Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Viva,leuk hoor,nou kan je straks achter haar rennen :wink: …en de boxplank naar beneden doen voordat ze eruit kukelt.

Zo op t werk, geen ruk te doen. De eerste mensen worden al weggestuurd, maar ik heb geen uren genoeg… moet nog even blijven :)!!!

Iedereen een fijne zondag

ik wakker, start net de pc op en denk: ships de tijd?? hoe laat is het nu??? denk dat mn aaiphone automatisch de tijd heeft aangepast… maar…? ik heb het nu 9.29 uur…?

owh gelukkig, t was ook half 10. moet ik nog opschieten maar toch…

Goedemorgen.

Hier nog een beetje heiig en dat zijn we niet meer gewent de laatste dagen, maar het zal zo wel opklaren. Kokkie komt net binnen van zijn vogeltjes verzorgen en zegt… brrrrr koud.

@Viva: Oh, wat een meid he. Dat zijn dan van die dingen… waar we dan weer versteld van staan. Nog geen jaar oud en moet je eens kijken. Vlotte meid hoor, maar inderdaad… even de bodem laten zakken nu. En hoe ze dan ook nog staat de zwaaien. Wat een keuteltje hoor! :wub:
Jij nu even pauze vandaag… en dan zal het toch wel eerdaags overhuizen zijn ( na de vloeren leggen ) en hoor je eindelijk die echo… misschien met een beetje spierpijn, maar het was vast de moeite waard. :cheer:

@Beps: Werkse. :dag:

@Raak: Jij ook een rustig dagje gehad…en nu weer doorgaan met genieten.

@Bloem: Op weg naar H’veen of toch thuis verder kijken?

@TRL: Ik zag leuk foto’s van jou op FB in de Arena. :foto:Hopenlijk mag/kun je vanavond ook gaan. Het is wel spannend dit jaar he!!!

Verdere iedereen weer een hele fijne zondag. :dag:

Iedereen de klok al 1 uur voor uit gezet?

Haha goedemorgen meiden.
Hier boven een chaos. Damber haar kasten worden uit elkaar gehaald door hubs. Nu is het helemaal een bende alleen weet ze het nog niet. Slaapt bij o. En is nu naar het paard. Paps en mams hadden vandaag vrijaf hihihi moet ook gebeuren dus wat nu vrij. Mams aan de was en strijk en alles strak houden. Pfffff ben geen 20 meer en dat voel je echt wel. Volgens mij is de intercity over me heen gereden. Mijn armen willen niet meer omhoog en mijn handen zijn 3x zo dik. Maar goed komt wel weer goed.
Bloemmue naar thialff.
Beps aan het werk.
Roanna wacht op heldere luchten.
Tlr. Cluppie kijken?

Ps pappa heeft de box al laten zakken gelijk toen hij thuis kwam van het klussen. Ze kan nu dus veilig gaan staan.

Mogge oh nee, het is bij jullie nu ineens al middag lol2lol2
Viva : jeetje wat gaat dat snel met die kleine meid he, nu al staan en nog maar met 1 hand vasthouden, die loopt zoooo weg. Kan geloven dat je geradbraakt bent na al dat werk en nu thuis zorgen dat ook alles weer uit elkaar gaat en verhuisd wordt, maar dan zitten jullie er ook helemaal opgeruimd bij en klaar voordat de echte lente begint, morgen dan maar weer een beetje uitrusten op kantoor he
Trl : jij daagje genieten van je clubje, tenminste dat hoop ik voor je
Bloem : jij volgens mij nu naar de echt allerlaatste schaatswedstrijden van dit seizoen, hoop dat je een superdag hebt
Beps : aan het werk, maar superrustig dus veel collega’s al naar huis, helaas jij nog wat uurtjes te maken
Roanna : kokkie al buiten geweest om de vogeltjes te verzorgen. Dat valt dan weer even tegen he als het koud en beetje mistig is. Doet ook meteen veel minder gezellig aan. Hier andersom he, als ik naar buiten ga schrik ik toch weer even van de warmte, na uren in de airco :)))
Wij vanmiddag naar een optreden van 3 lokle bands, komen geen toeristen, alleen lokale mensen, dus wordt weer drinken en eten en dansen, kortom feestje, daarna hebben we vanaaf nog een uitje naar een cafe waar we geregeld komen, die hebben ook een band zitten, dus zal waarschijnlijk maar tot 11 uur aanwezig zijn en morgen ook niet zo vroeg als de andere dagen :)))
Fijne zondag voor iedereen !! , maak nog ff een :foto: dan weten jullie nog hoe ik er uit zie hihi. Trouwens Cyn zal toch ondertussen ook wel weer thuis komen he

@viva: o super!!! Wat een kanjer is ze! Mag ik even vragen hoe oud ze nu is?
@beps: rustig op het werk. En een mooie wandeling gemaakt!
@TRL: bij cluppie geweest!
@bloem: en hoe was het?

Ik vandaag in de zon gezeten!! Heerlijk hoor die eerste zonnestralen op je huid!
Zaterdag had ik puntentoernooi van mijn neefjes van de judo! Ze hebben allebei een beker gewonnen!!
Morgen wordt mijn moeder geopereerd. Ze heeft een gezwel op haar grote teen, die zit bij het bloedvat met als gevolg dat ze steeds bloed…maar goed morgen wordt deze dus weggehaald!
Was haast bij geboden. Dus binnen 1 week diagnose en datum voor operatie. En morgen is het al zover. Best spannend hoor.
Nou iedereen fijne avond!

Mooie dag voor TRL vanwege Ajax en tevens een mooi dag voor Bloem met het schaatsen. Veel winnaars vandaag.

@Jac: Oei… dat klinkt inderdaad niet zo mooi, dus maar goed dat er zo snel gehandeld kan worden. Heel veel sterkte en beterschap voor je moeder.

@Raak: Zo, nou je verveelt je dus echt geen moment zo te lezen. Nu weer aan de swing. Nou meis… gooi je haar maar weer lekker los. :cheer:

@Viva: Nee, geen 20 meer, maar ik vind dat je nog aardig wat energie hebt, als ik lees, wat je allemaal doet zowel daar en dan ook nog bij je eigen thuis. Maargoed, dat zit nu eenmaal ook in het beestje zullen we maar zeggen. Ach… en des te eerder is het klaar en kunnen die jongelui ook gaan genieten van hun prille geluk. ( en jij van de echo, echo, echo)

Ik heb ook heerlijk van het zonnetje genoten vandaag. Moest hier eerst wel op gang komen, maar vanmiddag was het weer heerlijk toeven in de tuin en later op mijn bankje voor. Zo tot de kerst en dan weer beter. Heerlijk!

Fijne avond verder nog… oh en wat lekker lang licht was het he…
Iedereen weer een goeie werkweek. :dag:

Ohhh dat weer is ook zo prettig: en zolang licht dus… We zijn nog even naar het bos geweest…

@Jac: Sterkte met Mama… doe haar sterkte van ons wensen please!!!

en nu… niets bakkie en zo naar bed

Jac 20 april wordt ze 1 jaar.

Jac sterkte met mams.

GE-WEL-DIG!
nu moe… dood… moet naar bed, morgen weer werken

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Jac sterkte met je moeder.

Gisteren een heerlijke namiddag gehad,wat een feest was het…:wink:

mogguh

ugh te kort geslapen

Morge hier ook zoooo moe. Nu op het werk pc storing dus we kunnen niks. Dus ff via de telefoon.

Iedereen last van het uurtje,ik werd ook pas om kwart over 7 wakker,C lag ook nog heerlijk te slapen…Hopen dat hij deze tijd aanhoudt :slight_smile:

Morre all. :foto:

@Viva: Nou, alsof ze weten dat je even rust nodig had, maarja… helemaal niks te doen hebben… schiet dan ook niet op. Maargoed, je zal de dag vast wel doorkomen.

@TRL: Grandioos he!!! :cheer:

@Bloem: Ook grandioos he! :cheer:

Allemaal genoten van hun idolen en cluppies.

Verder heb ik even weinig te melden. Het is weer zo’n mooie zonnige maar nog wel een frisse dag. Ga zo ff showeren en vandaag wat meer rust nemen voor mijn arm, want ik vind zelf… dat het weinig opschiet, maar dan vind de fysio-man me te ongeduldig. Maargoed, we gaan het vanmiddag weer zien en voelen. Van de week ook terug naar de HA voor controle, dus maar eens doorvragen.

Iedereen een fijne dag weer. Werkse voor de werkenden en Jac… toi, toi, toi, voor je moeder.

Latersssssssss :dag:

Ik ben wakker,… heerlijk weer… Iedereen heeft een zalig weekend gehad :)!!!

Vandaag en morgen vrij, vanmiddag wel een uurtje vergadering maar dat geeft niet

ALLEEN: Mn VAATWASSER is ziek… hopelijk niet terminaal hihi… We zijn al wel aan het rondkijken wat er voor alternatieven zijn, maar Dokter Rubbie gaat haar vanmiddag eerst opereren…lol2