Viva,zo Damber en vriend flink verwend leuk hoor en lekker voor hun,houden ze misschien nog wat centjes over… Ik moest het altijd zelf betalen ;).
De kleine heeft het dus flink te pakken,hoop dat ze snel weer opknapt.
Viva,zo Damber en vriend flink verwend leuk hoor en lekker voor hun,houden ze misschien nog wat centjes over… Ik moest het altijd zelf betalen ;).
De kleine heeft het dus flink te pakken,hoop dat ze snel weer opknapt.
Viva : je bent weer lekker bezig geweest he hihi. Zeker zal Damber niet klagen en in de toekomst is het huishoudpotje voor jullie, offe althans…. hahaha, ik weet hoe het gaat, heb er zo 3 en dan nog 4 van die kleinkinderen :))
Net de bestelde foto’s van C binnen gekregen,helaas vindt ik ze te rood afgedrukt,gezicht is te rood,dus er maar een mail tegenaan gegooid.
Nu op de naar de spinningles…
Trl : dat zou ik zeker niet accepteren, groot gelijk hoor, voor die prijs mogen ze op zijn minst een behoorlijke kwaliteit leveren. Fijne spinning !!
@TRL: succes met spinning!
@roanna: heeft koffie visite gehad
@raak: gaat bijna naar Bonaire…
@viva: beterschap voor je knuffelmeisje!!! En heeft de laatste dingen voor damber gekocht! En op naar het klussen!
@beps: zomer is onderweg
ben er ook aan het wachten op… HEERLIJKKKKKKK
@bloem: en ben je de dag doorgekomen met alles… of doet alles zo zeer?
ik moe van het werk dus vrog de luikjes dicht!
Thuis… lekker nietsen…
@beps: lekkerrrrrr
Ik wil op tijd naar bed en dat is ook gebeurd echter nu kan ik niet slapen… grrrrrrrrrrr
hiero niet op tijd naar bed, net thuis van werken/sporten/eten en op bezoek bij schoonzus. ze is gisteren geopereerd aan haar kaak. ze hebben het onderkaakbeen doorgezaagd en een stuk naar voren geplaatst. haar kaken zitten nu dicht opelkaar en zal zo 2 weken blijven, ppfpff wat een ingreep. net een klein vogeltje, zo zielig ook… heftig hoor.
@ trl groot gelijk, niet accepteren. je had de foto’s wel snel in huis!
@ viev je moet maar zo denken, als je het niet had kunnen missen had je het niet gedaan
damber en haar vriend mogen erg gelukkig met jullie zijn, meesten moeten het met minder/zonder doen.
ff farmen en naar bed
mogge all :kus:
Bloem : schoonzus geopereerd, had ze een overbite dan ? wordt dan wel weer heel mooi daarna, maar eerst die rottijd even door.
Kleinzoon R. gisteren bij het skaten zijn enkel gebroken, dus die zit een tijdje in het gips
Ik vandaag diep Belgie in, op de Franse grens een afspraak, dochter gaat niet mee omdat R. 1 dag thuis moet blijven van het ziekenhuis om eerst goed op krukken te leren lopen, dus tot latersssss
mogguh
@ raak owh jeetje, alweer een botbreuk, is dat dezelfde kleinzoon van de gebroken arm/pols?
weet niet precies of ze een overbeet had, zal wel dan denk ik, geen idee eigenlijk…
werk… geen zin…
Zus van Rubbie heeft die operatie ook gehad, is er zelfs nog mee op tv geweest, was toen vrij nieuw. Sterkte voor schoonzus.
Ikke wakker, zo rustig opstaan wat opruimen J&H komen de fietsendrager brengen. Zij hebben er 1, wij willen er 1! Opgelost.
Maar eerst werken
**
http://hulscher.org/Image/vlag%20bonaire.gif
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
http://hulscher.org/Image/vlag%20bonaire.gif
**
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
Raak,oww balen zeg voor je kleinzoon…Succes daar onder in belgie.
Bloem,ik heb gisteravond gelijk gemaild dus ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg,had ze inderdaad snel in huis zaterdag besteld.
Bloem : nee andere kleinzoon, ook een van 13 !!
Trl : dankje, gesprek zal ook wel over het vreselijke busongeluk gaan denk ik zo ![]()
Goedemorgen.
@Viva: Zo, jij kunt nu aan de slag. Enneh…natuurlijk , zolang je het kan doen, waarom niet, Hebben wij ook wel gedaan hoor voor zover we het toen konden missen. En nu kunnen ze zichzelf prima redden gelukkig. En ach…toch altijd fijn te weten… waar en op wie ze kunnen terugvallen indien nodig, maar nu eerst…aan de klus en schoonmaak. :cheer:Dat is jou ding!!!
@Bloem: Tja… dat lijkt me ook geen pretje zo’n operatie. Ik meende dat Tulin van ADR die operatie ook heeft gehad en het resultaat… toen ik het gezien had, was wel heel mooi geworden. Sterkte voor haar.
@TRL: Jeetje, wat jammer dan van die foto’s, maar wat anderen ook zal zeiden, geen genoegen mee nemen.
@Raak: Och jee… ook weer breuken in de familie. Tis toch wat met die jongelui he! Jij dus zo naar het zuien. Ja, is wat van dat busongeluk he. Ik hoor net dat er ook 7 Nederlandse kinderen in die bus zaten, maar weet niet hoe die er aan toe zijn. Bah, je zult het bericht maar thuis krijgen, terwijl je denkt dat ze onderweg naar huis zijn. Hele verdrietige toestanden weer daar.
@Beps:Jij zo weer even gezellige uurtjes met J en H. Doe ze weer ff groeten van ons. Jullie dus straks op de fiets? Altijd handig zo’n ding lijkt me.
Zo, dat was het wel zo’n beetje. MK zal wel druk zijn thuis en op het werk en toi, toi, toi voor jullie dochter vanmiddag.
Linda zie ik ook niet meer zo vaak hier, maar nog wel zo nu en dan op FB. Zal het ook wel druk hebben.
Iedereen weer een fijne dag en Raak… goeie reis. :dag:
Raak: Beterschap voor hem. Auwie dat doet echt zeer…
goedemorgen meiden.
Raak jeetje wat balen zeg, en dat doet echt pijn je enkel breken.
Bloemmie pfff fijne operatie voor schoonzus zeg. Sterkte voor haar.
Raak al diep belgie in denk ik zo.
Tlr. zou er ook geen genoegen mee nemen zulke dure foto’s.
Ja vandaag D-day voor Damber en vriend…we gaan het zien vanmiddag.
Spannend hoor… heel spannend… Weer een stap verder ![]()
Viva, spannend voor Damber en vriend en natuurlijk ook voor jullie ![]()
Gisteravond de fotostudio gemaild nog geen reactie gehad,dus net de leverancier gemaild,waar de foto’s afgedrukt zijn en gelijk reactie terug dat ze het spijtig vinden dat de bestelling niet naar wens is en ze gaan contact opnemen met de fotostudio voor een oplossing.
@raak
Wat balen voor je kleinzoon, sterkte voor hem.
@viva
Wat een lieve ouders zijn jullie!! Ze boffen maar.
Vanmiddag gaat het gebeuren, spannend!
Hoe is het met je knuffeltje, gaat het alweer iets beter?
Wij hebben er nooit last van gelast dat de kinderen ziek werden van het dagverblijf.
@bloem
Geen zin vandaag.
Flinke operatie zo te horen, sterkte voor haar.
@beps
Een fietsendrager. Leuk, kunnen jullie voortaan fietsend door Nederland.
@roanna
Dank je wel. Ik zal straks alvast een broodje met knakworstjes klaarzetten. Snel naar binnen werken en dan kunnen we weg.