Goedenmiddag.
Nou, ik had ook weer wat. Krijg van de SVB een brief als dat ze in 2010 vergeten hadden mijn afrekening van mijn werk ( t/m eind Mei 2010 ) hadden mee te tellen bij de berekening van kokkie’s AOW en zijn toeslag voor jongere vrouw. Of ik even binnen 6 weken € 880 wil terug betalen, of anders via een betalingsregeling per maand € 125 enz.
Ik net bellen… en gezegd, dat ik al mijn salarisstroken en afrekeningen van dat jaar naar eer en geweten naar hen had opgestuurd en dat ik nu bijna 2 jaar later te horen krijg, dat zij het vergeten hadden mee te tellen.
Ik heb ook gezegd, dat ik die €880 niet kan betalen en zelfs die €125 per maand teveel voor ons is. ( arme aow-ers) lol2 Oke, dat kan ook geregeld worden, ware het niet… ja ja… dat hun systeem er al de hele dag uit ligt en ze me dus vandaag niet verder kon helpen. Niet eerder dan morgen en dan bellen ze mij terug.
Nou wat een verrassing weer. Alles tegelijk kapot, vakantie binnenkort betalen…ik mag er wel een zwart bijbaantje bij gaan zoeken. lol2 lol2
Ik lach er maar om, maar inwendig kan ik die lui wel ik weet niet wat doen. :mad: Nou Beps… dat wordt voor mij, gewoon met een emmertje sop met spons en zeem de ramen blijven doen en niet met zo’n apparaat… Hahaha.
Maargoed, ik ga nog maar even van het weertje genieten, want zitten mokken, schiet ik ook niks mee op.