Niets te melden, dan dat we een paar gezellige uurtjes op de pasar malam hadden gehad gisteravond. Straks ff naar de stad, want zag bij KV ook haarkleuring in de aanbieding.
Ik ff rust…kan nu even niets doen in het huis, was het niet dat ik de hele woning op de knietjes heb gedweild, Damber met de droge doek na om alle stof en zaagsel te verwijderen. Hubs heeft weekend dienst en werd om 1 uur weggeroepen die zit nu dus in purmerend. De jonge kerels zijn de tuin aan het afgraven dus nu voor ons ff niets. Het wordt wel heel mooi allemaal, maar ik ben gebroken.
Bloemmie heb je foto gezien leuk hoor lekker kort koppie en dan dat felle rood je kunt het goed hebben hoor, kan me voorstellen dat je even moet wennen maar ik vind het mooi.
Beps aan het werk, en heeft niets te doen.
Raak op bonaire aan het shoppen bij de locals, en doet gelijk een hapje en drankje.
Mk hoe gaat het met mams.
Mexx eindelijk lekker geslapen en heeft een nieuwe bril uitgezocht vertel vertel.
Roanna naar de pasar geweest, en gaat van de week ook naar de kapper.
Zo ikke lekker chillen. morgen weer werken…pffffffff…fijn wederom aan dat k*t programma wat toch niet gaat werken, bah bah bah…
@Raak: Nee hoor. Hoe kom je daar nu bij dat wij het koud vinden. ( heb de schaatsen weer uit het vet gehaald) lol2 Enneh… wij zijn ook helemaal niet jaloers op jou hoor! Echt niet. Maarja, geniet nog even van je, ik dacht… laatste weekje? :cheer:
@Viva: Nou, heerlijk een dagje rust. Had je ook best even verdiend. Btw… ik had ergens op FB gelezen dat Duru niet meer in GU werkt he aanstaande seizoen? Nouja… als ze dan maar weer vriendelijke mensen daar neer zetten… komt het vast ook wel goed, maar vind het wel jammer.
@Bloem: Nou, ik had precies hetzelfde over je haar neergezet, maar dan op FB. Echt mooi hoor!
@Jac. Weer heerlijk wezen sporten. Nou, ik ook hoor. Ik heb de Hoofdstraat wel 2 x op en neer gelopen vanmiddag. lol2
@TRL: :cheer: Wie wordt er kampioen? :cheer:
@Mexx: Eindelijk eens weer normaal kunnen slapen. Misschien heb je het ritme nu weer te pakken.
Ja ladies… heerlijk weer even naar de stad geweest en nog hele leuke hoge gympies geschoord voor een tientje en haarkleuringmouse voor nog geen €5. Nu alleen van de week nog ff knippen. Ik weer happy.
Roanna klopt Duru werkt er niet meer Nazarath ook niet en Yasar (de manager) ook niet.
Fatih van het animatieteam (die een relatie heeft met Mattanja (dat nederlandse meisje), die werkt wel weer dit seizoen in grand uysal. Dus we gaan het beleven wie er nu achter de balie staat.
Vandaag moeders opgehaald uit het ziekenhuis. Ze kan bijna niet zitten, dan duurt een ritje van 20/25 minuten in de auto heel lang. We hebben een bed beneden gehaald, dan kan ze daar overdag lekker op liggen. Mijn zus was er vanmiddag en die heeft ook gekookt, dus ik kon met een gerust hart op verjaardag.
Mk,gelukkig sta je er niet alleen voor en kan je moeder beneden liggen,sterkte.
Roanna,kijk dat is nog eens leuk winkelen. Vriendin van mij was vorige week naar de pr*mark geweest,had voor mij ook gympen meegenomen 9 euro en nog een linnen schoen met een kleine sleehak voor 7 euro…
@ mk mams thuis, hopelijk knapt ze snel op in haar eigen omgeving maar dit soort dingen kunnen lang duren lijkt me :kus:
@ beps lekker 3dg vrij, nog plannen?
@ trl kijk das lekker wat nieuws kopen!
zo, ik had weer eens wat moeite met opstaan, maar gelukkig doet mijn been niet meer zo zeer. was even bang dat ie helemaal stijf zou zijn als ik wakker zou worden, maar het valt mee. doet nog wel pijn maar niet zo erg als gisteren. gelukkig maar