Turkisch Tea Time 2012 2e deel

MK,idd dat had een vriendin van mij dus met fotograaf van de psz,die vond er geen enkele leuke tussen zitten…

Mexx,lekker dan die tas had je de aankomende reis misschien wel kunnen gebruiken :wink:

Bloem,heel veel plezier in Berlijn,geniet ervan.

Bedankt meiden. Op tijd wakker en strax weg. Ciao

:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn :GERMANY:

Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Bloem : ben helaas beetje laat : maar uiteraard nogmaals heeeeel veel plezier toegewenst
Trl : zou er hooguit 3 bestellen en van die 3 de leukste ook voor de oma’s en op’as bijbestellen, dan heb je er 5 en dat is al duur zat, toch ?
MK : veel succes voor volgende week woensdag, is altijd leuk om te zien he die kleintjes op het podium met een diploma
Viva : jullie sterkte volgende week bij het wit maken van alle muren en plafonds, gaat gelukkig wel snel en je hoeft niets van z’n plaats te zetten, maar door het vocht daarna weer wel alle ramen zemen. Het weer ziet er lekker uit : dus alle ramen open !!
Mexx : dat is ook de reden waarom ik nooit meer aan die spelletjes meedoe, altijd gedoe met prijzen geven :frowning:
Beps : ga er maar achteraan he want beloofd is beloofd ook al gaat het maar om een rugzak
Roanna : zoals het hier is kun je straks ff in het :zon02: gaan zitten :))

Geeft niet hoor. Ben nog even in NL. Gelukkig net de trein gehaald in Deventer. Nu non stop naar berlijn

Wel grappig van die fotos van TRL. Ik wil meer doen met de fotos dan alleen schaatsen. Had paar mnd terug al fotos gemaakt van de kids van collegas voor een paar tientjes. Niet in de studio maar lekker au naturel. Alle fotos gegeven voor een paar tientjes. Denk dat hier wel een markt voor is. Niet meteen 120euro voor 15 fotos maar een leuk prijsje. Anyways loop ik al langer mee. Na t schaatsseizoen maar eens verder mee kijken. Dat of een extra baantje op zaterdag erbij. Dit is ook mijn voorlopig laatste reisje. Genieten dus.

Bloem,denk idd dat er wel markt voor is en dan mond tot mond reclame is vaak het best.Een externe collega hier,heeft een goede job maar is ook fotografie erbij gaan doen als hobby,en het loopt erg goed zie hier het resultaat http://www.avijn.nl/ Mijn nicht doet een opleiding fotgrafie sinds kort ook erbij.Heb er ook naar zitten kijken aangezien wij hier een loopbaanbudget krijgen voor een leuk bedrag,mogen we dus een opleiding naar keuze voor doen…
Goede reis verder.

Raak,gelukkig heeft C dan maar 1 opa en oma dat scheelt weer een foto :wink:

Trl : omdat ik ook nog een moeder heb, bedoelde ik eigenlijk jouw oma, mijn moeder heeft alle achterkleinkinderen ook in lijstjes staan, ook al onthoudt ze nooit meer wie wie is, heeft ze ze alle 7 toch bij dr :)))

Raak,aah oke hahah ja die noemt C ouwe oma vandaar… Maar bestel er een paar en scan ze dan zelf in kan ik ze altijd nog zelf af drukken of bij een gewone winkel :wink:

Heel slim TRL!!! Kosten lopen de pan uit anders…

Ik krijg het weekend een studiofotograaf(In opleiding zeg maar) die graag wil oefenen op mijn witte spook… zoooo grappig en spannend…

@Bloemmie: Veel plezier wijfie…

En nu, koffie

Beps,leuk een fotograaf die op jouw witte spook wil oefenen…Lijkt me niet makkelijk om huisdieren te fotograferen…succes

Goodmorning.

Hier ook nog even aan de koffie en dan… nouja… het is vrijdag, dus!

@Bloem: Ja, lekker is dat he. Dat is de rechtstreekse trein die van Schiphol afkomt en wij reizen er ook regemaltig mee, omdat hij ook een stop in A’doorn maakt. Nou…doei…:dag:

@Raak: Ja, nog wel een heerlijk:zon02: netje hier. Misschien vandaag de was maar weer eens naar buiten doen.

@Beps: Ik zal het eens rondvragen. Misschien dat ze bij de fysio dat ook wel hebben, want nu wilde hij voorzichtig zijn met bepaalde apparatuur( geluidsgolven) vanwege mijn ICD, maar missschien kan dit ook. Ik ga het maandag in ieder geval even vragen. (Ze doen daar wel accupuntuur enzo)

@TRL: Ja, dat scheelt dan wel weer. Alleen hier famillie. lol2

Nou, meiden… ga snel even aan het werk voor zover ik het kan met mijn arm, maar we zien wel even hoever we komen. lol2

Latersssssssssss. :dag:

Bloem: ik weet eigenlijk wel zeker dat er markt voor is!!! Leuk!!! :slight_smile:

Zo meiden… ik heb net onze tickets geboekt voor Turkije!! 16-27 september met mijn pap en mams naar Kusa!!! Heb 2 enkele reizen gekocht, heen met HV om 05.00uur en terug met Sunexpress om 16.00uur… Nette tijden toch!! Kan wel wijzigen maar daar gaan we gewoon niet vanuit!! 2 appartementen in Golden Moon en gaan met die banaan!!

Lekker toch!!! Doe je goed!!!

Ik zo weer te werk, nog 2 keer deze week. 3 dgn vrij gehad, en zondag weer(papa jarig) Dus… ohhh zo lekker een keer

Goedemorgen nog net op de valreep.

Vrijdag he dus dan weten jullie het wel. Alleen nog beneden de kamer en keuken en dan is het weer klaar.

Mooie update’s voorbij zien komen, brillen, zwemdiploma’s, tassen die beloofd worden, foto’s.

Bloemmie jij heel veel plezier ik hoop dat je het nog leest, en tip van deze kan, probeer trouwreportages te doen. Kost je wel een vrije dag zo af en toe maar betaald goed. Een reportage zo rond de 400 euro is toch niet verkeerd. Moet je dan ook nog een boek aanleveren die laat je bij de hema,kruidvat of wat ever doen maar is toch mooi ff weer 150 euro erbij.
Ik zie het aan een collega een amateur fotograaf en die klust zo lekker bij.

Ik zo weer verder…ga op meeleesmodus maar nu eerst ff een bakkie.

Viva,zijn er mensen dat die een trouwboek van de hema of kruitvat willen van een fotograaf? De meeste mensen willen daar toch wel een speciaal boek van hebben dacht ik altijd,tenminste dat is wat ik altijd zie hahaha.
Maar er zal vast wel animo voor zijn.

Je kan heel veel maken van die boeken hoor!!! Ook met leuke pass par too 's(of zo iets haha)
Heel leuk… prima te doen

ik op het werk, dus… Tot vanavond!

Oh maar de boeken van Kruidvat kun je inderdaad super mooi maken hoor!!!

Ik heb een fotoboek voor mijn zwager gemaakt van zijn trouwfoto’s en die is ook echt super mooi geworden! :slight_smile:

Ik maak elk jaar een fotoboek voor Cedric en een van de vakanties,weet dat je er idd mooie boeken van kan maken,maar bedoelde meer het boek zelf(omslag),dus voor een trouwerij een speciale van glas,of hout of dat soort materiaal dat zie ik steeds vaker…

Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Jac: 16 mei tm 20 mei: Katzenfurt Duitsland
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Ja sorry ik was sterk, maar ik ben gezwicht! Wat een mietje he!! hahaha
Ik kon het niet meer vol houden al die vakanties!!! Heerlijk en ik dacht dat wil ik ook!
Dus in mei naar duitsland en september tja dat hoeft ik niet meer te zeggen hahaha :smiley:

@bloem: ben een beetje laat maar veel plezier in GERMANY!!!