Mexx: Nou, zo mag ik het horen. Er weer met frisse zin en moed er tegenaan, al zullen er best nog wel tussendoor dipjes komen, maar zoals gezegd, we slepen je er wel door. Kop op en gaan weer met die banaan. (shake) :kus:

Ik heb verder niets te melden. Wij gaan zondag weer naar de ZM, maarja… dat duurt nog even.

Fijne dag all. :dag: Werkse voor de werkenden.

Morge!!!.

Weer maandag. dus aan het werk.

Mexx kop op meis…je kunt het en idd gooi je op het lijnen en leren en het is zo weer september. Misschien kijken voor een appartementje en een ticket, dan heb je je blik op die datum gericht. Beter dan in het luchledige kijken.

Beps naar de mutsenbeurs maar eerst nog vrij lekker hoor.

Raak naar de M. geweest, aan de salade gezeten denk ik hihihihi.

En meiden pas op want het is super glad buiten…alle hagel is vastgevroren ik lag vanmorgen al bijna op mijn snufferd.
Niet zo lekker geslapen, voor zeehond gestudeerd vannacht, en pijn in mijn duim, gisteren er echt heel hard in gesneden, met een kartelmesje echt diep, volgens mij had er een hechting in gemoeten maar ja eigenwijs he, nu doet het echt pijn, gaat wel weer over voordat ik een jongetje wordt maar toch. Normaal niet zo kleinzerig hoor maar voelt niet echt lekker. auw auw auw, kan ook niet echt goed muizen.

Ik ga ook zeker kijken voor een ticket en appartement hoor! Moet gewoon een datum hebben om weer naar toe te leven!

M. Heeft in NL een android telefoon gekocht dus we kunnen lekker whatsappen etc. En dat kost lekker niks! Heerlijk!

Viva : oeps dat klinkt niet zo lekker, eerst zeehond en dan snijwond hihi, alades zijn daar best lekker hoor en de kids eten er ook vanalles als het maar geen frites is want die lusten ze daar dus echt niet he :)))
Roanna : jij hoeft niet meer te klokken hoor, die tijd is idd al lang voorbij :))
Beps : naar de mutsenbeurs, wie weet wat voor leuke ideetjes je er weer opdoet, veel plezier op je vrije dagen

Roanna,ja uiteindelijk toch thuisgekomen,maar pfff wat baal ik ervan dan…Nu maar restitutie aanvragen :wink:

Mexx,wie weet toch in mei of juni nog een lang weekend die kant op.Ik wist niet dat je in het buitenland ook gratis kan whattsappen dacht dat dat ook geld kost.

Viva,hier niet zo glad gelukkig.

Beps speciaal voor jou…

http://www.huishoudbeurs.nl/visitors/Pages/Beursaanbiedingen.aspx

Trl : what’sapp is ook in het buitenland “gratis”, want je moet tuurlijk wel een internetverbinding hebben of wifi/hotspot

Gelukkig gratis… ik heb me rot te whapt met Rubbie… hihi

Raak,oke,ik dacht dat als je op internet gaat in het buitenland je dan extra moest betalen en whatsapp gaat toch via internet?

In Bathihan was toch WIFI… dus gratis :wink:

Ja maar m. Heeft gewoon een turkse simkaart en is thuis, en ik ook,. Dus niemand van ons verblijft in het buitenland! :wink:

Meiden mijn dell laptop doet niks meer…iemand tips?

Beps,ja klopt in batihan was Wifi maar niet op de kamers. :wink:

daar deed ik via mn ‘bundel’ met internet(ik had bundels gekocht)
Maar buiten kon dat gewoon :slight_smile:

Trl : je bedoelt dus als jij in het buitenland bent, dan moet je wifi/hotspot zoeken of idd wat Beps zegt : bundels voor het buitenland kopen. Maar ik bedoelde eigenlijk dat je gewoon hier bent en over de hele wereld kunt what’s appen gratis met iemand anders die ook what’sapp heeft. Ik doe dat dus altijd met Turkije en Bonaire en als ik in het buitenland zit via wifi naar Nederland :))

Beps,oke dacht dat ik dan eerst de roaming op de telefoon moest uitzetten ofzo

Raak,oww zo,ja de buitenlandse mensen die ik in me telefoon heb staan hebben dan geen whatss app denk ik,want zie ze niet in me whatsapp contacten staan :slight_smile:

Bloem,weet jij of er een primark in Budapest zit? En kan je daar ook met euro’s betalen?

Tlr primarkt zit wel in alexandrium maar geen idee op het daar ook zit.