Turkisch Tea Time 2012 2e deel

**

http://hulscher.org/Image/vlag%20bonaire.gif

Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire

http://hulscher.org/Image/vlag%20bonaire.gif

**
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Raak,ik wil je alvast een hele fijne tijd wensen weer in Bonaire,geniet er lekker van. Weet niet of ik vandaag nog tijd heb op langs te komen.

Ik krijg nieuwe foto’s opgestuurd die aangepast zijn,de oude kan ik vernietigen,ik ben benieuwd. Druk weekend voor de boeg,vanmiddag verjaardagsfeestje waar we gaan bowlen,morgen verjaardag van me mams en zondag 2 verjaardagen,gelukkig op 1 adres.En zondagochtend wil ik ook nog even naar de dierentuin,het zandkasteel geeft daar een show.

Goedemorgen meiden.

Raak ook ik wens je alvast een hele fijne tijd bij A. en J. op Bonaire. Geniet van weer lekker van het eiland.

Ik heb nu al spierpijn, gisteren 2 uurtjes staan sauzen, maar ja alles voor een goed doel, vandaag weer verder en ook het weekend, eens kijken hoever wel komen.

Iedereen een fijne dag, ik meld me weer ergens. Toedelllssss

mogguh :dag:

mogge,
Viva : en Trl : dankjewel, zondag gewoon vanaf het zwembad he :)))

Haha t is er gewoon thuis Raki!!

Meiden, soort van stress: er is een reutje geboren…
Giga leuk, giga verkeerde moment.
Dus of hij is te lelijk(hihi) of ik moet zoeken naar puppenoppas voor juni!

Ook goedemorgen piepels.

@Raak: Ik denk je hoe dan ook nog wel even te spreken, via hier danwel via wapje om jullie een fijne tijd te wensen. Je bent nog niet weg toch?

@Beps: Spannend dan weer.

@TRL: Nou, hopenlijk is het dan opgelost met de foto’s.

@Bloem: Bijna weekend hoor! :wink:

@Viva: Zo is het. Nog even de tanden op elkaar en de handjes laten wapperen, des te eerder is het klaar. Je hebt het weer ook een bietje mee, dus kan de boel mooi open staan en goed drogen. Doe je best weer meid, maar kijk ook uit voor je spieren. lol2 Dat zul je denk ik pas goed merken als je helemaal klaar bent, maarja… voor het goeie doel, wat je al zei.

Zo, even de koffie opdrinken, dan de rituelen, bedden verschonen en vanaaf naar de achterhoek voor een paar verjaardagen van familie die allemaal jarig waren de afgelopen week.

Fijne dag all. :dag:

KIJK!!! oplossingen dienen zich vanzelf aan: Ik heb oppas voor de kleine vent… zal m meteen maar laten zien(ohhh ben hemaal niet aan het stuiteren…)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/p480x480/427975_10150619548528170_651923169_9208566_686778516_n.jpg

Links de dikkop(het kereltje, en rechts zn kleine zusje…

beps,gefeliciteerd met weer een nieuwe aanwinst…

we wachten eigenlijk alleen nog tot de fokker ook zegt: Ja die is inderdaad voor jullie…
Onze fokker heeft me al gefeliciteerd

Beps : gefeliciteerd met je nieuwe hondje!!
Roanna : nee hoor, laatste rommeltjes aan het doen, ff de stad in, koffer pakken, naar verjaardag R en morgen vroeg rond 8 uur weg lol2

WWWHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA stuiter de stuiter!! GEFELICTEERD beps!!!
heb je al een naam?? Of wacht je totdat het echt zeker is dat je de kleine man krijgt?
Spannend!!! :slight_smile:

@Raak: ik wens je ook vast een super zonnige en gezellige vakantie toe!!! HEERLIJK!!!

is te snel weggedrukt :slight_smile:
@viva: hoe gaat het met klussen?

Zo, ik ben nu ook klaar met alles voor vandaag. Bedden verschoond, de rituelen klaar, was hangt aan de lijn te wapperen en net terug van schapjes doen, dus mag ik nu wel even zitten.

@Beps: Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. :cheer: Eindelijk dus een mannetjes doggie erbij!!! Nou, even eerst nog vakantie en dan heb je je handen weer vol aan het kleine grut. Vind het heel fijn voor jullie.

@Raak: Meis, hierbij zeg ik alvast… een hele fijne vakantie gewenst. Ga er weer van genieten, samen met je J. en de familie daarginds. Laat je weer lekker verwennen en dan zien we je wel weer vanaf de pool. :cheer:Goeie reis . :vak01: :vak01:

Verder allen een goed weekend nog en tot ergens weer. :dag:

Roanna: Haha eerst vakantie: Neeee dit ventje komt dus al voor de vakantie: over 8 wkn…en we gaan over 12.5 wkn dus… vandaar de ‘stress’ … Maar oplossingen zijn er dus… geen punt meer van maken

Viva: Hoe ben je opgeschoten??

Raak: Ben je er klaar voor??

whhaat…!!! beps!! waar komt die nu ineens vandaan dan? en dus al 4wk oud geloof ik? wat spannend!! gaaf hoor… doink doink… hahah en die arme rubs… hahaha

Nee nog geen 24 uur oud. Ze komen uit europa met 8 wkn… DUS!!! hahahaha…
Laatst melde onze fokker dat ze een leuke combi in Zweden gevonden hadden. Nu is het alleen nog afwachten of het echt voor ons is dit pupsel… PFFFF

Maar goed… niets arme Rubsje: Hij moet gewoon nog een bench maken hahahaha

Owh zo had in mn hoofd dat pups met 12 wk wegmogen maar is dus 8. Leuk hoor een zweeds puppie!! Hopelijk kunnen de meiden hem verstaan! Hahaha leuk hoor

Gister al wezen oefenen bij de Ikea: Fjord… Bjorn… enzo haha

Raak en J, heel bij plezier op Bonaire bij de kinderen!!

http://ibizavakanties.com/zonsondergang-cafe-del-mar.jpg