Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Goedenmiddag.

Nou, ik had ook weer wat. Krijg van de SVB een brief als dat ze in 2010 vergeten hadden mijn afrekening van mijn werk ( t/m eind Mei 2010 ) hadden mee te tellen bij de berekening van kokkie’s AOW en zijn toeslag voor jongere vrouw. Of ik even binnen 6 weken € 880 wil terug betalen, of anders via een betalingsregeling per maand € 125 enz.

Ik net bellen… en gezegd, dat ik al mijn salarisstroken en afrekeningen van dat jaar naar eer en geweten naar hen had opgestuurd en dat ik nu bijna 2 jaar later te horen krijg, dat zij het vergeten hadden mee te tellen.

Ik heb ook gezegd, dat ik die €880 niet kan betalen en zelfs die €125 per maand teveel voor ons is. ( arme aow-ers) lol2 Oke, dat kan ook geregeld worden, ware het niet… ja ja… dat hun systeem er al de hele dag uit ligt en ze me dus vandaag niet verder kon helpen. Niet eerder dan morgen en dan bellen ze mij terug.

Nou wat een verrassing weer. Alles tegelijk kapot, vakantie binnenkort betalen…ik mag er wel een zwart bijbaantje bij gaan zoeken. lol2 lol2

Ik lach er maar om, maar inwendig kan ik die lui wel ik weet niet wat doen. :mad: Nou Beps… dat wordt voor mij, gewoon met een emmertje sop met spons en zeem de ramen blijven doen en niet met zo’n apparaat… Hahaha.

Maargoed, ik ga nog maar even van het weertje genieten, want zitten mokken, schiet ik ook niks mee op.

Haha ikke dacht juist: Ik moet toch al uitgeven… bijna vakantie betalen, en de hond die komt…(Die kost 2 wkn vakantie Roanna… dus ik zit de komende maand aan 3500 kosten…JAJA… kom maar op, want ik heb het ook niet hahahahaha) gewoon kopen, anders krijg ik NIETS :)!!!
Irritante voor jullie is dat ze inderdaad 5 jr terug mogen claimen… volhouden hoor; Niets plukken van een kale kikker(Zei mijn tante altijd lol2)

Ook ik vind het niks hoor! Zijn gebroken en moeten nog 14uur vliegen! Gelukkig heb ikmhier wifi ( airport)

MEXXXIIEEEEE
Sterkte Wijffie

1 like

Thanks!

@mexx: gebroken… doe kalm aan!
@beps: fijn he die vac cleaner!! Ik heb hem ook vandaag gekocht!! Echt super!
@viva: lekker aan het knuffelen
@roanna: bellen en nog eens bellen

Vandaag Xandor naar de fokster/trimster geweest! Hij ziet er weer top uit! En fokster was tevreden over hem! Morgen weer naar ringtraining.
Maar eerst morgen ZON!

Roanna,wat balen zeg,hoop dat ze een goede regeling kunnen treffen of misschien wel kwijtschelding

@roanna
Wat vreselijk balen zeg!!! En dan na 2 jaar nog eens.
Hopelijk komen ze morgen toch nog met een oplossing voor jullie.

@jac
Sterkte voor je moeder.

@beps
Vaatwasser gekocht, ook al last van onverwachte kosten.

@viva
Wat leuk dat ze staat en inderdaad meteen de box omlaag. Vandaag weer lekker geknuffeld met haar en genoten van het mooie weer.

@trl
Heb je de nieuwe foto’s ontvangen?

@mexx
Een dagje vertraging. Als je dan toch naar huis gaat, dan wil je zo snel mogelijk.

@bloem
Gezellig dagje gehad in Heereveen, is het nu helemaal afgelopen?

@linda
Voel je je alweer iets beter?

@raak
Van feestje naar feestje, zwembad, strand en lekker op het water. Heerlijk!!!

Wij afgelopen weekend met vrienden naar Drenthe geweest, erg gezellig gehad.
Zondagavond meteen de troep maar weer opgeruimd en een wassen draaien. Gisteravond met moeders naar de huisartsenpost geweest, die was gevallen en verging van de rugpijn. Gelukkig niets kapot, zware pijnstillers en spierverslappers en dan maar wachten totdat het weer een beetje beter gaan. Vanavond weer leren en nu even rust.

Nou ze is nog niet besteld… we twijfelen nog. En vooral omdat de ‘luxere’ nog even niet bestelbaar is…
We gaan morgen bellen en laten het daarvan af hangen

@ roanna getver :kus: dat zijn echt vreselijke berichten. en ookal probeer je er luchtig over te doen, zoiets blijft toch als een steen op je maag liggen

@ mk was alles goed met mams?

@ mexx succes, als je klaar bent om naar huis te gaan is t ook wel klaar ja

hiero druk, op t werk, in de sportschool,. bij mn ouders, nog een beetje afkicken van het seizoen en ook proberen weer de studie op te pakken, beetje zon meepikken etc.etc… ppfff te weinig tijd

Ik een nacht wakkerliggen achter de rug. Pfff wat is wijsheid. T lijkt wel of die vakantie ons niet gegund wordt…maar goed, we rekenen weer verder…

@Roanna: ik hoop op goede berichten van het SVB voor jullie. Pfffff ook jullie rekenen en rekenen lijkt me

Mexx gesloopt terug vandaag lijkt me. Truste meis

mogguh

hier problemen om in slaap te komen en toen het eenmaal zover was, problemen om eruit te komen… ben dus behoorlijk aan de late kant… ooops

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

MK,ja foto’s zijn binnen en een stuk beter :slight_smile:

Goedemorgen meiden.

Jeetje Roanna ben je mooi klaar mee, nou 20 euro per maand teruggeven is meer dan genoeg, laat ze ff heel gauw de pip krijgen. Zij maken de fout.:kus:

Beps ook lekkere bedragen zeg, wilde dat ik het per maand over hield.

MK jeetje mams gevallen, sterkte voor haar en dat de pijnstillers maar snel hun werk mogen doen.

Mexx al geland of zweeft nog ergens tussen hemel en aarde.

Jac. woef naar de kapper geweest, ziet er weer puik uit.

Raak went snel he iedere dag ontbijten aan het zwembad bij een temperatuurtje van 30 graden.

Gisteren heerlijke dag gehad,…geknuffeld en van de zon genoten, maar helemaal brak vanmorgen mijn bed uit…BEN TOCH NIET MOE!!!..Vanavond weer naar het huis…dus weer aan de bak…voorjaarsmoeheid,overgang,stress,en heel hard werken, dat rotterige uurtje naar de zomertijd…nee is niet goed voor een mens…maar we gaan door:cheer::cheer:

Maandag sunwebbie rijk gemaakt, de vakantie:vak02: is betaald:chin:

Goedemorgen piepels.

Nou, ik heb wel goed geslapen hoor, alleen vroeg wakker.

@Beps: Inderdaad een gereken, maar we komen er wel uit en die bedragen die jij noemt… nou, dat is hier gelukkig bij lange na niet. Maargoed, het moet wel betaald worden. Ook hier. Eerst vandaag maar afwachten wat svb te melden heeft.

Ik weet natuurlijk niet hoe hun de berekeningen maken, maar als het zo is, moet ik gewoon terug betalen, maar niet zo als hun dat willen en dat zal ik ze even duidelijk laten weten. Kijk, je gaat er altijd van uit dat hun het wel weten en het dus klopt. Ik heb, weet ik heel zeker, niets achtergehouden en al onze gegevens krijgen ze ook nog eens via de belastingen en dan maken hun zelf die fout. Grrrrr… :mad:

@Viva: Ook weer een fijn gevoel. Alles betaald dus jullie kunnen na al het zware werk, waar nu nog even hard aan gewerkt moet worden, de koffers alvast van de plek halen. Wat zul jij de rust nodig hebben. Ik denk allen wel.

@TRL: Oh, gelukkig dat je nu wel de goede foto’s hebt.

@Bloem: Tja… ik kan er ook wel zwaar aan tillen, maar ik bekijk het meestal maar van de luchtige kant, want er zit toch niet anders op. Dan maar een beetje minder met andere dingen. Maar leuk is wat anders. Dat ben ik met je eens.

@MK: He, wat vervelend nu weer voor je moeder. Hopenlijk niet al te ernstig en duurd het niet te lang. Beterschap voor haar!

@Raak: Nog steeds geen heimwee naar hier?lol2lol2

@Mexx: Welkom thuis en al weer toe aan de volgende vakantie lijkt me zo. Wat een trip zo!!!

Oh ja… de wasmachiene is ook al besteld hoor. Heb ik gister via de webshop van Scheer en Fo**en gedaan. Tja… hadden gratis bezorgen he, dus weer meegenomen lol2 en de machiene even duur als bij MM, dus dan is het niet zo moelijk kiezen. Konden hem vandaag al brengen maar heb voor morgen gekozen, omdat we tussen de middag ook even weg moeten.
Gewoon het goedkoopste machientje die ze hadden en die heb/ had ik nu ook, alleen is die na 10 jaar dienst stuk.

Oke meiden… ik ga showeren en dan straks even naar de TA en afwachten op het belletje van de svb.

Iedereen een fijne zonnige dag weer toe gewenst.:dag:

Zo knoop 1 doorgehakt: Goedkope(re) vaatwasser besteld. Das 1… op naar de volgende…

Zo gepuzzeld, en nu mn huisje nog even dan werken…

Ja het is ook allemaal wat he? Hoop gepuzzel om alle endjes aan mekaar te plakken en toch ook nog de dingen te doen die je altijd gewend was. Ik vind het moeilijk. Alle kleding is te groot. Sinds okt niet meer bij de kapper geweest. Maar ja. Ga mams vragen of ze mn tunieken in kan nemen. Binnenkort alleen ff knippen en kijken wat we met de kleur kunnen doen.

Kan je vertellen dat die stress niet goed is tegen de lijn, gewoon 5 kilo aangekomen…