Turkisch Tea Time 2012 2e deel

:cheer::cheer::cheer: hihihihihi voor blinden en slechtzienden.

Lekker laten staan… mag wel toch??

Heerlijk gegeten met mn ouders en zus en fam in Alkmaar: Wereldwijd(geloof ik) ZALIG!!!

Foto’s zijn niet geworden wat iedereen gehoopt had, maar wel leuke foto’s gelukt:

Millie

Ik slaap, maar gluur heeeel stiekem:

Lala en Bibi(Lala is de ‘boze’ grijze en Bibi kust…):

En Bibi onze oude dame… hoelang mag ze nog bij ons zijn…

Met de laatste tandjes die ze nog heeft…

Ach hihi… er komen er nog meer, deze had ze ff snel gedaan…

Beps leuke foto’s hoor, en ach een fietsenstalling als ze maar eten kan…lekker boeiend toch dat ze tandjes mist. Beter tandjes eruit en geen pijn.

Goedemorgen all.

@Beps: Wat een mooie foto’s en wat een lieve beestjes. Tja… die Millie steekt er toch echt bovenuit, maar die andere zijn ook mooi hoor. Fijn dat jullie de verjaardag ook goed gevierd hadden met de familie. Mooi zo!

@Viva: Toch wel raar dan he. Ik las weleens ergens daarboven dat er meerderen zijn met inlogproblemen, maar tot op heden heb ik nergens last van met dit oude beestje, maarja… hier loopt de boel, vooral tegen de avond nog weleens vast. Btw… ik heb er weer een gescoord hoor!:cheer:

@Raak: Zo, nu sta jij weer lekker boven aan met vlag en wimpel Als we het nu nog niet zien he.
Oh echt? Heeft J. al zolang last van die schouder? Kan hij al wel weer zelf zijn jas aankrijgen? Hihi… want daar ik heb ik momenteel een beetje moeite mee. Ik moet vanmiddag weer naar de fysio. ( 15.30 uur )

Nou, Bloem en Mexx zijn onderweg.

Iedereen… weer een fijne dag en voor de werkenden, werkse nog.

Oh, wat zien ik? Nog maar precies 3 maanden. >>> :cheer:

Hi ladies. Weer in NL … Ergens… Allerlei storingen dus maar zien hoe ik thuiskom. Zucht.

Beps,mooie foto’s hoor.

Bloem,oww balen zeg.

gelukkig weer thuis hoor, ff gedoucht, dutje gedaan, boodschappies, iets eten.

schoonzus is geopereerd aan haar kaak vandaag, morgen ff langs want nu is ze weinig aanspreekbaar… heftig hoor, maar hopelijk is het resultaat wat het moet zijn…

@bloem: weer terug!!!
@beps: lekker gegeten en mooie foto’s. Ik ben er helaas niet aan toegekomen, jullie hebben de foto’s van Xandor nog te goed!
@raak: JAAAAAA bijna zover Bonaire!! LEKKERRRRRRRRR ZON
@roanna: als het dus echt een fronzen schoulder is dan ben je nog wel onder de pannen.
@mexx: lekker onderweg.

zo de maandag is weer voorbij. Op het naar het weekend. O dit lijkt net of ik niet wil werken, maar dat wil ik wel hoor. Echter vind het weekend ook wel zo prettig na een week werken.
fijne avond allemaal!

Zo zeg… was ik moe gister. Vroeg mn bedje ingegaan en geslapen als een blok…

Op naar de zomer zou ik zeggen, want bij ons is bijna niets meer te doen ;)!!!

Iedereen ok??
Bloemmie weer thuis, Mexx weg, Raak aan het ‘voorbereiden’ om naar dochter te gaan(Goede smoes zeg om lekker te ontspannen haha) en ehhhh wij gaan over minder dan 3 maanden…PFFFF

niets echt te melden dus… laterssss

Goedemorgen…

Bloemmie weer geland op eigen honk.
Beps lekker geslapen.
Mexx ligt in de zon.
Raak gaat naar de zon.
en wij krijgen de zon als het goed is vandaag, hopelijk is het vanavond niet zo koud als gisteren ik was verkleumd.
Vandaag geen knuffeldag, knuffel is zo ziek, 39.6 en van boven en onder water eruit…pfffff werelds die opvang 1 dag in de week, ze komt er steeds ziek vandaan. Maar ja het is niet anders. Gisteren naar paps geweest, die zat ook tot aan zijn nek toe in de viezigheid. Hij heeft het niet eens meer in de gaten pfffffff. Benijdde niet dat vrouwtje dat het verschoonde.

Morgen Damber de sleutel dus vandaag nog ff de laatste boodschapjes voor haar halen, wat te drinken ect. en dan kunnen we beginnen.

Ik op meeleesmodes, ff aan de was en dan naar de winkel.

mogguh

owh wat was ik graag blijven liggen zeg. alles doet pijn, ugh

Mogge, al een prachtige update van Viva, sluit ik me even bij aan
Bloem : oeps dat klinkt niet al te best, sterkte

**

http://hulscher.org/Image/vlag%20bonaire.gif

Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire

http://hulscher.org/Image/vlag%20bonaire.gif

**
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Bloem,sterkte.

Viva,helaas geen knuffeldag voor jouw,jammer.Sneu dat ze zo ziek is. C is nooit zo ziek geweest en die gaat toch 2 keer per week naar het kdv

Raak,koffers al aan het pakken of liggen de meeste spullen daar nog?

Viva : had er overheen gelezen dat de kleine zo ziek is, dat is altijd zo zielig he, maar gelukkig meestal snel heel hoge koorts maar ook weer snel weg, hoop dat ze gauw weer beter is en ja in een kdv hangen altijd veel bacterieen maar dat geldt voor iedere plek waar veel kinderen (mensen) bijeen zijn, is ze wel een stuk sterkter door als ze naar de kleuterschool gaat
Trl : nee joh, pak vrijdag een beetje, alle kleding en schoenen liggen idd daar

Goedemorgen.

@Viva: He, da’s dan best jammer, maar toch wel typisch dat ze er vaak ziek vandaan komt. Nouja, jij komt je dag wel door zo te lezen. Genoeg te doen. Hihihi.

@Beps: Heel moei van het niets doen op het werk en toch ook van druk wezen thuis denk ik. Nouja… nog even. >>>

@Raak: Jij zult al wel klaar zijn voor de vakantie he? Veel daargelaten, want had je hier toch niet nodig de afgelopen tijd, alleen de vraag… past het allemaal nog wel? Maargoed, daar weet je vast wel een oplossing voor.:wink:

@TRL: Nee, heb jou er nooit over gehoord dat C, ziek van het KDV afkwam, maarja… de een is ook de ander niet. Wordt misschien toch wat beter op de hygiene enzo gelet.

@Bloem: Moe, maar wel weer voldaan terug uit Berlijn. Nu maar hopen dat alles gaat lopen wat je beloofd is.

@Jac: Nou, dat is nu al wel duidelijk, dat ik voorlopig onder de pannen ben bij de fysio, maar geeft niet… als het maar helpt.

Gistermiddag weer flink afgebeuld bij de fysio, maar dat moet wel. Ook wat oefeningen mee voor thuis, maar ik moet dan wel eerst ff een touwjte en een bal kopen. lol2

Ierdereen een fijne dag verder nog en tot ergens weer. :dag: Ik krijg zo weer koffievisite en dan ff schapjes doen. Doeiiii.

Beterschap voor de knuffel Viva… die kleintjes zijn dan meteen zo intens zielig…

@Viva: Natuurlijk wil ik de kleine knufferbeer :wub: ook even van harte beterschap wensen, want zo’n hoge koorts en ziek zijn is niet leuk.

Dank jullie wel meiden, ja idd Beps intens zielig zo ziek zijn, vanmorgen weer gal gespuugd, en spuitbroeken, dus zit ze nu aan de ORS en heeft zetpillen tegen de misselijkheid. Ze ligt de hele dag al bij zoonlief op zijn borst te kreunen…je hart breek toch. Het kleine straalkacheltje.

Zo de boodschappen binnen voor Damber, weer een rib uit mijn lijf ongelofelijk niet erg dat het laatste jong het nest verlaat maar je loopt er op leeg…hahahahha…de laatste kosten voor onze rekening moet ik dan maar denken. Ach het is voor een goed doel, maar ik had zo ondertussen er een leuke vakantie van kunnen betalen…maar ja alles voor de kids nietwaar.
Zoonlief heeft het ook allemaal gehad gelukkig heb ik er maar 2. Want anders was het niet te betalen.
Ze mogen denk ik niet mopperen, maar dat doen ze ook niet.
Het is een hele waslijst wat ze gekregen hebben,
de meubels.
gedeelte van het leggeld voor het laminaat.
alle boodschappen
alle schoonmaakmiddelen
stofzuiger en huishoudtrap.
En dan nog honderduizend kleine dingetjes…