Owww Net de link doorgekregen van de foto’s van C die vorige week op het kdv zijn gemaakt,kan niet kiezen…
Beps: bellen hebben we elke dag gedaan! ![]()
Maarr… ik heb ze! ![]()
YEAHHHHH Alles toch goed gekomen…(zou nog steeds stuiteren haha)
Goedemorgen meiden.
Mexx nog geen tickets ik zou gek worden:mad:
Jac een bril gewonnen gefeliciteerd hoor.
Raak jij heen en weer gezwommen naar nieuwegein, ja het was vreselijk gistermiddag.
Beps Rubbie weer aan de klus, maar bijna klaar.
Mexx je gaat lekker he dik 8 kilo eraf…goed zo:cheer:
Roanna niets te melden en al meegelezen op fb.
Ja. Damber heeft huurcontract getekend, volgende week woensdag krijgen ze de sleutel, dus dit is het laatste weekend voor ons dat we ff niets hoeven te doen, hoop dat het aardig weer is, dan kan H. de tuin spuiten en kunnen we de spullen weer neerzetten want anders staat het er eind mei nog niet.
Het hele huis moet gewit worden, en de muren ook. Voor de rest hoeven we er niets aan te doen, alleen moet de tuin gedaan worden die is nog ruw van de bouw, het huis is 1 jaar oud, en is bewoond geweest, maar het stel wat er woonde is uit elkaar gegaan en die vent heeft het halve huis verbouwd, de deuren kapot geschopt, en granieten aanrecht gesloopt, de koelkast ect. dus dat is er weer allemaal nieuw in gekomen, maar de tuin daar was nog niets aan gedaan, dus daar moeten schuttingen in, en tegels ect. We gaan het allemaal zien keulen en aken is ook niet op een dag gebouwd.:cheer:
Mexx,mooi dat je ze hebt,scheelt weer stress.
Viva,gefeliciteerd voor Damber,leuk hoor en dan volgende week lekker aan de klus.
gelukkig tickets binnen, beetje erg laat zou ik zo zeggen. Hoe moeilijk kan het zijn om een paar tickets uit te printen of door te sturen, vind het een slechte zaak hooor. Die tickets zijn meestal al 3 weken van te voren klaar.
Ja dat klopt meiden… Maar mijn terugvlucht is onlangs gewijzigd naar een vlucht van Air France met een overstap in Parijs. Air France is erg laat geweest met het “printen” van de e-tickets…
Gelukkig de tickets binnen. Mooi.
@viev poehee klinkt toch als veel werk maar dan is het ook meer eigen he?
Ik ga gauw weer verder. Beetje op tijd naar huis
Yeah!! Ik ga turkije boeken!!!
16 september gaat dus door!!
even kort:
@bloem: een echt bril-bril. Kon ook kiezen voor een zonnebril, echter deze waren duurder dus tja dan maar een echte bril bril. Had verleden jaar een zonnebril gekocht!
@raak: Party!! Leuk cowboyrestaurant!!
@Jac: Ik had vorig jaar een keer een bril bij hen gewonnen. ( Lensaway toch?) Maar ik moest ervoor buiten de plaats, omdat ik ze toch op sterkte en met wat aanpasinggen moest hebben, wat ook geld kostte, dus ben er niet verder meegegaan, maarja… als je verder geen speciale wensen, hebt, mooi meegenomen weer. ![]()
@Mexx: :cheer: Goed hoor! En ook nog de tickets binnen, dus gaan met die banaan.
@TRL: Gewoon alles nemen of anders alleen die je echt heel mooi vind.
Zo, ben vanmiddag voor de 1e x naar fysio geweest en heb weer hetzelfde als 12 jaar geleden. Een frozen schoulder en dat kan weer een tijdje gaan duren. Wel een beetje k*t dat ik net de verzekering heb veranderd van collectief FNV naar Post.nl, wat inhoud dat ik een paar behandelingen zelf moet dokken. Zul je altijd zien. Nooit nodig gehad en nu… verander je en ja hoor. Maargoed, het zij zo. Als het dan maar helpt.
Zo, ff eten nu. Fijne avond all.
Roanna klinkt niet lekker!! Doe maar rustig aan!! :kus:
Roanna rustig aan schat…heel pijnlijk allemaal.
Roanna,rustig aan en sterkte met je schouder. Zijn 21 foto’s a €4.75 per stuk dus dat wordt een beetje prijzig…
@roanna: oeps een frozen schoulder… dat is niet fijn! doe kalm aan schatje ![]()
En inderdaad ik had geen speciale wensen. En mijn sterkte is niet zo groot +0,25 meer niet dus eigenlijk minimaal dus voor mij wel een aantrekkelijk om mee te doen ![]()
@ Mexx gaat boeken!!!
Ik zit nog in twijfel maar ik ga wel in mei naar duitsland ![]()
Ik denk dat ik gewoon ga boeken voor turkije! Ik kan toch niet achterblijven toch hahahaa
Heb er zoooooooooooooooooo zin aan!
@bloem
Lekker weekendje schaatsen, even iets anders aan je hoofd, geniet ervan.
@viva
Het contract getekend, nu dus echt.
Alles witten en de tuin, voorlopig even bezig.
@trl
Moeilijk om de allerleukste foto te kiezen, beter zo dan dat er helemaal niets tussen zit.
@mexx
Toch nog goedgekomen met de tickets, duurde wel lang zeg.
@raak
Het zwemdiploma binnen, van harte!
M. mag volgende week woensdag op.
@beps
Leuke foto’s van Millie gezien, gaat het goed met de honden samen?
@roanna
Weer naar de fysio geweest, voorlopig nog even mee bezig. Sterkte ermee!
@jac
Bril gewonnen, altijd leuk.
Dank jullie wel meiden. Maar natuurlijk doe ik kallum an. Ik doe niet anders. lol2 Nouja… zonder gein, het is inderdaad geen pretje, maar komt vast wel weer goed.
@MK: Mooi update weer. :dag:
@Viva: Dus toch nog volop aan de bak bij het huis van Damber. Kijk jij ook maar uit dan. Maargoed, even met z’n allen de schouders eronder, dan is het zo klaar. Leuk voor hen hoor!
@TRL: Jeetje… da’s me nogal niet wat. Zijn die foto’s in de hotels in Turkije nog goedkoop bij dan. Maargoed, dan gewoon welke jij het leukste vind nemen toch, al zal het best moeilijk kiezen zijn.
@Bloem: Als ik het goed onthouden heb, ga jij morgenochtend al weg, dus hierbij wil ik je alvast een goede reis wensen en weer heul veul plezier bij het schaatsen en succes met foto’s maken. :vak01:
All… voor zo weltrusten alvast en tot morgen weer. :slapen: :dag:
Bloem; veel plezier alvast!!
Weten jullie nog meiden dat ik hier op ww een prijs had gewonnen met een spelletje? En dat ik een rugtas zou krijgen! Heb tot op heden nog nooit wat gekregen. Haha
@Roanna: Een collega van mij had dat ook, maar die is met ‘naalden’ geholpen. Normaal loop je er maanden mee, hij was er in een maand of 2 vanaf. Dat heet Dry-needle techniek. Misschien eens vragen hoe de artsen er tegenover staan
@Mexx: Wie heeft je gemaild dat je gewonnen had, en wat je gewonnen had?? Dan ga ik erachter aan: ben het ‘zat’ zeg maar van alles te beloven en niets komt uit
Martijn, heb hem van de week ook gemaild maar krijg geen reactie…