Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Mogge lig hier met een heerlijk kopje koffie, zal er ff een :foto: van maken haha
Roanna : jeetje meid wat een blunder, zou ook stug volhouden dat je daar absoluut geen rekening mee gehouden hebt en het niet kan terugbetalen :kus: De nieuwe wasmachine besteld en nog wel zonder bezorgkosten, tsja ook hier kun je niet zonder he
Beps : jij nieuwe vaatwasser en nog veel kosten te maken, dus ook aan het rekenen, gelukkig heb je al veel ervaring nu met het puzzelen he ;)) we bekijken het gewoon maar van de vrolijke kant
Viva : jij helemaal geradbraakt en moet nog even terug naar het huis, wat zullen jullie genieten en uitrusten strakjes op vakantie
Trl : gelukkig zijn de nieuwe foto’s wel mooi, altijd leuk toch zo’n reportage
Mexx : welkom thuis, denk dat je nog wel in dromenland ligt, Ben benieuwd naar je verhalen
Bloem : jij ook al aan het rekenen, moet te doen zijn hoor tunieken innemen en dan een paar goedkope gekleurde leggings eronder, ben je al een heel eind voor de zomer met wat fleurige accessoires erbij, succes !!
Jac : jij ook aan de window vac, denk ook wel dat je je ramen veel vaker moet zemen met een hond in huis he
Mk : jij lekker weekendje weg geweest en daarna weer superdruk pfff. Oeps je moeder gevallen en dr rug bezeerd, laat ze maar even rustig aan doen dan he, wens ze maar beterschap van ons
Wendy : buiten de normale probleempjes loopt alles met je zwangerschap dus naar wens, leuk om te horen af en toe hoe het met je gaat

Raak: Puzzelen kan ik prima, en ik blijf wel positief alleen als ik dan ook nog ‘gemopper’ krijg over de oppas, die dan niet kan en dan niet… en alles wat er omheen speelt: Dan denk ik: Hopelijk/waarschijnlijk krijg ik het wel rond maar ik duimduimduim

Roanna; Jij nog niets gehoord??

Beps : duim ik met je mee aan het strand :slight_smile:

@Beps: Nee. Ze hebben nog mooi niks van zich laten horen. En morgen heb ik ook niet eens zoveel tijd om er echt aandacht aan te geven, dus hoop dat als ze bellen, morgen middag mag zijn en anders bel ik zelf vrijdag even terug. Zijn ze nou helemaal! Liep de hele dag met de huistelefoon naar binnen en dan weer naar buiten ( zonnetje genieten ) en mooi, nada, nothing, niks.

Verder sluit ik me even bij de mooie update van Raak aan. Wat een mooie foto’s zet je hier toch iedere keer weer neer. lol2 Lekker zo bij de pool he!! Hahahaha.

We blijven maar puzzelen zowel hier als daar op FB, maar we laten de moed niet zakken. Hihihihi. Kompgoeschratje zeg ik nu maar tegen mezelf en natuurlijk tegen jullie allen.

Fijne avond nog… :kus: all!

Aloha!!

Hier is de mexx die al 32 uur wakker is en nu wel instort…

Dus ik ga nu slapen ( meteen weer in het normale ritme) en praat jullie morgen even bij goed? :kus:

Groot gelijk Mexx komt wel. Nu even aan jezelf denken

Morgen tussen 13-16 uur komen ze de vaatwasser brengen, dus ik hoef niet meer op de hand af te wassen

Langzaam gloort er weer licht, dus ik denk je wel te treffen op schiphollie Roanna…(lol2 tuurlijk gaan we haha)

Even snel en ego.
Wat een dag, vanmiddag 13.10 van huis gegaan. Kinderen her en der gebracht en opgehaald, met moeders langs de huisarts en vervolgens naar de spoedeisende hulp. Foto’s en een scan gehad. Ze heeft een wervel gebroken en hij is ingezakt. Na uren eindelijk thuis, snel ouderavond van de kinderen. Naar mams huis om spullen te halen en vervolgens weer terug naar het ziekenhuis om die weg te brengen.
Ze wilden haar een nachtje houden en morgen krijgt ze een brace aangemeten.
Wat een dag…

Jeetje MK toch meer aan de hand met mams…beterschap hoor. Enne ja dan weet je van voren niet dat je van achteren nog leeft.

