Turkisch Tea Time 2012 2e deel

@Viva
Al stijf van gisteren en vandaag weer in de weer. Gaat het voorspoedig?

@trl
Gelukkig nieuwe foto’s onderweg.

@roanna
Op verjaardag.

@beps
Misschien een kleine man voor jullie, van harte.

Ja meiden, de gang zit erin hoor, alleen nog de slaapkamer, boven de gang en het trappenhuis, en de beneden verdieping en dat is het sauzen gebeurd…zondag komen er hulptroepen, morgen een kast ophalen, en ikke de slaapkamer tinkleurig verfen…en spierpijn neeee hoe kom je daar nu bij, ik ben een jonge godin heb nergens last van AHUMMMMMMMMMMMMMMMM!!! Denk er maar niet aan. heeft toch geen zin. Heb vandaagn 7 uur achter elkaar staan sauzen dus ik ben net kwasimodo althans dat gevoel heb ik. hahahahah.

Raak meis, nogmaal een hele fijne vakantie bij dochter en schoonzoon. Geniet er van.

OOOOHHHH Beps wat gaaf weer een pupsel, en ik weet een hele mooie naam voor hem
Banday…althans zo heette vroeger de hond van mijn vriendin, een knots van een akita inu…

Ik ga volgende week stoeien met de fokkers voor een naam. Zij hebben ook een flinke brok mee te brokkelen(het is een combi reu, een gezamenlijke man zeg maar… zij voor de fok en show dingen, wij voor de leuke dingen…)

En nu: Bedtime: Morgen sushi’s maken, en dan ook nog werken, en naar de vrijgezellenmiddag: ik ga jullie pas morgenavond NA de belasting dingen zien denk ik

:dag:

@ viev succes met alles en vooral de spierpijn!
@ beps veel plezier met alle leuke dingen en de ‘moet’ dingen

@ raak, ik sluit me even aan bij de prachtige foto van MK. We spreken elkaar weer als jij 's ochtends aan de pool ligt :wink:

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Ik dus op het werk, aan het wachten tot ik alsjeblieft weg mag omdat ik dus die vrijgezellenmiddag heb…

Maar goed, snap nog steeds niet wat ik hier doe

Vanmorgen nog even Raki een fijne dag gewenst…

Goedemorgen all. :dag:

@Beps: Ja, dat had er er ook nog wel uit begrepen, maar ben toch blij voor jullie dat er nu toch eindelijk een menneke komt.
Werkse even en voor straks… veul pleizer.

Verder iedreeen een fijne dag al dan niet aan de klus.
Raak zit nu aan de koffie op Schiphol. :cheer: Hihihi.

En ik ga vanavond dus met mijn schoonzus naar Next to Normal.

Laterssssssssss :dag: Prettig weekend.

Ben al even thuis, dus…

Met een uurtje richting Almere voor het ‘feestje’ !!

hoi ladies

beetje laat, maar waarom niet…
iedereen leuke dingen gepland? hier niets bijzonders, boodschappen, wassen, huissie, misschien studeren… we zien het wel

@bloem; ondanks alles een fijne avond :slight_smile:
@beps: lekker een vrijgezellenavond…
@roanna: ook op pad.

Ik lekker op de bank met mijn huispak aan, is ook lekker hoor helemaal geen afspraken hebben GENIETEN!

Hey meiden, daar was ik even, na een uurtje stom harten jagen op fb, en chinees gegeten, gedouched en gestreken, heel even hier.

Ik ben geslacht, heb heel mijn handen vol blaren van het witten maar we zijn al zoooooo ver.
Morgen alleen de kamer en de keuken nog en dan is alles gesaust. Dat tinkleurtje op de muur in de slaapkamer is heel mooi maar wat een butklus alles afplakken en 2x over elkaar heen, nu morgen in de kamer nog een muurtje in decemberkleur, dat is dus van flexa een bepaalde kleur brons dus dat wordt ook weer priegelen en pielen om het netjes op de muur te krijgen. De pax kast is binnen wat een gevaarte zeg 4 meter kast met een hoek, heel donker chocoladebruin wat een mooi ding, en wat een gesjouw zeg. Maar goed hij staat in de kamer waar hij niet moet staan, daar moet eerst het laminaat worden gelegd, dat hoef je hem nog maar een keer in de handen te hebben.
De zolderverdieping is helemaal klaar en al schoon, ook hangen daar de lampen al. Op 1 hoog is het ook klaar daar moeten nog 2 slaapkamers en de badkamer schoongemaakt worden. Beneden de hal en de gang en het trappenhuis is ook klaar. Dus daar alleen nog het toilet witten, de trapkast, de keuken en de kamer. Morgen worden ook al de jalouzieen opgehangen ect. Dus we gaan als een trein met zijn allen. Pffffff wat een werk allemaal.

