Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Moge All!!!
Ikke wakker nog niet op. Tot zo

Goedemorgen dames…wat een heerlijke dag. Vandaag lekker vrij.
Toch een beetje een rot dag voor mij vandaag zou mijn moeder 75jaar zijn geworden. Dus dat maalt eigenlijk door je hoofd, maar goed we gaan gewoon door en genieten van het zonnetje, vanmiddag weer naar het huis van Damber, maar nu eerst even de boel strak.

Viva,sterkte

Dat blijven van die dagen niet dan Viva…
je kan in ieder geval je gedachten verzetten bij Damber…

Hier niets nieuws… pup groeit, kitten is een ondeugd, Rubbie komt zo thuis, en ik geniet van mn vrije tijd

Lekker genieten Beps, en idd dat zijn van die dagen.

Goedemorgen dames.

@Beps: Zeg dat wel. Heerlijk weer een paar uurtjes voor mezelf als kokkie weer gaat werken. En dat iedere dag he!!! :cheer: Het is niet dat ie me in de weg loopt hoor, echt niet, want hij doet zoveel voor me, maar een paar uurtjes per dag je eigen kant op, is weleens lekker hoor!:wink:

@Bloem: Jazeker respect voor hem. Maar hij kijkt er toch iedere keer weer naar uit en ach… zolang hij nog gezond is, wil hij het nog graag doen en hij heeft dan voor het hele jaar weer z’n zakgeld verdiend. Hihihihi.

@Jac: Fijn dat het allemaal zo goed gaat op de training.

@Viva: Tsja… dat blijft toch altijd in je gedachten, maar probeer toch lekker te genieten van deze weer zo mooie:zon02: nige dag. :kus:

@Linda: Jij ook heel veel sterkte gewenst en probeer toch ook een beetje te genieten wat het weertje en de zonnige kanten die er ook wel zijn.

@TRL: En? Het foontje al een beetje onder de knie? Ik dacht het wel he, want zie alwel leuke plaatjes op FB. Hihihi.

@Raak En hoe? Fijn feesie gehad? Nu dus pelan, pelan. Nouja… daar zijn ook de vakantie’s voor he. Niksdoen, feesten, lekker eten, enz, enz, en uitrusten. Hahahaha.

En verder all… ik ben ook zo blij met dit weertje hoor. Heerlijk, daar krijg je gewoon weer energie van, ondanks mijn arm nog echt niet in orde is, maar daar wordt vandaag weer aan gewerkt.
Straks ff naar de stad en dan even bij S en F kijken.

Fijne dag all en tot ergens weer. :dag:

goedemorgen allemaal, ik ook al even weer wakker, gedoucht en aangekleed en al twee wassen gedraaid, de eerste hangt al buiten en de tweede ga ik er zo bij hangen, daarna verder met was opvouwen en strijken en dan vanmiddag weer werken, na werken nog even kijken het is bij de opnames van piet paulusma die hier vanaf opnames maakt bij tankstation hier en dat wordt vanavond uitgezonden.

@viva: sterkte vandaag!

@roanna: ik krijg iig wel energie van dit weer

Geniet allemala van het mooie weer

Zo dan iedereen actief met dit weer haha… Het beddengoed hangt hier te luchten, de was draait en ga zo maar door haha…
Zelfs nog tijd gehad om te puzzelen haha…

Ja Roanna: Mannen als jouw kokkie en mijn vader: Het zijn bijzondere mensen haha…

Hier ook lekker actief, 2 verdiepingen strak, de was wegwerken, dan beneden nog ff strak trekken en dan vanmiddag weer aan het sauzen anderhalve muur. Heerlijk de boel open!!! Echt alles een goede beurt geven dat komt wel weer als Damber de deur uit is, kan toch weinig beginnen overal staan verhuisdozen.

@viva: hebben ze al een idee wanneer ze gaan verhuizen?

Mogge all, nou nou je kunt wel merken dat de lente in het land is, wat een activiteiten allemaal hihi, leuk om te lezen
Roanna : ik kan heel goed begrijpen dat je het lekker vind een paar uurtjes voor jezelf, ik sta altijd heel vroeg op en heb dan ook altijd wat tijd waarin ik lekker mijn eigen ding kan doen. Maar kokkie houdt het wel vol he met de asperges, knap hoor
Bloem : ook vrolijk opgestaan omdat er alleen maar leuke dingen op het programma staan vandaag, lekker vooruitzicht
Linda : jij vandaag ook de energie kunnen vinden om al een boel te doen, komt vast allemaal wel weer goed, gewoon stapje voor stapje
Beps : jij alle beddegoed al buiten hangen en nu aan het genieten van je vrije tijd
Viva : alles thuis al redelijk opgeruimd en straks weer met de witkwast aan de gang voor de laatste muren en dan schoonmaken en verhuizen in een heerlijk fris en mooi huis en jullie je dozen ook weer kwijt. Sterkte vandaag, tuurlijk speelt dat door je hoofd, wat je moet missen, soms barst ik totaal onverwachts ook weleens in tranen uit als iets me sterk herinnert aan mijn vader, maar helaas ook dat hoort bij het leven he :kus:
Jac : hondje doet het goed, leuk hoor
Trl : jij ook weer zin in de lente ?
Feestje was wel aardig maar niet wat ik verwachtte, was een optreden van de levende jukebox, heel bekend in Nl, treden op op de parade, staat overal dat ze hilarisch zijn, maar denk dat ik een ander gevoel voor humor heb lol2lol2lol2. Dus niet zo laat gemaakt en nu weer lekker vroeg uit de veren voor een nieuwe stralend :zon02: dag. Begin van een kleurtje is er alweer :slight_smile:

ik zit gewoon thuis, voor de tv. internationaal is er geen ijsbaan dichterbij dan heerenveen… ik ben dit seizoen naar het thuisland van mn favoriet gereden om te zien hoe hij daar rijdt. reed echt slecht dit seizoen, vorig seizoen ook, dit seizoen ook slecht… en nu… nu ik lekker thuis zit, wint Denny Morrison de 1.500m… ben mega blij, echt heel erg, maar baal zowaar nog meer…

ooo zal je balen inderdaad…

Ik was even snel naar J&H, Koffie halen bij t wespennest… en ehhh niets doen. Rubbie thuis, maar ineens grieperig en ohhh als mannen ‘ziek’ zijn… lol2

Iedereen vast wel trusten, hij moet naar zn bedje, en zuster pieppie moet mee zegt hij hihi

@bloem
Dat is wel balen dat je er nu niet bij bent… veel plezier nog dit weekend met het schaatsen!

@trl
Vreselijk dat zinloze geweld, rare mensen op deze wereld.

@raak
Genieten, genieten en nog eens genieten.
Heerlijk hoor.

@viva
Je moeders verjaardag vandaag, het blijft een bijzondere dag :kus:

@roanna
Kokkie weer bij de boer werken, een extra zakcentje, altijd welkom.

@linda
Balen dat het steeds niet lekker met je gaat :kus:

zo. ikke ff wezen douchen bij mn ouders, geen warm water… morgen komt er hopelijk een monteur… afwachten. is nu al de 2e keer in korte tijd dat er iets is. niet handig. nu lekker slapen… :dag:

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

mogguh

weer een stralende dag, dus geniet er allemaal van!

Bloem,balen dat je geen warm water heb.

Linda,en hoe was het bij Piet?

Roanna,weer wat tijd voor jezelf straks,altijd lekker toch?

Viva,het laatste muurtje klaar? Of moet tie toch nog een keer?

Beps,nog nieuws over je vakantie? en over het nieuwe hondje?

Raak,vermaakt zich wel op Bonaire

Hoe zou Mexx het hebben,heb ik het goed als ze zit weekend al weer terug komt?

Wendy,hoe gaat het met je zwangerschap?

Hier al volop zonneschijn,gaat denk een lekker dag worden. Weer een druk weekend voor de boeg,vanavond weer 2 verjaardagen,maar gelukkig weer op 1 adres. Morgen naar de laatste training van me cluppie,samen met C en zijn vriendje voor de grote wedstrijd van zondag.Dan s’avonds ook weer een verjaardag en zondag nog even kijken of dat ik na de wedstrijd ga,begint pas om half 5 en zit dan met oppas,als me moeder ga blijf ik thuis.

hahahah Bloem dat zal je altijd zien.

Beps beterschap met Rubbie, tja mannen die ziek zijn, die zijn nog erger dan kinderen. Veel sterkte.

Tlr. jij volop verjaardagen, nou ik zal je hier de lijst besparen, ik wordt er ondertussen gek van.
6 april
13 april
14 april
16 april
20 april
23 april
27 april
hahaha en het is toch al mijn hobby maar niet heus.

muurtje goed gedekt nu schilderwerk van zwager maar overnemen die is ziek. Dus ga ik de trapleuning en harpdelen van de boventrap maar schilderen…

Iedereen een fijne dag. En geniet van het zonnetje.

Zo ikke beneden…

Viva: Ja vreselijk. Al zegt hij dat hij wel mee gaat wandelen vandaag, ik hoop het…

@Bloemmie: Das wel raar… maar na het vervangen van je rode bal(dat hebben ze toch verleden keer gedaan) heb je toen nog bijgevuld??(vaak nodig, en als het waterpeil zakt is er ook geen warme douche)

@TRL: geen idee hoelang Mexx wegbleef. Had al lopen zoeken maar ze had alleen de vertrekdatum in het lijstje gezet…

Nou wij dus vanmiddag met de fokkervrienden wandelen…benieuwd hoe of dat gaat lopen met Rubbie. Dan zaterdag en zondag werken(rubbie ook zondag overdag) en dan weer 2 dgn vrij…YEAHHH

Oh ja vakantie: Nog niets gehoord, moet nog ‘goedgekeurd worden zeg maar’ … ik wacht het af, baal ondertussen giga zeg maar… En pupsel groeit heel goed, dus we hopen dat hij uitgroeit tot wat de fokker ervan hoopt/verwacht