NK : dat is zeker een dag die je er niet tussen wlt hebben, maar goed dat ze je moeder toch nu een daagje ter controle houden, sterkte :kus:

Ik wilde afsluiten en dacht… nog ff hier lezen en dan naar boven, maar wat schrok ik van MK’s bericht. Pffff… nou, dat is niet mis dan zeg. Gelukkig toch weer even verder naar gekeken en inderdaad dan liever een nachtje daar. Zo zie je toch weer. Heel veel sterkte en beterschap. :kus:

@Mexx: Komt goed hoor. Nu eerst ff bijkomen van de vakantie. lol2 Morgen gewoon weer werken zeker?

Weltrusten all. Oh ja… ik morgen eerst om 9 uur naar de HA voor controle arm. Heb een smsje gehad dat ze tussen 9 en 12 uur de machine komen brengen en dan s’middags weer naar de fysio. Druk zat dus.

:slapen: :dag:

mogguh

@ mk jemig he, een ren je rot dagje dus. gelukkig kun je dit voor haar doen maar voordat je alles geregelt hebt, ben je zelf ook brak. plus toch een beetje de zenuwen denk ik…

@ roanna jij ook een drukke dus, succes ermee

hiero ook alweer eruit en ready to gooooo :dag:

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Mexx,welkom thuis.

MK,zo dat is ook wat zeg,sterkte.

Roanna,sterkte en succes vandaag met je drukke dag.

MK: Jemmig!! Wat een schrik voor iedereen! Heel veel sterkte en beterschap. Beter een (paar) dagje('s) houden dan verkeerd aan elkaar gegroeid. En ik weet dat je die dagen redelijk snel vergeet als het goed gaat met je moeder

Mijn vaatwasser kont tussen 13-16 uur. Gister nog lekker na t werk naar t bos geweest. Nu rustig opstaan. Lekker vrij dagje!!

Mk; ik weet niet wat er gebeurd is, maar heel veel sterkte voor je mams!!

Beps; tuurlijk gaan jullie lekker op vakantie!! :kus:

Roanna: ja ik ga vanmiddag al weer werken, totaal geen zin, maar heb bijna geen uren meer…haha… :smiley:

Is er verder nog nieuws hier?

X

Mexx,bikkel vanmiddag al weer aan het werk :). Hoe heb je het gehad ?

Pfff vanmiddag al weer werken… Gebroken terug zou ik zeggen Mexx…
Wat de vakantie betreft,… pfffff geen idee, baasje heeft nog steeds geen ja gezegd…geen nee ook hahahaha(ze wist ineens niet meer dat ze het al goedgekeurd had…)

Goedemorgen.

Het begin is er. Al naar de HA geweest en voor de zekerheid toch even ook foto’s maken i.v.m. eventueel kalk tussen de schouders, omdat ik aangaf dat ik meer pijn heb als de vorige keer. Maargoed, nog steeds van uitgaan dat het MET fysio lang gaat duren en over 6 weken weer even terug en als er dan geen verbetering is… toch ook maar even zien om te spuiten.

Enneh… mijn wasmachine staat al. :cheer: Net gebracht en in de schuur gezet en kokkie doet de rest. De oude mooi mee terug genomen… dus we kunnen weer.

Straks weer naar de fysio en dan kan ik om 4 uur terecht voor foto’s maken, dus mijn dag is wel gevuld zo, maar nu eerst weer ff een bakkie leut.

@Mexx: Inderdaad… wat een bikkel, maarja… er moet weer brood op de plank komen he. Werkse weer. :dag:

Verder iedereen sterkte met alles… een fijne dag nog en als er wat te melden valt…laat ik me wel weer zien. Kom toch ook regelmatig even bijlezen wat jullie weer schrijven, dus… :dag:

Roanna: Ga je ze nog bellen?? Voor ze automatisch gaan ‘korten’??

Hallo meiden.

Mexx welkom terug, en wat zal jij straks moe zijn:slapen:
Roanna al een nieuwe:was: Zou toch ff bellen als ik jou was. Balen meis van je schouder schiet niet echt op dus:beef:
Beps onzeker over de :vak01:gewoon GAAAAAAAN, baas moet beter haar administratie op orde houden. Zou gewoon zeggen ik ga toch niet boeken als ik geen akkoord heb gehad.

Raak waar blijven de :foto:

Mk hopelijk gaat het goed met mams:kus:

Ik vrij vandaag, aan de rituelen, bedden al verschoond, tussen alle dozen door en badkamer ook weer lekker fris. Vanmiddag ff naar de kapper, even die luizebol laten fatsoeneren.

Vanavond weer naar het huis, morgen weer naar het huis, weekend weer naar het huis pffffffffffffff BEN TOCH NIET MOE!!!.