Beps leuk een deelhond, en jij alleen de leuke dingen.
Raak al bijna geland denk ik zo.
Jac languit.
Roanna volgens mij naar de ah.
Mexx ook nog in het zonnetje
Tlr. krijgt nieuw foto’s.

Zo ik nog ff domweg spelletje spelen.

O ja paps ook weer gevallen pffffff vandaag of morgen staat hij niet meer op of breekt een heup.

@viva
Helemaal kapot, maar jullie gaan wel supersnel. Nog even bikkelen en dan eerst eens een week bijkomen van alle drukte.

:NETHERLANLinda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen:NETHERLAN

Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Viva,zo hard gewerkt zeg,jullie gaan echt snel,wanneer willen ze er in?

Goedemorgen.

@Raak: Inmiddels hopenlijk goed aangekomen… maar nu nog op 1 oor.

@Viva: Meid, ik las gisteravond laat nog even je posting hier en dan denk ik als ik dat zo lees… die moet bekaf zijn, maar jou kennende… nog even en dan zijn jullie klaar. Als ik het goed begrijp liggen jullie al voor op schema. Nou, nog even met z’n allen de schouders er weer onder. Succes.

@ALL: Hebben jullie toevallig gisteravond die opname gezien van huis en en tuin? Was nu op tv geweest, waar ik het het laatst over had uit ons straatje achter. Ik zat er zelf heel niet naar te kijken,( wist ook niet dat het gister op tv zou komen) maar werd door verschillende familieleden gebelt om te vragen over het een en ander. Was wel leuk!!

Gisteravond dus met mijn schoonzus naar die musical met o.a. Simone Kleinsma ( Next to Normal ) geweest en moet zeggen… als je van tevoren je eigen een beetje verdiept hebt in het onderwerp, het een prachtig musical is, met heel goed gezongen artiesten. Vond het wel indrukwekkend en zeker de moeite waard!

Verder even niets te melden. Gewoon een lekkere zondag thuis.
Iedereen een fijne dag verder ook nog en vast wel tot ergens.

@Beps, MK, Viva, op het STOMME spel wellicht? lol2lol2

op t werk… tot later

goedemorgen!
@ viev hard gewerkt dus, nog ff en het is klaaaaarrrr
@ roanna klinkt leuk

op naar de sportschool

Roanna,een gezellige avond gehad bij de musical en je iets bekends op tv zien is altijd leuk. Heb het niet gezien.

Wij waren op weg naar de dierentuin,maar helaas spuugde C de auto en zichzelf onder,dus maar weer omgekeerd… Gelukkig is hij nu weer helemaal opgeknapt.

goedemorgen !!
Hier goed aangekomen, lekker ff bijgekletst en borrel gedronken gisteren, nu het beetje wat we bij hadden uitgepakt, aan de koffie en dan lekker het :zon02: in, de papagaaien kwetteren er op los, kortom : alles weer als vanouds lol2
Viva : meid wat hebben jullie al veel gedaan. weet je nog vorig jaar dat wij ook verbouwd hebben, toen hebben we (lees Jan) 2 van die joekels van pax kasten in elkaar gezet pfffff, maar ze zijn mooi he. Sterkte met de laatste loodjes
Roanna : zal het weleens terugkijken dan op uitzending gemist, kun jij ook doen hoor want is altijd leuk je eigen buurtje op tv te zien. Heerlijk genoten bij de musical
Beps : hoe was je vrijgezellen avond ? Nu aan het werk
Trl : hoop dat het weg blijft nu bij C, fijn weekend
Bloem : naar de sportschool, en voor jou doen al vroeg ook :slight_smile:

zo weer terug

@ raak goed aangekomen dus? lekker hoor!
@ roanna ja idd, via uitzendinggemist ff een stukkie terugkijken
@ trl wat vervelend dat C. wat kwijt moest… :frowning: is hij wagenziek of zat z’n ontbijt hem nog dwars?

hiero lekker gesport. had gisteren ff een nieuwe playlist aangemaakt voor in de gym, met lekkere up tempo nummers waar ik blij van wordt. was dus een feestje :slight_smile: