@beps: Hopelijk kan dokter rubbie hem maken!! Zijn geen leuke uitgaves!! @viva: wow 20 april 1 jaar alweer! Wat gaat dat snel zeg!
Mijn nichtje is 3 en maakt van die leuke opmerkingen. Laatst was ze bij oma geweest. Mijn broer vroeg toen hoe was het bij oma en opa? “Nu even niet papa, ik ben aan het eten”. Kostelijk he!! @TRL: hoopt dat C dit volhoud, nou Xandor zit nog in zijn oude ritme hoor! Hij blijft nog steeds om 6 uur! Nou ja 7 uur zomertijd
Mogge, iedereen heerlijk genoten van het weekend, werkse voor degene die moeten werken en voor de anderen : nog maar heerlijk genieten van het :zon02:
Jac : sterkte met je moeder
Dr Rubbie gaat zo kijken. Eerst VERSCHRIKKELIJK zondigen hahahaha
We hebben allebei al de hele week zin in PATAT…met een dikke del!!! JAMMIE!!!
Dus nu de vetpan afwassen, schoon vet erin en ZONDIGEN!!! haha
@beps: en hoe was het zondigen?? Lekker?? O ik heb er ook zo zin in ineens?? Heel raar, maar ik heb het bij een bloemkooltje gehouden hahaha
Operatie is goed gegaan Gezwel is nu op gestuurd om te kijken of het goed of kwaadaardig is. Dat is altijd standaard. Maar goed toch een gezonde spanning!
Nu woensdag nog een maagonderzoek en dan heeft ze de malle molen weer gehad hahaha.
Gelukkig ben ik niet zo zenuwpees als mijn moeder. hahaha Ik bekijk het meestal toch nuchter.
Dr Piepie heeft de machine open(de sukkel heeft in de gang een kast gebouwd: Daar zat de machine achter vast in het stopcontact EN de wateraanvoer…jaja geluk bij een ongeluk, moet hij nu een oplossing voor vinden)
Maar of hij het gaat repareren…Huis ondertussen helemaal ontploft…morgen maar eens iets anders gaan doen haha
aanvulling: Oorzaak gevonden: Lekkage in de vaatwasser… nu vinden waar de lekkage wegkomt…
@Beps: Nouja… een troost… de oorzaak gevonden. Nu de oplossing nog, maar dat zal vast wel goed komen met zo’n handige handyman thuis.
@Wendy: Ach ja… de bekende zwangerschapskwaaltjes he, maar voor de rest gelukkig alles goed met jullie. Mooi toch!!! Fijn dat je toch nog wel meeleest en dat het niet blijft hangen… och, hebben wij en met name ik, zo vaak.
Goedemorgen meiden, vandaag hier weer knuffeldag…genieten van de kleine meid, en zo lekker de tuin in als het zonnetje wat krachtiger wordt. Kunnen alle verkoudheid verschijnselen weer vertrekken bij de kleine pop,
Balen Beps weer een kostenpost, zit je allemaal niet op te wachten.
Roanna ben je al geslaagd voor de nieuwe wasmachine??
Jac operatie goed geslaagd dus, nu afwachten.
Mexx een dag extra vakantie op de dom. rep. toe maar.
@Jac: De operatie van moeders achter de rug dus en nu wachten op de uitslag. Gelukkig ben jij niet snel in paniek. Beterschap voor je moeder!
@Viva: Weer knuffeldag en wat je zegt, geniet nog even van het weer, want het wordt eind van de week minder. Veel knuffelplezier. :wub: Enneh… de wasmachine gaat vandaag besteld worden via MM webshop. Zijn al in de winkel wezen kijken vorige week en het wordt gewoon zo’n goedkoop dingetje, die ik nu ook al heb en jaren plezier van heb gehad, maar helaas de geest eraan gegeven heeft.
@Beps: He, wat vervelend nou weer. Tja… als je eraan gewent bent, is het zeker een gemis… Ik weet niet beter. Hihihi.
Ja, ik las ook op FB dat Mexx een dag vertraging heeft. Nouja, als het daar goed toeven is… lekker toch!!
Zo, de koffie op en nu even naar de markt met kokkie en meteen even de schapjes halen en weer een tijdje bij de PC vandaan, want is niet goed voor de schouder…alsdus fysio en natuurlijk ook wel volgens mezelf. ( Hoe moeilijk ) lol2 lol2