Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Goedemorgen ladies. :dag:

@Beps: Bedankt voor de tip en had 'm doorgegeven, maar ook daar was hij al geweest en tot aan Stockholm hadden ze inderdaad leuke prijzen, maar nu wil hij toch echt alleen een retour Gotenburg, omdat hij anders toch nog heel veel tijd en ook best nog veel geld kwijt was voor de trein enzo. Hij is nog aan het zoeken, maar denkt erover om toch maar rechtstreeks met de *LM te gaan.

Nou, hier is het vandaag weer starbuck* tijd, dus see jou leter.

Fijne dag all en geniet van deze eerste stralende :zon02: lentedag. Indien mogelijk. Oh ja… we krijgen weer een nieuwe burgemeester. lol2 Lekker belangrijk!

@Raak: :vak02: Geieten he!!!

@Viva: :wub: Jij ook he!!! Even op de plaats rust en geniet van je :wub:.

:dag: Tot ergens weer.

Zo dames… vast gekookt, Rubbie vanavond richting Eindhoven en komt pas donderdagmiddag thuis.

Heb een negatieve bui, btje depri. Geen idee waarom, maar baal gewoon van vanalles(maar weet niet waarvan zeg maar…) Zal wel aan zon toe zijn, maar baasje weet ineens niet meer dat ze toestemming gegeven heeft te boeken…vakantie hangt aan een dun draadje…

BAAL ZO VAN ALLES…

Zo genoeg gezeken… hup:

Lekker he, de zon schijnt hier…

Goedemorgen, ben echt vroeg vandaag want J is om 5 uur al gaan vissen lol2
Zijn gisteren gaan varen en hebben echt wel een uur met een groep dolfijnen kunnen spelen, het waren er tussen de 80 en de 100, dat was dus echt bijzonder veel. Schitterende dieren zijn het, heel spectaculair. Kleinzoon vandaag echt jarig dus straks maar eens gaan feliciteren als hij uit school is.
Verder lees ik dat jullie ook prachtig weer gaan krijgen, lekker hoor
Beps : wat is dat nu weer voor gezeur van je baas, laat je maar niet gek maken hoor, hoop dat je je snel weer een beetje zonniger gaat voelen
Viva : knuffeldaagje denk ik, geniet er maar van, hoop dat je spierpijn al een beetje over is !!
Roanna : zit al met de visite aan de koffie, misschien wel in de tuin
Jac : ben zeker aan het genieten hoor !!
Bloem : hoe is tie bij jou op kantoor nu ?
Trl : gaat het bij jou ook nog een beetje ??

Fijne dag allemaal :dag:

@Beps: Wat is dat nou en dat juist op deze zo mooie zonnige dag? What’s kebeurd? Dat je vakantie nu ineens aan een draadje hangt. Dit was toch in overleg gegaan… althans dat dacht jij? Nou, komt vast wel goed. Enneh… kop op he. :kus: Look on the bright site of life.

@Raak: Wauw… zoveel dolfijnen. Dat zal vast heel bijzonder geweest zijn. En… gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Ik heb 'm al via FB gefeliciteerd.
Nou, we kunnen nog net niet in de tuin zitten. Wel zonnig, maar mijn foon geeft maar 7 graden aan. Net even naar de markt geweest en dat is met een dikke jas aan heel goed te doen in het zonnetje en uit de wind. Het blijft inderdaad de hele week mooi hier met aan het einde van de week hogeren temperaturen, dus we mogen niet mopperen.

@beps: KNUFFEL!!!
@roanna: ondanks te zon nog dik aangekleed.
@raak: laten we daar het maar niet over hebben hahahaha GRAPJE!!! GENIETEN GENIETEN EN NOG EENS GENIETEN!!!

Ik vandaag 20 km gefietst en voorgenomen dat ik ook een donderdag ga doen! Goed he hahahaha Zo lekker!!!

