Het kan toeval zijn, maar kom net weer terug van uitzending gemist kijken over ons buurtje van huis en tuin. Moest er eerst iets voor downloaden (silver??) en toen kon ik het zien. Het ging dus om een meisjekamer, een nieuwe deur bij iemand inzetten en de balkonnetjes in dat straatje werden opgepimpt. Zag er wel leuk uit zo. Ik herkende er trouwens niemand van. Zijn allemaal na ons komen wonen, want waren veelal toch wat jonger dan wij.
@Raak: Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en alles er toch weer als vanouds was. Heerlijk idee!! Nou, nu lekker genieten van alles hoor.
@Bloem: Ja, dat sport dan wat prettiger weer he. Lijkt mij ook. Lekker op het ritme meesporten. :cheer:
@TRL: He, wat vervelend voor C. dan. Iets verkeerds gegeten ofzo? Ach ja, soms weet je het toch niet he. Het komt en het gaat vaak ook zo weer.
Wij na het werk nog even het bos ingeweest, gegeten en nu even nietsen…
De fokker van ons ventje is het er ook mee eens… dus… de 2de week van mei… Op naar Sweden…
We weten ook hoe we hem gaan noemen: Botan: Betekend: Pioenroos…en … mijn lievelingsbloem is: Pioenroos klaar: Simpel…
Iedereen is geweest, alles weer ‘van ouds’ … of niemand ver weg is…alleen Mexx(Komt komende week weer thuis??)
Bloem,ik denk dat hij wel last heeft van wagenziekte,in de auto klaagt tie vaak over buikpijn.
Roanna,jij je buurtje weer gezien bij uitzending gemist
Hier de verjaardagen van dit weekend allemaal weer achter de rug,op verjaardag hoorde ik dat een vriend van broertje van me vriendin vrijdagnacht in het buurdorp hier flink mishandeld is,toegetakeld met een bijl,25 bijlhakken,aders,pezen en slagader door,gezicht toegetakeld…Pffff niet normaal meer.
Bloem,ja wel overleefd,werd gezegd dat zijn geluk was geweest dat hij de laatste jaren dikker was geworden,dat hem wel gered heeft,als hij dunner was geweest,had hij het waarschijnlijk niet overleefd dan waren de klappen dieper gekomen. Ze hebben gisteren weer wat pezen en aders aan elkaar gemaakt,zijn rug lag open is nu ook dicht.Vrijdag gaan ze proberen zijn gezicht te herstellen in zovere dat lukt.Hij had gisteren wel weer wat gevoel in zijn vingers.
Zie je, gewoon overheen gelezen…PFFFFF JEMMIG TRL!!!
Nou geluk bij een ongeluk dan…wat bezielt mensen??
Dames I need some help: Zoek goedkope vluchten naar Stockholm Bramdinges…
Moet zijn rond 11 mei, liefst vroeg in de ochtend heen, en heel laat terug…
Of de volgende dag terug…(niet met Ryan want daar mogen geen dieren mee … moeten de pup ophalen…)
Pfff krijg net te horen dat me collega een kwaadaardige tumor in zijn hoofd heeft,is 1ste kerstdag weg gevallen,maar werd in het ziekenhuis weer naar huis gestuurd met neem maar aspirines is een zware migraine aanval,toen in januari weer weg gevallen,maar ook niet verder onderzocht.2 weken geleden had hij uitval verschijnselen van zijn rechterkant dus meer onderzoeken geeist en naar Utrecht gestuurd,daar hebben ze nu dus ontdekt dat hij het kwaadaardige tumor is,nu een heel team gevormd en wordt waarschijnlijk wel geopereerd.pffff
@TRL: He bah, wat een vervelende berichten. En dat allemaal van zo dichtbij. Gatver… . Nou, veel sterkte hoor. Hopenlijk kun je het een beetje verwerken, want het zijn wel weer 2 zware en nare berichten achter elkaar.
@Beps: Zal wel weer toeval zijn, maar ik heb gisteravond een hele tijd vliegsites af zitten vliegen, want de zoon wil tussen nu en een maand naar vrienden in Gotenburg en natuulijk voor een niet al te dure prijs. Mocht ook naar Stockholm zijn en dan met de trein verder, dus ben heel wat sites tegen gekomen. Mocht ik ook nog wat zien, tip ik je wel.
Zo, even de koffie opdrinken…showeren en dan weer op naar de fysio. Zie er nu wel een beetje tegen op, wat het is/was best pijnlijk die oefeningen, maarja… even doorzetten.
Iedereen weer een fijne dag en een goede werkweek. (indien van toepassing) lol2
Heb wel eens ergens gelezen dat je dier wel als ‘handbagage’ mee mag met Ryan moet je alleen een extra vliegticket voor hem kopen. In dit geval kan dat nog voordeliger zijn. Wel uiteraard in een draagbench en alleen voor kleine soorten. Puzzelen hoor
Hallo meiden, eindelijk kan ik weer op de site, heb de hele ochtend al op fb gehangen, maar kom werkelijk bijna ww niet op.
Tlr. jeetje meis wat een heftige verhalen allemaal. bah!!!
Beps voor hoeveel personen??? Enne de kleine boy halen helemaal leuk.
Ik aan het werk, maar ben helemaal verdoofd geloof ik, heb het gevoel dat ik aangereden ben door de intercity…maar het wordt heel mooi en het is ook bijna gedaan, ik moet nog een muur voor de 3e keer grijs maken…want hij pakt niet goed. Maar voor de rest is alles gesaust. Met vereende krachten aan de gang geweest, bijna alle lampen hangen al door het hele huis, 2 hoog en 1 hoog zijn klaar, en ook al schoon, het trappenhuis is bijna helemaal al geschilderd. De kamer, keuken, gang en toilet zijn ook al gewit. In de kamer een muur brons gemaakt, die moet heel misschien ook nog een keer, maar dat doet schoonzus, zwager staat te schilderen…jammer dat het van een kant van de familie moet komen. Maar ja dat is nu eenmaal niet anders.
@beps: op vliegticket speurtocht!!! Succes en wat een mooie naam zeg! @Viva: is druk aan het klussen geweest! @raak: IS HEERLIJK AAN HET GNEIETEN! @roanna: ook op speurtocht geweest voor een ticket voor zoonlief! @TRL: bah wat een naar nieuws allemaal zeg…