Dat ontgrendelen vind ik ook soms een beetje lastig. Verder gebruik ik 'm eigenlijk helemaal niet zo intensief en denk er ook over als mijn contract afloopt er gewoon weer een te nemen die wat eenvoudiger is en waar je de internetbundel los bij kunt kopen. Ik gebruik het nu veel te weinig, naar wat ik ervoor betaal. zeg maar. Maargoed, verder ben ik wel blij mee. Soms ook best handig met bepaalde apps erop enzo. (ik heb een *G optimus)
Kokkie was gister al gebeld of hij dit jaar weer beschikbaar kan/wil zijn voor asperges steken. Nou, hij blij, want dat wil hij weer heel graag. Gaat half volgende maand weer beginnen, als het zulk weer blijft.
Zo, wij zo dadelijk even naar de MM in D’ter. Toch maar even kijken voor een wasmachine. We gaan het zien.
@Viva: Nou, sterkte daar weer bij je pa. Hij houd je wel bezig he!!!
@Beps: Lekker op tijd de boel aan kant, dus nu heerlijk genieten van je vrije dag en het mooie weer.
Beps : extra vrije dag en de boel al helemaal aan kant, nu dus genieten
Trl : helemaal blij met de nieuwe phone alleen wel beetje wennen
Jac : gefeliciteerd met je vader, zaterdag feestje
Viva : succes weer bij je vader, ik mag alle rapporten altijd gewoon inkijken hoor, soms moet ik er zelfs voor tekenen
Roanna : jij te uitgebreide foon dus volgende keer eentje waar je mee kunt bellen, smsen en whatsappen hihi
Bloem : jij niet veel meer te melden nu het schaatsseizoen voorbij is, even weer in een ander ritme komen
Meiden, er zijn een aantal redenen, gezondheid/werk waardoor ik hier de laatste tijd niet of nauwelijks ben geweest. Heeft dus niets met TTT te maken dat ik even niet meer geweest ben.
Ik kriig t idee als ik vandaag terug lees dat ik blijkbaar niet in het lijstje thuis hoor, prima, haal me dan maar uit het lijstje
@beps: is niet mijn idee, maar komt door een reactie die vandaag door iemand geplaatst is, werk is een van de redenen, weet niet of ik het daar nog wel naar me zin heb, moet zo ontzettend veel doen in 32 uur dat lukt niet ben daardoor thuis 's avonds zeer veel bezig, beleid enzo en qua gezondheid kan ik helaas even niet alles hier neer zetten, maar ben oa nog veel aan het kwakkelen qua gezondheid, denk dat oa druk op werk er ook wel mee te maken zal hebben
@beps: zit door alles bij elkaar gewoon momenteel niet lekker in me vel, erg moe, continu zware hoofdpijn waardoor ik weer last krijg van andere dingen
Moest er zelfs voor teruglezen… nee had het ook niet als lelijk gezien, je staat nu eenmaal bovenaan…(errug lekker trouwens…)
Gewoon je ding doen(heb ik je altijd verteld: Iedereen is welkom, maar je reageert niet elke keer op iedereen, tenminste ik niet…) En doe je mee, dan doe je mee, doe je niet mee, dan is dat jouw besluit…(zo werkt het hier al jaren tenslotte)
@Linda: Ik had het vanmorgen al gelezen en nu net even weer, maar ook ik had het niet zo opgevat, als jij nu doet. Misschien komt dat dan toch, omdat je wat je zelf al aangeeft, niet helemaal lekker in je vel zit en het daarom zo opvat. Ik had het in ieder geval niet zo opgevat eerlijk gezegd.
We weten over het algemeen wel hoe je een beetje in elkaar zit en als je tijd hebt en je goed voelt, altijd wel even langs komt en dan weer een tijdje niet. Maar volgens mij, word je niet vergeten, althans dat is mijn mening. Doe even rustig aan en probeer dat met je werk op te lossen en anders misschien even naar wat anders uitkijken, al weet ik wel, dat het niet voor het oprapen ligt vandaag aan de dag. Sterkte en beterschap met alles. :kus:
Zo, wij dus even naar de MM geweest, maar heb niet kunnen slagen daar, dus nu toch maar van de week even hier naar de stad of op ons eigen WC even kijken voor een machientje. Niet echt direct haast mee.