Zo meiden: Ik heb mezelf een extra dag vrij gegeven… MORGEN!!!
Dus… ik heb nu DRIE DAGEN vrij… Rubbie een extra dagje weg dus morgen is MINE!!! HEERLIJK!!!

Nou heerlijk! Neem het er lekker van he!!!
Morgen vaders jarig, maar viert het niet. Dat wordt pas zaterdag gedaan!
En meiden vrijdag om 15:30 heb ik lekker een weekje vakantie! En ik ga helemaal niets doen! Ik ga genieten van de zon. Tenminste dat hoop ik. :slight_smile:

hoi hoi

@ beps :kus:
ik heb nix te vertellen… dus :dag:

Beps,lekker toch een extra dagje vrij

Ik me nieuwe foon aan het installeren kon me abbo weer verlengen,maar pfff moet erg wennen en ook aan touchscreen

Wat heb je er voor 1 gekocht TRL?

Ik lig dom wakker. Straks komt een vriendin een bakkie doen.
Hopelijk dut ik og ff weg…

mogguh ladies

:dag:

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

beps,smsng galaxy ace plus

Ohhh gefeliciteerd TRL!!! Schijnt een heel fijne Foon te zijn…

Zo zeg, vroeg opstaan heeft ook voordelen, badkamer, KD, huiskamer alles aan kant… ik kan er weer 2-3 dgn tegen(nou ja op de stofzwieper na dan)

Goedemorgen all.

@Beps: Geniet van je extra vrije dag die je jezelf gegegeven hebt.

@TRL: Tsja… dan zal het best even wennen zijn. Ik heb dat nu ook en moest er zeker aan wennen. Maar gisteravond was ik even bij mijn schoonzus op verjaardag en mijn andere schoonzus heeft een BB en liet het me ook zien, maar die vind ik juist 3x niks. Wat een k*tding. Althans, het zal ook wel wennen zijn, maar ik vind dan toch die van mij prettiger. (ook touchscreen)

@Jac: Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader en maak er een leuke dag van Het weer zit mee, dus…:zon02:

Verder weinig gebeurd hier, dus ik ook weinig te melden. Tot ergens. :dag:

Fijne dag all en geniet weer van het zonnetje.

Beps,dank je ik heb dus een goede keuze gemaakt :wink:

Roanna,een bb werd mij afgeraden door de verkoper. Moet zeggen het went wel snel hoor zo’n touch.

Goedemorgen meiden…

Gisteren heerlijk knuffeldag gehouden.
Vandaag aan het werk, weer problems met paps…pfffff vallen, vallen, in zijn eigen ontlasting ect…wordt er zo niet vrolijk van.
Tlr. een nieuwe foon samsung ace, ik heb hem ook, had liever denk ik de S plus genomen, vind het niet echt een geweldig ding.
Beps wat is dit nu wat een onzin ineens niet meer weten dat je op vakantie gaat, lekkere administratie houd ze er op na.
en ook nog niet lekker in je hum.
Raak genieten van dollies en zwembad ect. ik wil ook !!!
Roanna jij genieten van het lekkere weer.
Bloemmie niets te melden.
Jac, gefeliciteerd met je vader.
Linda hier niet of nauwelijks te zien, maar wel in het lijstje lekker hoor.
Ik nu aan het werk, straks naar paps blehhhh!!! Kijken of ik er achter kan komen wat er besproken is in het managementteam over hem…

Viva,ik had nog een gewone nokia,en die s plus vind ik te groot.Wat is er niet geweldig aan dan,dit is al een hele vernieuwing voor mij.hahaha

Ik vind hem af en toe te traag reageren vooral al je telefoon gaat, moet je hem ontgrendelen je weet wel schuiven, en dan hapert hij af en toe, ook slaat hij soms helemaal vast, dan moet je de batterij eruit halen voordat je weer verder kan.

Viva,oke zal het wel merken tzt nu nog geen last van :slight_smile: