Turkisch Tea Time 2012 2e deel

HAHAHAHAHA… S vroeg vandaag nog of wij ook kwamen…
Is wel net onze tijd ;)!!!
Maar denk dat we niet die kant op gaan

Ik te werk, nu hapje eten…

@beps: smakelijk!!
Tja mijn ouders hadden hem gemaild voor mij. Kreeg ineens een mail dat ik dacht hier heb ik toch niet om gevraagd?
Maar goed vind het niet erg. Ik ben wel blij dat ik weer ga.
Kreeg sowieso op FB al steeds berichten dat ik toch wel kwam ed??? Wel leuk!
Werk ze straks he!

Ben aan het werk nu … ff hapje tussendoor steeds
Ik ook al haha… maar goed ik denk dat ik niet kom…

Ik las op FB dat Gulsha zwanger is…

Ja klopt!
Ik ben denk ik voor de 15 dagen al helemaal volgeboekt. 's Avonds dan tenminste. Iemand wil zijn nieuwe werk laten zien in de marina haven. Verder moet ik ergens komen eten ect ect.
Maar goed ikke is blij. Hadwel even gevraagd aan S als onze grote vriendin er ook was E…
Maar die had nog niet geboekt :slight_smile:

@bloem: hoe is het in Berlijn?

Heeee… wat een lekker lang gezellig lijstje weer.

@Jac: Goed zeg. Nou, gelijk heb je hoor. Het is gewoon dat ze voor ons te duur zijn geworden, maar ik had graag nog eens gegaan en ach… wie weet. In ieder geval hardstikke leuk dat jij het nu wel gedaan hebt, want had die berichtjes van S. op FB ook gelezen. Leuk toch dat hij zo aan je denkt.

@Mexx: Kom nu eigenlijk nog even terug op je prijsvraag. Wat een stom gedoe. Nou, net als wat Raak ook al zei… ik doe aan geen een spel en zelfs geen ene poll meer mee hier op dit forum. Ben er helemaal klaar mee!!

@Beps: Nog aan werk nu? Nee, wij gaan eerst nog even GU onveilig maken… lol2 Schiet al best op nu he!!!

Over foto boeken kan ik niet meepraten, want heb er nog nooit een besteld of laten maken. Nouja… op de ene keer na dan, dat het mislukt was, maar er zullen vast hele mooi bij zitten.

Iedereen een fijne avond nog en voor straks alvast… weltrusten.:dag:

Ohhh Jac: Dan maakt het voor ons nog een kans hahahahahaha… Geen E is een optie haha

ha ladies, fotos online, dus ff tijd om te socializen. treinreis ging goed, in NL geslapen, in duitsland gelezen. was iets later in berlijn, daardoor rechtstreeks door naar de ijsbaan. helaas wel mega mega dom geweest. heb 2 batterijen, en die ene zat dus nog thuis in de oplader. dus slechte batterij mee, geen tweede mee, geen oplader mee en ook geen kabeltje om de fotos over te zetten :retard: dom! gelukkig een cardreader kunnen lenen en morgen beetje op tijd naar baan en kan ik van een bevriende fotograaf oplader lenen (zijn van die speciale per merk/type) maar goed, komt wel goed, maar wat een stress

hier was het vanmiddag mega zonnig. wist niet wat ik zag, ik ken berlijn alleen grauw en grijs met druil regen. anywas, beetje op tijd naar bed, want ben best moe.

@ jac, lekker in sept nog. dat heb je ook gewoon verdiend, want je werkt+ studeert hard genoeg.

bedankt voor de bemoedigende woorden., ik liep al langer met het idee maar vond eigenlijk dat ik niet weer iets voor erbij moest verzinnen maar eerst op de studie moet focussen, maar nu ik zo in geldnood zit, en toch echt iets meer/bij moet gaan verdienen is het wel een soort van serieuzer idee… we gaan het zien.
verder wel gelezen maar niet veel opgeslagen. truste dus

:DOMINICANMexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek:DOMINICAN

Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Yeah ik heb ook vlaggetjes!!! :smiley:

HAHAHAHA

Zit op mn werk…

Mogguh

Owh how i love free wifi over breakfast. Berlijn is weer berlijn. Grauw en grijs. Goed geslapen. Dus op naar een nieuwe dag

Bloem : in een grauw Berlijn, nou hier niet anders hoor! Hoop dat alles in orde komt met je batterijen, veel plezier
Beps : aan het werk
Mexx : heeft vlaggetjes :))))
Fijne dag all, even hier doorheen bijten en dan wordt het morgen mooi weer :zon02:

Goedemorgen.

Ook hier niet veul anders. Het miezerd al zowat de hele ochtend, maarja… de vooruitzichten… zo te horen voor deze week, zijn goed. Houden we ons daar maar aan vast.

En och, een paar van ons zijn in de luxe gelegenheid om naar warmer en zonniger oorden te mogen vertrekken binnenkort. :cheer: Joepie!!! Wordt jullie weer van harte gegunt hoor!

@Beps: Werkse. :dag:

@Bloem: Enjoy your stay in Berlin en heel veel plezier weer bij het schaatsen.

Iedereen verder weer een fijne dag, zo ook een fijn weekend en tot ergens weer. :dag:

Rustig hier. Hier mega mega mega goed nieuws. Knal zowat uit mekaar. Kan wel janken van opluchting en gewoon van pure blijdschap. Volgend seizoen ga ik betaald krijgen (eerst zien dan geloven natuurlijk). Van de zomer even kijken waar ik naar toe wil/kan en dan voorstel dorn. Ppff kan t gewoon amper grloven!! Anyways. Fijne zaterdagavond!!

Jemmig!!! Das nieuws!!! Begrijp dat je je afvraagd of het echt is, maar klinkt errug goed!!!

Bloem,superrrr worden dan ook je reisjes betaald?

@bloem
Wat een goed nieuws!!!

Lang zal mijn papa leven lang zal mijn papa leven…
Lang zal mijn papa leven in de gloria!!!
Hieperdepiep: HOERA!!!

En dat gaan we straks vieren maar eerst…

goedemorgen allemaal!!!
Zo komt de fotograaf om de katten te kieken

meld me nog

Beps : gefeliciteerd met je vader, geef J straks maar een knuffel van ons he
veel plezier met de fotoreportage straks
Bloem : wowwwwwww wat een geweldig nieuws voor je, misschien bestaat er in de toekomst wel een mogelijkheid om van je hobby je werk te maken, zou wel echt te gek zijn he
Voor iedereen vandaag een :zon02: lentedag toegewenst :kus:

:DOMINICANMexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek:DOMINICAN

Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl