Beps,van harte gefeliciteerd met je vader
Beps van harte met je vader.
Wat een heerlijk weertje vandaag, daar word je toch vrolijk van!
Ik zeg ook maar even… goedemorgen all. ![]()
@Beps: Gefeliciteerd met je Pa’s verjaardag en dat hij dat nog vele jaren in goede gezondheid met jullie allen mag vieren. :cheer: Fijne verjaardag gewenst. Enneh… dat je poesje Millie er maar goed op mag komen. Is ook echt al zo’n fotomodel in wording, aan de foto’s te zien op FB.
@Bloem: Nou, dat zou niet gek zijn. Ik hoop het echt voor, want je foto;s zijn erg mooi.
@Mexx: De koffers al een bietje ingepakt?
Verder zie ik hier en elders al hele vroege vogels. Ook hier een stralende zonnige lentedag wat me weer vrolijk stemd. :zon02:
Fijne zondag all en tot laterssss en/of elders. :dag:
Mogguh ladies
@beps gefeliciteerd met je paps!! Hij is taai dus ga het lekker vieren! Dikke kus
Ik weet nog niet precies hoe het allemaal zal lopen maar ze zouden me dan betalen voor elk event waar ik naartoe ga. Ik betaal dan alles zelf maar krijg van hun weer betaald. Dus hoe zuiniger ik reis hoe meer ik overhoud. Maar we zien het wel. Eerst weer een dagje fotograferen. Ciaoo
@bloem: JAAAAAAEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH wat een goed nieuws! En ik ben gewoon positief, het gaat ook helemaal gebeuren!!! Ik duim daarvoor!!!
Nu nog lekker kiekjes maken van de laatste dag!
@beps: GEFELICITEERD met paps!!! 82 jaar alweer! Hele fijne dag
zo ok hier schijnt het zonnetje! lekker he daar knapt een mens van op + de mensen zijn ook vrolijker op straat.
Las op gelderland tekst dat het donderdag 16 graden wordt ![]()
HEERLIJK!
nou iedereen geniet van deze dag!
het is hier rustig geweest dus ik neem aan dat iedereen van het zonnetje heeft genoten???
Ik wel hoor! na de wandeling met Xandor lekker in de tuin gezeten ![]()
nou daar was ik weer. Zo maar 3 keer achter elkaar hahaha. Ja morgen is dat weer voorbij hoor. Dan is helaas het weekend weer voorbij.
@Roanna: hoe is het nu met je schouder??
Hey allemaal!!
Ben er klaar voor, koffer klaar, handbagage klaar… Nu even slapen en dan om 5 uur de wekker! Zojuist nog met M. Een uur aan de telefoon gehangen dus dat komt ook wel weer goed!!
We gaan genieten!!
Tot over 2.5 week!
:kus:
Mexx,heel veel plezier samen met je ouders en idd lekker genieten.
Mexx, heel veel plezier!!
@Mexx: Ook ik wil je nog een hele goede reis en natuurlijk een hele fijne vakantie samen met je ouders wensen. Geniet weer van alles en van elkaar. :vak01: :vak01: Bye, bye! :kus:
@Jac: Och, dat met mijn schouder… tja… vandaag weinig last gehad, maar vannacht had ik waarschijnlijk verkeerd gelegen en toen… oei. :mad: Nog niet goed dus, maar als het werkelijk een frozen shoulder is, kan het ook nog wel een maand of 3 duren voordat alles weer los zit. Ik heb het eerder gehad, dus weet en beetje wat het is, maar het komt vast wel weer goed. Morgen weer fysio!!
Iedereen verder weer een fijne avond en een goeie werkweek.
Voor zo… alvast, weltrusten. :dag:
@ mexx fijne vakantie! geniet
ikke klaar, zo slapen, morgen vroeg op en een eindje treinen. ciao
Mexx : goede reis en ga er zalig van genieten, maarre komt vast wel goed :)))
Bloem : jij een fijne terugreis !
Roanna : hoop dat de fysio zometeen weer wat verlichting geeft en tsja zo iets duurt lang he :kus: J.loopt ook bij de fysio : vorig jaar juli !! pijn in zijn schouder opgelopen tijdens het stoeien met de kleinkids in het zwembad hihi soms denkt ie dat ie nog 18 is, nou echt niet hoor, gewoon 62 lol2lol2lol2
:NED.ANTRaak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire:NED.ANT
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
Raak,helaas geen vlag van Bonaire,wel de nederlandse antillen dus die maar gedaan.
Beps,hoe ging het maken van de foto’s
Roanna,sterkte met je schouder.
Trl : geeft nix, ben al blij dat ik weer bovenaan sta :)))))http://hulscher.org/Image/vlag%20bonaire.gif
**
http://hulscher.org/Image/vlag%20bonaire.gif
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
http://hulscher.org/Image/vlag%20bonaire.gif
**
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
hahaha krijg hem niet kleiner hahah
Trl : dankjewel, nu is tie iig te zien he lol2lol2lol2lol2
goedemorgen meiden.
wat een drama om op ttt te komen ik krijg de ene na andere foutmelding, het heeft met mijn profiel te maken want als ik via Damber op ww ga dan is er niets aan de hand, ik kom wel op ww maar ttt kan hij niet openen, hij blijft gewoon hangen. Zelfs hier op mijn werk wil het niet helemaal lukken.
Bloemmie wat geweldig voor je, wat een droom die uitkomt, maar wat je al zegt eerst zwart op wit, en eerst zien en dan geloven…wauw!!!
Mexx heb je via fb nog een fijne reis toegewenst.
Raak jij de laatste dingen bij elkaar scharrelen denk ik voor je vertrek, al helemaal in de mood met al je mooie foto’s.
Beps ik had jou ook via fb gefeliciteerd met je vader…het is een kranige man hoor.
Iedereen heerlijk genoten van het lekkere weer. Wij ook, de tuin is weer helemaal netjes en klaar voor de zomer, lekker alles gespoten, en onkruid gewied, en viooltjes geplant. Dus we kunnen er tegen en zijn er helemaal klaar voor.
Ik alleen aan het werk, collega is ziek dus wordt weer een lange dag.