Turkisch Tea Time 2012 2e deel

O ja vandaag over 50 dagen zit ik in het>>> op weg naar :vak02:

Als je het je zelf zo blijft voorhouden ben je ook niet moe…!!!

PFff meiden, ik kan het jullie niet uitleggen, maar zo werkt het dus niet bij ons. Heeft met veel te maken, maar ooit als iedereen ‘rust’ gevonden heeft om elkaar ergens te treffen, dan kan ik het wel uitleggen…

en over dat treffen gesproken: Het wordt tijd!!! Iedere keer zeggen we dat, plannen iets in de nabije toekomst(zo ver mogelijk weg vooral) maar het gebeurt niet… Ik ga het niet meer regelen, dus…Of ik zie jullie of niet…(maar ik heb er wel behoefte aan…)

@Beps en Viva: Ik ga zeker wel bellen, maar niet vandaag, omdat ik de kop er bij wil houden. Ik heb het een en ander bij elkaar gezocht, maar dan nog heb ik geen poot op om te staan, omdat ik nooit kan bewijzen hoe hen de berekening zonder en met toeslagen maken. Ik heb er een bij van 2010 waarop staat… na berekening van zus en zo hebben wij u tekort gedaan en heeft alsnog € 837,86 tegoed en die halen ze nu dus met de andere hand weer terug. Stinkerds!! :mad:

Als ik binnen 6 weken niet zou reageren, dan pas gaat de betaling in, maar ik wil een andere betalingsregeling. Niet van wat zij voorstellen. Kan ik gewoon niet missen. Misschien bellen ze alsnog vandaag wel, want ze zouden mij per slot van rekening bellen, maar morgen heb ik er de hele dag de tijd en de aandacht voor. Ik laat het jullie wel weten.

@Viva: Nuhhh… jij bent helemaal niet moe. lol2 Zo fris als een hoentje nog. Succes meis. Nog even de (zere) schouders eronder.

Nu even de machine aan het proef laten draaien. Dan lunchen en dan weer naar de fysio.

Laterssssssssss :dag: Kompallemaalgoeschratjes. :kus:

Nou Roanna Dan heb je dus wel iets in handen: ZIJ Hebben die fout gemaakt, en dat kunnen ze nu niet zomaar terugnemen toch…(Lijkt mij, ookal zouden ze gelijk hebben…)
Misschien volgende week eens info vragen bij je rechtsbijstand of iets dergelijks

iedereen allemaal een grote knuffel!!!
Ik ga even naar de kapper. Kom vanavond even lezen en uitgebreider posten…

Dikke Lol:

MARK RUTTE ONTMOET 3 MOOIE DAMES IN EEN DISCOTHEEK ,
1 ROODHARIGE , 1 BLONDINE EN 1 ZWARTHARIGE

HIJ GAAT BIJ ZE ZITTEN EN STELT DE ROODHARIGE DAME DE VOLGENDE VRAAG :
IK BEN PREMIER RUTTE, WAT KOST HET MIJ OM 1 NACHT MET U DOOR TE BRENGEN ?
DE ROODHAARIGE DAME ZEGT : VOOR U MENEER RUTTE KOST DAT 2.000 EURO .

DAN VRAAGT HIJ DAT AAN DE BLONDINE EN DEZE ANTWOORDT : VOOR U “MINISTER RUTTE” KOST DAT SLECHTS 1.000 EURO

ALS LAATSTE VRAAGT HIJ DITZELFDE AAN DE
ZWARTHARIGE DAME EN DEZE GEEFT HEM ALS ANTWOORDT : BESTE MENEER DE PREMIER :
1 ALS U MIJN ROK ZO HOOG KUNT OPTILLEN ALS DE BELASTINGEN ZIJN …
2 MIJN BH ZOVER NAAR BENEDEN KUNT KRIJGEN ALS DE SALARISSEN ZIJN …
3 UW DINGETJE ZO HARD KUNT KRIJGEN ALS HET LEVEN IS …
4 EN HEM ZOLANG OMHOOG KUNT HOUDEN ALS DE PRIJZEN …
5 MIJ ZO HARD KUNT NAAIEN ZOALS U HET NEDERLANDSE VOLK VERNEUKT …

BESTE PREMIER “MARK RUTTE” …
DAN IS HET VOOR U HELEMAAL GRATIS …

hihihihi hij is goeddddddddddd Beps

ik lekker gekortwiekt…nieuwe afspraak gelijk gemaakt 15 mei…2 dagen voor vertrek!!!

Oh echt? Waar ga je heen dan? lol2lol2

@Beps: Wat een goeie. Ik lag dubbel. Maar dat is toch zo!!!

Nou, toen ik thuis kwam van alles, was er inderdaad vanuit D’ter waar de SVB zit gebeld, maar de tijd vond ik te kort om even terug te bellen, dus wacht even morgen af en anders toch even zelf bellen.

Tja… inderdaad het staat er echt zo van wij hebben toen en toen vergeten uw slotbetaling niet mee te rekenen enz.enz. Ik denk zelf… en heb het natuurlijk ook al wel met deze en gene erover gehad, dat ik weinig kans maak, want als de gegevens volgens hun niet klopten, ik heb er geen bewijs van.

Pfff… wat een gedoe. We zien wel, maar hoe dan ook… ik kan het niet terug betalen zoals zij willen en daar wil ik over praten met hen en anders schakel in de ANBO in. Misschien kunnen zij mij verder helpen. Ik hou jullie op de hoogte. Verder… ik ga er niet wakker van liggen, want stress… maakt je nog zieker en dat wil ik zeer zeker niet.

Problemen zijn er om opgelost te worden, zeg ik dan maar weer.

Pffff…ik moet ook nodig ff naar de kapper. Even zien dat ik daar een dezer dagen ook even aan toe kom.

@Viva: ook naar de kapper geweest! En nieuwe afspraak staat gepland!
@beps: hij is erg leuk!!!
@mexx: en hoe bevalt het?? Het werk natuurlijk dan he… gaat het een beetje?

Zo ik ook naar de kapper geweest! Heb een super gaaf kapsel! Hoewel het over 5 weken geverfd wordt! hahaa ik heb een asymetrisch kapsel! Volgens de voorjaar trends hahaha
Kleur afgesproken voor mei: Namelijk aubergine met een soort van oranjelok!! hahaha Ik wordt nog hip hahaha :slight_smile:
Nu nog even verder voor een training voor morgen en dan zzzzzzzzzz

mogguh

iedereen naar de kapper of het van plan! de lente in ons bol

@ jac ben zeer benieuwd
weer vrijdag, bijna weekend!

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Ikke ook weer wakker, gelukkig draait de vaatwasser,…

Pfff voor mij maandag: GEEN ZIN!!!

@ All… Dikke :kus:, ieder zo zijn zorgen, het valt voor niemand mee in deze tijd.

@beps, het wordt zeker tijd om elkaar weer eens te zien, mij lijkt het opzich wel leuk om te regelen, heb best veel vrij omdat het werk te zwaar wordt.

Goedemorgen nog.

Zo, eerst even de rituelen gedaan en tussendoor nog FB moeten bijhouden, dus was er maar weer druk mee.

Ondertussen ook de SVB gebeld en tekst en uitleg gevraagd en gekregen. Het is nu eenmaal zo… eens in de 2 jaar worden alle uitkeringen vergeleken aan de gegevens van de belastingdienst en zo komen ze er dan achter wie teveel of te weinig heeft gehad. In ons geval hadden ze zoals al eerder bericht het vergeten te berekenen, dus teveel gehad

Nouja… ik heb me zo arm mogelijk gehouden ( is ook wel zo lol2 ) en gezegd dat ik ook maandelijks niet teveel kan missen. Nu mag/moet ik vanaf Mei per maand €102 terug betalen, althans dat korten ze dan op de uitkering. Ik ben er maar mee akkoord gegaan, want als ik het toch moet betalen, ( al lag de fout dan bij hen ) ik hier verder geen trammelant en stress meer om wil hebben. Ach… en een jaar is zo om.

@Wendy: Zou leuk zijn als jij er ook bij kunt zijn.

Nu ff lunchen.

Even een correctie om mijn bovenstaande schrijven. Ik ben net weer gebeld door die meneer van de SVB en had (weer) een foute berekening gemaakt. Als ik achthonderd zoveel moest terug betalen in 1 jaar komt dat neer op €70-. p.m. te verrekenen. Pfffff…ik denk dat ik zelf dan zo geconcentreerd aan die telefoon heb gezeten, want had het zelf nog heel niet door, dat het fout was. Weer opgelost!

Zo ff schapjes doen. :dag:

@roanna gelukkig nu duidelijkheid en niet in 1x terugbetalen. Idd het zijzo en nu niet meer over stressen maar je denkt wel: sjitsjitsjit. 70 euro in de maand kun je leuke dingen voor doen.

In ieder geval duidelijkheid. Sjit is het wel, maar je weet waar je aan toe bent(Sukkels…)

Ikke zo naar mn werk, geen zin, depribui. Net weer eens met mn moeder die besloot dat ze op mn verjaardag best iets anders kon doen, het 5de jaar op rij dat ze van alles plant op mijn verjaardag. Echt altijd… heel gesprek gehad, ze is zich er natuurlijk niet van bewust(dat weet ik ook wel maar dan doet het wel pijn) en ze mag toch wel komen(ja ik heb toch niet gemeld dat ze niet mag komen??)
Nou goed…ff zennen… ben echt gestrest hiervan.

Shit, shit… is het zeker wel, maar hier kan ik nog mee leven… dus…Maargoed, je schrikt wel als je in eerste instantie zo’n brief thuis krijgt. Nou, genoeg hierover!

@Beps: Nou, dat vind ik dan ook niet leuk van moeders. Ze komt zo vaak zo even bij je aanwaaien en nu juist op je verjaardag kan ze weer niet. Tssss…Vreemd!

Nouja… je bent er onderhand wel aan gewent dus, als het al voor de zoveelste keer is, maar leuk is het niet. Maak je er nu maar niet al te druk om en ga zo lekker werken en zet alles ff van je af.

Ik ook vanmorgen mijn eerste echte wasje gedraaid met met nieuwe machien en wat is die stilllll. Super! Hangt nu lekker buiten te wapperen.

Zo, nu ben ik weg! :dag:

Rubbie heeft de vaatwasser nu compleet aangesloten. Gister heeft hij m alleen te draaien gezet haha… Ja ben er ook blij mee, MAAR… ik blijf t zonde geld vinden, de ‘oude’ deed t ook prima(tot hij stuk ging haha)