Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Dames was helemaal vergeten hier te posten omdat ik al druk was op FB hihi
Roanna : ik zat te lezen en dacht al : 1 jaar 102 euri ??? Gelukkig had ie zijn fout snel doo, helaas moet het wel terugbetaald worden, maar met de regeling doet het klein beetje minder pijn:kus: Wasmachine draait en was wappert al, is nu misschien inmiddels wel droog lol2
Beps : jij je machine ook draaien, handwasje hoeft niet meer. Zeker beetje lullig van je moeder maar oudere mensen leven volgens mij toch steeds meer in hun eigen wereldje en kijken niet meer zo naar de rest :kus:
Wendy : zou zeker leuk zijn om jou ook bij de meeting te hebben
Bloem : jij weer sinds een tijd een lang niets gepland weekend ??
Iedereen een heel fijn weekend !!

@bloem: JA weekend!!! hahaha
@beps: knuffel voor jouw!!!
@roanna: heeft nu helderheid, maar het blijft balen!
@wendy: heeft iets meer tijd, omdat het werk zwaar wordt…en je draagt iets kostbaars dus opgepast he… Maar dat doe je vast!
@linda: hoe is het met jouw?
@raak: vergeet helemaal TTT hahaha, heb ik soms ook hoor :wink:

Zo weer thuis. Was druk op t werk, onder 10 graden melden mensen meteen dat het vriest haha

@roanna
Gelukkig weer een oplossing gevonden, niet echt leuk, maar ik denk inderdaad geen andere keus.

@beps
Dat is inderdaad jammer als ze ieder jaar net iets anders plant op die speciale dag.

Mijn moeder ligt nog steeds in het ziekenhuis. Ze is steeds nog erg misselijk. Ze krijgt nu andere pijnstillers en dat leek beter te gaan, maar vanavond had ze weer alles eruit gegooid. Hopellijk gaat het morgen beter. Verder moet je veel oefenen om alles met die brace te doen. Erg vermoeid allemaal, ik ben vanavond maar eerder weggegaan. Ze kon haar ogen echt niet meer open houden.
Verder veel drukte met het regelen van van alles en nog wat.

Er komt dan ook zoveel op je af. Ineens ben jij de verzorgende MK!
Wens haar sterkte van ons, maar jullie vooral kracht voor elke dag :kus:

ikke ook weer thuis, lekker gegeten bij paps en mams met de familie. wel fijn dat paps toch elke keer wat aparts voor mij maakt. of hij houdt het eten apart (geen rijst of geen pasta) of hij maakt iets kleins speciaal voor mij (salade) maar vanavond een tortilla (van ei) met kip en groenten. lekker hoor

@ raak hou je het daar nog een beetje vol? dit weekend idd niets, maar moet mezelf echt een schop onder de kont geven om weer de studie op te pakken. geen zin in. heb wel mega veel andere afspraken ineens al gepland staan voor april en mei. is niets voor mij maar wel leuk

@ mk, balen dat je mams nog niet boven jan is. en idd, jij mag het allemaal regelen en dan gewoon nog je werk en je huis en je gezin. lekker op tijd naar bed of ff gewoon tijd voor jezelf :kus:

@ beps he gets. dit jaar niet weer he? lekker spontaan ook als ze nu ineens dan wel weer per se wil komen en ook mag komen, maar je had het liever anders gezien… ff stoom afblazen ook jij een :kus:

@MK: He, wat een naar bericht weer over je moeder. Toch erger dan het eerst leek. Pfff… hopenlijk heeft ze niet al te veel pijn. Tja… en dan komt het een en ander weer op jou neer he en je hebt het al zo druk, maarja… dit vraagt ook wel even aandacht. Heel veel sterkte voor jullie allen. :kus:

@Bloem: Fijn hoor dat je zo’n lieve vader hebt, die rekening met je houdt. En wat jij opnoemt… is ook heerlijk hoor. Lust ik ook wel. Bestelde ik in Spanje altijd.

@Raak: Tja… stom ook van mij he!! Mijn hoofd is ook nodig aan vakantie toe. :vak02: Soms kunnen ze zomaar op me in praten en ik geloof het ook nog. Hahahaha. Maargoed… alles op z’n pootjes weer terecht gekomen en de was… die ligt al in de kast. :was: Veul plezier nog daar en blijf voorlopig maar daar, want wij krijgen hier denk ik nog een 11 stedentocht. Zo koud is het en blijft het voorlopig ook. Het is gedaan met het mooie weer van de afgelopen dagen helaas.

Nou ladies… ik haak af. Ik ga naar boven. Nog even tv kijken en dan lekker pitten. :slapen: Weltrusten all.

Ik zou het zeker leuk vinden om nog bij de meeting te zijn, nu ik nog enigsinds flexibel ben…!

Welterusten all :slapen:

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

MK,heel veel sterkte met je moeder.

Roanna,gelukkig een regeling kunnen treffen.

Raak,geniet nog lekker van het mooie weer.

Viva,druk,druk druk…maar er komt wat mooie voor terug.

Jeetje… ben ik eens een zaterdagochtend vrij…zijn de winkels gewoon nog dicht tegenwoordig…
Pffff :)!!! lol2. Kon ik nog geen geld uitgeven.

Zo te werk en dan meld ik me wel weer…

Iedereen een :kus: enzo…

mogguh

hiero best wel weer een beetje fris. we hebben denk ik een teaser gehad voor de zomer :stuck_out_tongue:

anyways, zo eens naar de kapper, een andere, die goedkoper is, knijp em een beetje maar komt vast goed. wil wel eens wat totaal anders maar geen idee hoe of wat… eens zien of het lukt.

Succes Bloemmie: Goedkoper is niet per definitie slechter!!!

Ik dus op het werk. Dus… Laterzzz :dag:

MK : beterschap met je moeder
Beps : geen geld uit kunnen geven vanmorgen, wilde je de rente van je schuld opmaken ? lol2lol2lol2
Bloem : en, hoe is het geworden, ander model of niet???
fijne zaterdag all :kus:

Trl geniet nog echt wel met volle teugen hoor, gaan zo weer lekker varen, dan naar een foodmarket in het oudste stadje van de Caribbean, dus heerlijk van local eten smullen en swingen natuurlijk, want daar hoort een muziekje bij :)))
enne een drankje ook hoor !

Goedenmiddag inmiddels.

Ik dacht… was al zo druk op FB geweest en zelfs de schapjes al in huis, ik moet nu hier even zijn om me te melden.

@Bloem: Inderdaad. Goedkopere kapper hoeft per definitie niet slechter te zijn dan een dure. Ik ga ook meestal naar knip en go en die doen het keurig voor €13,95 en hier op het WC moest ik laatst bijna €21 betalen en je zag echt geen verschil en bij beide … gratis koffie of thee. lol2 Ik moet ook heel nodig, maar ik probeer aankomende week even te gaan. Kleurtje… doe ik zelf!

@Raak: Dat klinkt weer leuk en lekker. Veel plezier hoor! Wel :foto: maken he!

@Beps: Werkse :dag:. Hopenlijk niet al te druk,.

Verder iedereen een heel goed weekend en zaterdag nog. Wij gaan straks even hier in de Americahal naar de pasar malam Asia. Heb gratis kaarten dus…

hai hai

nou kappertje was wel geslaagd denk ik. ik ga altijd tegenover mn huis en daar kom ik al jaren (ok 2x per jaar ofzo, maar toch al wel lang) en die kennen je model een beetje, maar goed, wilde nu toch wat anders en mams zei dat die kapper van haar toch 10 euro goedkoper was, dus daarheen. heb nu een bob die aan de voorkant langer is. kapster vond het meteen veel vlotter… ok, moet er zelf nog wel aan wennen, maar heb meteen haarverf gekocht (2 voor 8 euro) en die ga ik er zo zelf inmikken, dus kijken hoe het dan wordt.

we zien het wel
verder de gordijnen in de wasmachine en kijken of ik dat ook een beetje normaal voor mekaar krijg en dan strax naar ex-roomie, die is bijna verhuisd dus ff d’r huisje checken.

@bloem: nieuw kapsel, moet zelf nog wennen! Maar het zal vast mooi zijn!!
@roanna: Veel plezier!! Lekker genieten
@raak: nog steeds aan het genieten…kan ook niet anders he
@MK: beterschap voor je moeder!!

Wat is het koud he brrrrrr

zeker koud… bbrbrr

foto op FB

Zo dan net de hondjes geleegd, ben bevroren!!!

Iedereen truste, ikke lig al!