@Raak: Lukt het allemaal nog een bietje daar? :dag:
Roanna : ben je al eens bij B.C gaan kijken ? Enne ja, hier is het goed uit te houden, it nu te lunchen op de porch en daarna naar het strand, vanavond naar 2 feestjes, dus zal morgen wel weer pelan pelan worden hihi
mmhh zalig hoor raak… kan me er aardig wat bij voorstellen. hier was het heerlijk. dan is fietsen echt geen straf.
enneuhm seizoen is pas zondag afgelopen, vandaar nog druk, daarna… rust… awhhh!!
@ linda jammer dat het allemaal zo vervelend gaat. kan me voorstellen dat het ook niet helpt om zwanger te waren en das allemaal mega frustrerend. denk dat jij de enige bent die aan kan geven dat je het niet trekt in 32h tijd. echt geen schande. alleen jijzelf kunt je eigen grenzen aangeven
@ viev gets weer vervelende verhalen van paps. in en in triest. zo is de lol er gauw af :kus: damber al aan t verhuizen?
@ jac lekker ff een weekje vrij. ff de batterijen opladen. heb je soms nodig en met dit weer kun je dubbelop genieten.
@ roanna lekker hoor, kokkie weer even de hort op naar de boer. respect hoor, op zijn leeftijd, lijkt me toch wel zwaar werk.
hiero weer een dag van uitersten gehad. 's ochtends niets te doen en smiddags ineens aanpezen. wel lekker hoor, dan stroomt het bloed weer een beetje en heb ik het gevoel dat ik LEEF! gelukkig ook een beetje strukturele dingen, dus hopelijk kan ik elke dag daar lekker mee aan de slag. ook de ontwerpjes zijn leuk, dus energie. en de zon, lekker hoor… morgen en vrijdag op tijd klaar, want schaatsen kijken (tv) en dan zaterdag ook, zondag live ernaartoe. voor het laatst dit seizoen en dan zien we in november wel weer verder…
@bloem: blijf t ook telkens aangeven dat ik t niet red, blijf tegenwoordig ook wat langer op het werk, gevolg hiervan is dat ik ook geen uren hoef in te leveren als ik een dagje wel wil, weekend weg wil of als ik ziek ben. We zijn er nog niet mee bezig maar het zijn allemaal wel factoren die je eerst goed moet hebben voor je er uberhaupt aan begint vind ik. De reden dat ik alles qua gezondheid hier niet wil noemen, omdat ik uit ervaring heb gemerkt, dat mensen (bijv collega’s) maar aan een ding kunnen denken als ze je vragen wat je hebt en je antwoord geeft, terwijl t daar helemaal niet mee te maken heeft
@bloem: 2,5 jaar geleden hebben ze mijn galblaas verwijderd en sinds een half jaar keren de klachten helaas weer terug laatste 2 maanden weer heftiger. Weer erg misselijk als ik ga liggen, moet weer erg oppassen met wat ik eet, niet te vet enzo
@linda: knuffel voor jouw!! Las op FB dat je wel een dagje bent wezen winkelen!! Lekker!!! Heb je nog wat gekocht of alleen gesnuffeld?
Doe kalm aan! @beps: vroeg aan het werk geweest in huis! En bij een vriendin een lekker bakje koffie gedronken @roanna: op zoek naar een wasmachine! @raak: laten we daar maar niet over beginnen hahahahaha @viva: leuk filmpje op FB!!! Lekker ding hoor!! Ik snap dat ze een hoog knuffelgehalte heeft @bloem: schaatsweekend komt eraan!!! Lekker he, ik zal er ook klaar voor zitten!
Verder allemaal bedankt voor de geluk wensen voor vaders! 63 Jaar is hij alweer! Maar zaterdag feestje!
Vandaag met Xandor naar de DA geweest en ringtraing!! En ik ben zo trost op mijn kanjer! Vrijdag weer zwemmen en dan neem ik echt mijn fototoestel mee! Ik vergeet steeds dat ding…
iedereen sweet dreams voor straks!
@ jac jij ook, ook namens mij gefeliciteerd met paps
@ linda dat klinkt idd allemaal niet fijn. zulke dingen kunnen erg ver doorwerken in alles van je leven. ken het maar al te goed. succes ermee
zo… nu naar bedje toe. eigenlijk zin in morgen, weet dat er wat werk op me ligt te wachten, op tijd naar huis/sportschool en op tijd thuis voor wk afstanden. jippie