Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Goedemorgen.

Zo, ik dacht eerst maar even aan de rituelen. Is dat maar weer gedaan.

@Bloem: Hoop voor je dat het vandaag opgelost wordt en verder weer een fijn weekend bij het schaatsen.

Verder sluit ik me voor het gemak even bij de updates aan,. lol2

Verjaardagen… nou, naar broers, zusjes en eigen kids gaan we nog wel even een taartje eten en bakkie doen, maar van alle tante’s, oom’s, neefjes en nichtjes hebben we (en wij niet alleen) afgeschaft. Geen beginnen meer aan en ook wij hebben dat, dat er soms in 1 maand zovelen jarig zijn. Maargoed, vroeger deden we het ook hoor, maar toen was de familie nog niet zo uitgebreid.

@Beps: Je laat me toch niet alleen op dat enge Gazipasa landen he!! lol2lol2 Maargoed… we gaan het zien.

@Viva: Lekker weer aan de klus vandaag. Doe je best meid. Je hartjes had je voor zover ik vanmorgen al even kon zien, gedaan. lol2

Iedereen een hele fijne dag, geniet ervan en vast tot ergens wel weer.

:dag: Nu koffie!

Roanna,hier doen we ook niet veel aan verjaardagen hoor,ouders en broer ga ik wel heen de rest van de familie niet.Met de vrienden hebben we afgesproken dat we elkaar niks meer geven,alleen de kids doen we nog wel.

owh kom ik er lekker makkelijk vanaf. ouders, broer, schoonzus en de kids. die van mezelf sla ik graag over!

weer thuis, schaatsen begint zo, stralend mooi weer en ik zit met mn hoofd bij 't ijs.
CV ketel weer gemaakt, de druk was goed, kreeg geen inlaat ofzo, filtertje schoongemaakt en hij deed het weer… althans… hopen. ben niet meteen onder de douche gesprongen maar weer terug naar t werk gegaan.

Goedemiddag, bij jullie begin van een stralend :zon02: weekend,
sluit me maar aan bij de rest van de updates anders zit iedereen een paar keer hetzelfde te lezen :))) Hier ook saai, zonnetje schijnt, zit aan het zwembad aan het ontbijt, straks even winkelen en naar het strand en vanavond een feestje, boring lol2lol2lol2lol2lol2

http://img.tapatalk.com/3e8c8986-91d1-4b9c.jpg

In de tuin uit de wind ongelofelijk maar waar.

zo heerlijk gezwommen met Xandor! Dus wij genieten volop van het zonnetje dus…

lekker hoor!!

hiero gewoon koud in huis. ja het licht maakt veel goed, maar de temperatuur is niet hoog, maar ach, toch geen tijd om buiten te zijn. wel op t werk eventjes gekeken, we hebben een klein soort van binnentuintje, dus als het na het weekend nog mooi weer is, of als het een andere keer weer mooi weer is, ga ik daar in de pauze eens even kijken.

heb ook mega spierpijn zeg. gisteren een behoorlijke workout gedaan en vandaag ging het wel, maar slaat nu in alle hevigheid toe. ergens wel lekker, het gevoel dat je iets goeds gedaan hebt,.

Ik heerlijk gewandeld. Als jullie foto’s willen zien even bij mij naar getagde foto’s kijken. Ohhhh klaar zo gaaf

En toen waren 3 vrije dagen om. Genoten nu 2 daagjes werken.

@Roanna: als t aan ons ligt vliegen we met z’n viertjes hoor!!!

Op tijd naar bed en ik meld me weer

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Morge!!! Vandaag weer aan het schilderen. Staan bij de bouwmarkt te wachten tot hij open gaat. Iedereen geniet van het mooie weer.

Goedemorgen op deze weer zo’n mooie stralende lentedag. :cheer: :zon02:

@Viva: Weer aan de klus.

@Beps: Als ik het goed gelezen had, weer aan het werk.

@Raak: Weer aan de verveling daarginds. lol2 Veul plezier weer.

Nouja… verder iedereen weer een fijne dag. Geniet er weer van. Wij gewoon even aan de schapjes straks en dan vanmiddag de krantjes en de folders doornemen op mijn bankje voor het huis. Niets geen spannunds dus!

Och jee… ik kan nu ook een foto van jullie maken. :foto:

Goed weekend all!

HAHA(ja op t werk)

Oh en deze vond ik ook ZOOO leuk:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s320x320/536661_352365938139742_100000990176471_1000791_979201473_n.jpg

mogguh

wat een weertje hoor! lekker! allemaal een fijne zaterdag :dag:

Mogge all, lig nog even lekker met de laptop in mijn bed, iedereen nog in diepe rust hier,alleen de papagaaien kwekken hihi
Fijn en :zon02: weekend :dag:

:foto:over foto’s gesproken…deze kreeg ik vanmiddag, zo ineens uit het niets was het zover…eerst werd paps al gebeld door schoondochter.
Hier het resultaat.

Zo trots!!!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/546496_2997560061225_1328963366_32628594_993797461_n.jpg

Schoondochter was boodschappen aan het uitpakken, kijkt dus richting de box en ja hoor daar staat knuffeltje. hahahahaha…

Zo meiden de kwasten kunnen weer in een verzameldoos, HET IS GEDAAN…alles wat gesaust moest worden is klaar en ook de hele trap vanaf de zolder is geschilderd. Nog een paar lampen ophangen 1 rolgordijn, 1 gordijnenrail, en 2 voor de overgordijnen. Dan hangt ook dat allemaal.
Alle spulletjes voor in het toilet moeten nog opgehangen worden. De kamer moet nog gedweild worden en dan kan de vloer er in. Als het goed is wordt daar vrijdag mee begonnen. En dan kunnen ze spullen over gaan huizen…pffffff wat hebben we gewerkt. Stenen voor de tuin zijn er ook al, dus die gaan ze afgraven van de week.

Heerlijk weertje hoor. Zalig gewoon. Nu lekker op de bank, net in bad geweest en gegeten…morgen een vrije dag. Dan ff niet aan de klus …even allemaal een beetje bijtanken.

Nou als t meezit zijn ze dus over 2 wkn verhuist… hihi!!!

En gedaan met de rust, knuffeltje staat… nou klaar is t met de rust…

Ikke thuis dus nu ff op de bank

wij heerlijk stranddaagje gehad, lekker gegeten en nu kopje koffie en filmpje kijken op de bank, ga vanavond echt even niet weg, ben moe hihi
truste dames en tot morgen :dag:

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl