@trl
Dat is wel een snelle reactie in ieder geval. Hopelijk krijg je nieuwe foto’s.
Mk ik duim duim duim.
Nog een half uurtje voor de zenuwpezen denk ik. Hier dr gang al vol zooi. Trappen emmers ect. O. De auto vol met rollers en latex ect.
Hij is binnen hoor!
mooi MK! weer een stuk veiliger/vol vertrouwen op vakantie/langs het zwembad
@ viev en alles getekend? en nu aan de slag?
ikke ook eindelijk iets positiefs te melden, had vandaag een leuke dag, ben bezig geweest om een deposit van een merk in portugal aan te vechten, omdat het teveel op ons lijkt. verder bezig met de deelname aan een wedstrijd in DE en heb ook nog en passent de server soort van gecrashed toen ik met de foto’s bezig was… hahaha… leuke werkdag dus
vanavond mooie film, the bucketlist op net5.
Mk,lekker hoor ook weer in de pocket.
Viva,veel klus plezier.
Bloem,fijn dat je een lekkere dag heb gehad,ga ja heel anders naar huis he.
Zo J&H weer naar huis. Waren hier al bijna voordat ik thuis was. PFFFF ben je nog druk in je hoofd, en meteen rennen voor de visite… ging niet top. Dan ben ik echt niet gezellig(helaas)
Werd nog wel gezellig hoor, maar was ff niet leuk…
Nu maar naar bed, ben doodmoe
Ik kom nog even gedag zeggen.
@Bloem: Eindelijk weer een eens fijne (werk)dag gehad. Hopen dat het wat wordt met dat gevecht met Portugal. Spannend!
@MK: Yesss… Weer een stapje verder met zwemmen. Kan je weer gerust op zijn, al is het nog altijd wel zelf ook een oogje in het zeil houden. Maar ze heeft het toch maar mooi weer even gedaan. Chapeau. ![]()
@Beps: He, wat jammer nou dat je er een beetje sjacho bij liep dan. Maarja… ze kennen je onderhand wel he! lol2
@Viva: Nou, maak je borst(en) maar nat. Je kunt! Leef je uit!!! :cheer:
@Raak: Ook weer veilig en wel terug uit het zuien?
Ik vanavond even samen met mijn broer naar de belastingconsulente geweest om de boel weer in te laten vullen. Viel dit keer een bietje tegen, maarja… we krijgen nog steeds wat terug, dus mag eigenlijk niet klagen. Het is niet altijd feest, al zou ik dat wel willen. Hihihi.
Weltrusten all. Ik ga de boel afsluiten, dus :slapen: :dag:
goedemorgen !
Roanna : jij de belastingaangifte laten doen, viel helaas tegen, is makkelijk geworden nu ze alles zelf al ingevuld hebben he, 'k was met nog geen 10 minuten klaar van de week ![]()
MK : gefeliciteerd met het diploma, altijd toch spannend he dat afzwemmen
Bloem : jij een lekkere dag gehad, hoop dat het zo doorgaat nu dan
Beps : bij jou liep niet alles zo als gepland in je hoofd, tsja dan kan het weleens een beetje mislopen, maar gelukkig toch nog (na een kopje troost?) goedgekomen
Trl : ben benieuwd dan wat de fotostudio gaat zeggen
Viva : en, hebben jullie al een start gemaakt of gaat dat vandaag gebeuren ?
Gisteren was uiteraard in Belgie het ongeluk overal het gesprek van de dag, ze hebben een nationale dag van rouw afgeroepen.
Verder had ik al een voorproefje op het weer van vandaag, was 16 graden en strak blauwe lucht dus heb maar even lekker na de bespreking een terrasje gedaan, heerlijk met een kopje thee in het :zon02:
Vandaag zeggen ze hier tegen de 20 graden dus ga nu snel wat wassen draaien en rommelen in huis, morgen pakken en de verjaardag van kleinzoon met gebroken voet een paar daagjes te vroeg vieren en dan :vak02:
Fijne, warme dag voor iedereen :dag:
mogguh
bbrrr tis koud hier hoor, wel helder, maar koud
ben benieuwd wat vandaag ons weer brengt, fijne dag allemaal
**
http://hulscher.org/Image/vlag%20bonaire.gif
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
http://hulscher.org/Image/vlag%20bonaire.gif
**
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
Roanna,jammer dat teruggaaf tegenviel,maar alles beter dan te moeten betalen toch.
Raak,jij al lekker in het zonnetje gezeten gisteren.Ja ik ben ook benieuwd wat het antwoord zal gaan zijn.
Bloem,bij jouw koud,heb ik hier niks van gemerkt,maar ja ik hoef ook maar net 3 minuutjes te fietsen als het niet minder is :). Hier al wel lekker een zonnetje.
Goedemorgen meiden wat een mooie updates hier voorbij zien komen dus ik sluit me aan .
Mk feluciteer m maar van ons mooi diploma binnen van harte.
Beps ik ken dat gevoel hoor visite hebben terwijl je even bij moest komen.
Roanna jammer van de belasting gelukkig hoef je niet te betalen.
Dan damber haar huis wat een kast van een huis zeg onwijs groot en heel mooi. Maar alles moet gewit worden en al hst houtwerk staat in de grondverf dus dat moet afgelakt worden. Voor de rest alleem schoonmaken maar wat een ruimte zeg ongelofelijk.
Viva,wel fijn dat er niet al teveel aan moet gebeuren,en heerlijk lijkt me dat zo’n ruimte,mag ook wel voor die prijs
Succes met klussen.
Goedemorgen all.
Nouja, wat betreft de belasting invullen hier… wij hebben al meer dan 30 jaar dezelfde consulente en probeert echt altijd het onderte uit de kan te halen voor haar clienten en daarbij zeg ik ook gewoon heel eerlijk… zelfs met het voorgevulde formulier zal het mij niet lukken, omdat daar nog heel veel mis mee is, dus laat haar het maar doen met haar eigen software die zij ervoor gebruikt. Gaat er in de loop van het jaar alsnog iets mis, dat er iets niet klopt, even een belletje naar haar en ze lost voor ons op en dat zit allemaal in de prijs. lol2 Ze was nu met die van mijn broer erbij ook nog geen uurtje bezig.
Zeg ik ook nog even… ik heb er de ballen verstand niet van, dus ook daarom laat ik het haar doen. Ik kan het ook gratis laten doen bij de vakbond, maar ik vertrouw helemaal op haar en voor die paar tientjes, dus zolang zij haar adm. kantoor nog heeft, mag zij het voor ons doen.
Dat er nu het een en ander veranderd was, komt nu ook dat ik nu helemaal niet meer werk en dan valt alles in andere belastingschijven, maar we krijgen in ieder geval nog wel wat terug, maar het is niet meer, wat het was. Zo, dit was de belasting. Kan er nog van op vakantie zeg maar. Hahahaha. Makkelijker kunnen we het niet maken. lol2 lol2
Nou, ik hoorde dat het vandaag weleens tegen de 20 kan gaan worden dus even van profiteren. Hier schijnt die in iedere geval al volop, maar het is nog wel koud!!
Ik ga ff mijn haartjes in verf zetten zo, koffie drinken… schapjes doen en vanmiddag weer fysio.
Fijne dag all… en Viev… zet je beste been voor he!!
Roanna : gewoon steeds lekker laten invullen enne ja het belastingstelsel in Nl werkt nog steeds zo dat als je een eigen huis hebt je je rente af mag trekken van je belastbaar inkomen, dus….hoe meer inkomsten hoe meer voordeel
vandaar door het wegvallen van jouw inkomen nu minder voordeel, maar gelukkig nog wel voordeel he. succes weer bij de fysio
Viva : zal idd best giga zijn, heb de foto’s gewoon van dr, heel wat wit- en verfwerk, flinke lappen en dan kom jij om de hoek voor het poetsen :)))) wel succes
Raakpok ik ga eerst met de witroller in de weer en daarna de schoonmaak hihihi
Hier ook wat terug van de belasting altijd lekker …
Zo de fotostudio gaat kijken of ze wat aan de foto’s kunnen doen,dus ik wacht nog even af.Ze reageerde met dat de achtergrond wat rozig was door de lichtinval,maar daar ging het mij niet op ging mij dat het hoofd van C roder was…![]()
Viva : ohh jij ook met de roller nog ff in de weer, en daarna pas schoonmaken, meis je hebt het er maar druk mee he, is de kleine weer helemaal beter ?
Trl : jij ook wat terug en fotostudio zoekt uit (photoshop) wat ze kunnen doen :)))
Ikke weer thuis, was naar de Iea. Waren bakken in de aanbieding die goed passen in onze ‘ruimte op wielen’ . Eerst met de meiden naar het bos geweest boodschapjes gedaan en toen dus ika
Nu ff douchen en straks met een vriendin/collega ff lekker saampjes sushi eten
Wat een mooie updates, belasting…GOED PLAN… moet dit weekend maar haha
Dambers huis ook giga goed dus… gefeliciteerd…
Nu een bakkie ![]()
Sow. Net ff buiten geweest maar lekker warm hoor. Je zou maar uit de wind met je snufferd in de zon kunnen zitten. Mmmhh ff wat vitamientjes tanken. Helaas, nu sportschool