Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Wendy mooi buikje hoor ik denk een jongen lekker rond.
Raak ook mk is de nodige kilo s kwijt geraakt.
Beps balen hoor die wisselende berichten in het zh.

@Viva: Bon binnen: Thanks!! En ja de berichten. Hij doet het goed, maar het is zo onduidelijk. Zus en ik gingen echt weg met een ‘but’ gevoel…

@Wendy: Prachtig buikje!! Benieuwd hoe je er nu uitziet :wink:

Zo alle schapjes in huis, Rubbie druk met de bench voor de meiden, en dan de radio nog inbouwen.
Straks met een vriendin aan de SUSHI!!!(hier nu ook een tent geopend of beter 2 haha) we gaan eens kijken of het iets is…

Ik ben nu aan de rustige afvalbui bezig. Beetje ‘half-half’ met KH arm. Meer KH beperkt denk ik. Wel fruit(ohh ik kan echt niet zonder) en KH’s uit groente. Zo af en toe een ‘lekker broodje’
Komt er eigenlijk op neer dat ik de KH’s zoveel mogelijk laat staan, maar de ‘gezonde’ KH’s(fruit, zuivel, kaas ed) wel neem…

Nu langzaam va half dec 4 kilo kwijt…(was er weer veel te veel aangekomen, al hoewel, niets va de zomer…)

@ beps,
deze foto is van vanmorgen…

Ik zie geen foto Wen…

Die foto die ik vanmorgen gepost heb, die is van vanmorgen

Beps: ik praat nu dus niet meer met jou… SUSHI!!! Ohh jaloers! Ik wil ook sushi! Misschien gaan we morgen nog even uit eten,maar ik krijg M. niet mee naar de sushi hoor…

Mexx : je boek zit in de mail !!
Viva : dat is waar ook, MK is de kilo’s ook allemaal kwijtgeraakt, wat zijn we allemaal goed bezig eigenlijk he :)))) complimentje voor onszelf
Beps : jij vanavond naar de sushi en ik eet ook wel wat kh hoor uit kaas en zuivel want helemaal zonder kun je uiteraard niet zo lange tijd

Ohhh ik dacht al ;)!!!
Ja mooi buikje meis… het een mooi buikje(waardoor ik weer denk dat ik weet wat je krijgt ;))

@Mexx: LEKKERRRR zo een zin in… En Rubbie zegt nu dus: Als deze goed is, dan kan t best vaker: Niet helemaal naar amsterdam, geen parkeergeld ed… Haha zoooo hopen dat het smaakt…

@Raak: Zoals vanavond dat doe ik echt gewoon. Jammer dan. Dan maak ik er een KH dag van: En ga gewoon weer verder morgen. Zo daarstraks lekker genoten van een lekker ontbijten saampjes met Rubbie… Vind het feit dat ik langzaam afval belangrijker dan snel kwijt en niet over 6 mnd op gewicht, en 6 mnd later weer 15 kilo aangekomen(zoals de laatste keer: Ok 10 kilo minder dan ik woog toen ik begon… maar toch…)

@wendy: Echt mooi bol buikje heb je al zeg. Enneh… ik denk ook wel te weten wat daarin zit. Zal ik het zeggen? Een jongen of een meisje.

Oh ladies… het is weer voorjaar. Iedereen zich weer aan het opmaken voor de bikini. Zekers goed bezig all. :cheer:

En ik…:crybaby: kijk wel toe. Waar ik momenteel alleen maar op let, 1 sneetje brood s,middags minder en s,avonds wat minder opscheppen bij het warm eten, maar ik zou niet weten waar wel en geen Cal en Kol. draten inzitten. Kokkie heeft zo’n briefje meegekregen van ZH voor zijn suiker en daar proberen we ons wel een beetje aan te houden, maar verder… gewoon lekker eten.

Maarrre … ik vind het knap van sommigen van jullie hoor! Echt petje af!

Mij ook niet. lol2lol2

Tja… we gaan het zien wat het word…

Wendy: zo spannend!!! En ik denk ook nog steeds een meisje! :slight_smile:

@Roanna: Als je daar bent: en je ziet ook al het grillwerk(kip/rund/vis/gevogelte/lam) OHHH
Ook allerlei bami’s/mihoens/ salades… JAMMIE!!!
OHHH EENDEBORST vanavond JAMMIE!!!

Heerlijk Sushi… wij zijn in antwerpen een aantal x bij een sushi bar wezen eten.

Ik lust maar 1 soort Sushi, maar alle hapjes die je erom heen krijgt… Heerlijk!! :slight_smile:

Beps: gaan jullie naar Kanaya? Want die ziet er wel erg goed uit zeg!!! Lekkere menu-kaart!

Welke??
Ik helemaal zot van Calafornia, spicy tuna, en de handrolls… haha

http://farm4.static.flickr.com/3192/3354603305_f9995e8646.jpg

http://www.sushime.nl/sushi-bar-amsterdam-online-delivery/sushi-bar-amsterdam-bestellen/los-products-sushi-bar-amsterdam-delivery/handroll-sushi-bar-amsterdam-delivery.jpg

Friso bedolven onder lawine hij is naar het ziekenhuis gebracht hij is gereanimeerd.

Paniek op de tv… Ned. 1

In een groep ze weten niet precies wie er allemaal bij waren ze zijn off piste gegaan. Er was een lawinealarm afgegeven.

hoorde het net op de radio, alleen zeiden ze niet om wie het ging…