Turkisch Tea Time 2012 2e deel

@Bloem: HB en ijzer is niet hetzelfde… het heeft wel iets met elkaar te maken maar moet apart gemeten. HB wordt altijd wel gemeten, maar ijzer nooit…
Vandaag vertelde dezelfde arts ineens andere waarden, en andere ‘bijzonderheden’ dan 6 wkn terug. De neuroloog vermelde dat het ZEKER door de ijzerstapeling kwam, met als bij-oorzaak zijn leeftijd/hoge bloeddruk/diabetes/overgewicht… De internist vandaag zei: Hij scoort op alles, die hoge ijzerwaarde hoort er niet bij…

@Linda: maar je oma luistert zeker wel naar je moeder. Dus rustig met haar praten en e.e.a. doorspreken helpt hen dan allebei toch(tenminste zo helpt het mijn ouders gelukkig…)

Continue spreken ze elkaar tegen. 6 wkn geleden was zn ijzerwaarde exorbitant hoog(en zn bloed oooo dik) en nu ‘is er ineens (bijna) niets meer aan de hand…’

Maar goed, we houden alles in de gaten :wink:

ok truste: ik duik er vroeg in, ciaoo :dag:

Ik ook! Slaap lekker! X

:hungary:Trl: 24 t/m 26 februari Budapest :hungary:

Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos
*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Mogguh

Jammer nog niet eens lekker geslapen. Helaas. Morgen maar weer een poging doen.

Mogge
Bloem : fit worden hoor het is hier carnaval hahaha

Morge!!!vrijdag rituelen dag…dus snel aan de gang.

Goedemorgen.

Ook hier zo aan de rituelen, maar eerst is er koffie.

Zo, een paar van jullie niet zo fit. Beterschap.

En gaan er nog wat mensen van hier naar de carnaval dan?

Hier begint ook de vakantie en de buurman aan de overkant heeft zijn koffer al op het dak en is druk doende met het inpakken van de auto. Nou, hun liever dan mij. Ik heb genoeg kou en sneeuw gezien voor dit seizoen. lol2

@Beps: Nou, dat word je dan ook niet veel wijzer van. De ene keer is dit niet goed en nu alsof er niets aan de hand is. Wat je zegt, gewoon elkaar een beetje in de gaten houden.

@Mexx: :kus:

Iedereen een fijne dag verder. :dag:

@Viva: Je bent inderdaad gekrompen. Ik haast niet lezen waar je heen gaat. lol2 lol2

Roanna hihihi misschien een bezoekje aan de brillenwinkel??? Hahaha

@Viva: Ik denk het. lol2 lol2 Het is in ieder geval al beter als dat breedbeeld. Hihihi.

Nou, ik ga in de benen. Ga kuisen. :dag:

Ikke maar eens opstaan. Rubbie ook thuis. Ik mocht ff blijven liggen, kreeg zelfs koffie op bed.

Tot zo allen lol2

Iedereen aan de rituelen,behalve Beps die kan lekker blijven liggen :wink:

Bloem,heb jij nog tips voor Budapest?

Pffff bijna op de helft van de rituelen…ramen boven gezeemd. Bedden verschoond onder tussen aan de was en strijk. Nu de badkamer…maar eerst ff een bakkie.

Viva : tjonge wat ben je weer ijverig :))
Beps : valentijn is al voorbij hoor !! Koffie op bed hihi.
Wel een beetje lastig he al die tegenstrijdige berichten steeds over je vader, idd gewoon goed in de gaten houden nu
Roanna : word jij helemaal niet jaloers als ze naar het ingesneeuwe Oostenrijk vertrekken ??? hihi
Trl : viva, beps en ik hebben eiwit shakes gedaan en dat is met zichtbaar resultaat goed bevallen. In het begin eet je alleen die shakes en daarna ga je er “gewoon” bij eten, maar wel koolhydraat- en suikervrij. Ik heb nooit een hongergevoel en wil er nog 20 kg af hebben. Uiteraard gaat het nu niet meer zo snel maar is goed vol te houden, ben op 9 juni begonnen en er zijn 30 kg af dus die 5 van jou moet ook wel lukken :)))

Beps jij vroeg er een poosje terug om… Een buikfoto, toen was er nog niet zoveel te zien. nu wel! Dus voor de liefhebbers.

Wendy : mooie buik !!!

Wendy,mooi buikje,ik gok op een meisje :wink:

Raak,helaas denk niet dat shakes iets voor mij zijn,C eet slecht en als hij mij dan ook niet ziet eten,ben ik bang dat hij het ook niet gaat doen :slight_smile:

Meiden heeft iemand van jullie dat handboek van die eiwitshakes op de pc staan? En zou iemand die willen doormailen naar mij? De site slankmeteiwit doet het namelijk niet!

Cyn : heb je een mailtje gestuurd !
Trl : gewoon voor jou een shake dekken en als die zegt dat wil ik ook : gewoon laten proeven dan eet ie meteen zijn eigen eten wel op hoor. Ik had ook 3 van die draken van eters ! Dat is inmiddels 40 jaar geleden en de dokters zeiden altijd : geeft nix hoor, later krijg je het figuur van je moeder :frowning: en tegen mij :
5 % van de kinderen in Nederland hebben het juiste gewicht en die van u zitten daarbij, wat wilt u nog meer. Nou daar kan je het dus mee doen hahaha