Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Iedereen lekker aan het rommelen vandaag?

@mexx weet je al meer over je tickets?

Hiero koud hoor, vogeltjes fluiten lekker maar lente lijkt nog ver weg. Vandaag wel veel te doen dus leuk.

Zo naar de DA geweest met de kleine Milliebillie!!! Ze wordt ‘groot’ haha…

Wat een @#$%^&(&^%$#$%^&*(&^%$ weer…tot op mijn botten toe nat en koud…blehhhhh,

Damber nu voor haar huurcontract weg…ben benieuwd!!!

Spannend!!!

zeker spannend. die handtekening maakt het wel erg officieel! krijgen ze dan ook meteen de sleutel?

hiero lekker thuis, kacheltje aan en ver nix, internet, vanavond tv denk ik…

@bloem: lekker aan het relaxen!
@beps: ook aan het genieten van het dagje vrij!
@raak: een heeft ze haar zwemdiploma?
@roanna: heb je ook wat voor de pijn of alleem pcm?

Ik net een gratis bril gewonnen!! Heb een ra* B*n gekozen. Ben blij win namelijk nooit wat!

Sorry was vrij vandaag!!

Bloem; nog steeds geen tickets! :frowning:

owh jemig he… en maandag al vliegen?

@ jac owh leuk! gefeliciteerd! een zonnebril of een echte bril-bril? waarmee had je die gewonnen? leuk hoor

ppff heftige film zeg, de gelukkige huisvrouw. ik vind haar echt een goede actrice maar ze speelt tegenwoordig bijna in elke NL film. is een beetje te veel van t goede…

Vond de film beter dan t boek. Kan me van t boek alleen maar herinneren dat ze kt ktkt problemen had(ging alleen om dr kt). Maar zeker heftig

Ikke in bed. Zo slapen

Jac : ja hoor, ze is geslaagd, dus was weer ff reden voor een feestje, ze wilde naar een cowboy restaurant hahaha is zo’n spare ribs enzo geval, was gezellig
mijn nieuwe bril is van hetzelfde merk :))
Bloem : ja was mooie film he, had hem al gezien en ook het boek gelezen
Beps : dat staat me helemaal niet bij van het boek hihi
Viva : was echt butweer inderdaad, dreven vanmiddag gewoon naar Nieuwegein pfffff maar nu gelukkig thuis en droog hier

Bloem; ja we vliegen maandagochtend om 10uur dus de tijd begint wel te dringen!!

:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn :GERMANY:

Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Mexx: 16 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Raak,lekker spareribs gegeten jammie.

Mexx,nog wat leuks gedaan op je vrije dag? Hoop dat je tickets vandaag wel binnen komen dan …

Hmmm ik vond de film niks aan niet echt mijn film…

mogguh

nee vond de film ook niet echt ‘leuk’ wel een goede film, goed gespeeld, zat goed in mekaar maar vond em ook wel heftig. boek niet gelezen…

nu naar t werk, nog 1 dagje… ppff ben moe, kom niet op tijd naar bed en mn hoofd maakt overuren… morgen om 5.30 weg :eek:

Trl; hebben opgepast op mijn kleine draakje!! Dus lekker gespeeld en gek gedaan!! :slight_smile:

Bloem : nu moe maar morgenvroeg heerlijk op pad voor een paar dagen, lekker hoofd leegmaken
Mexx : dat wordt zeker spannend zeg
Trl : ikke geen spareribs hoor, eet geen varkensvlees momenteel :slight_smile: had kip met uien en champignons en een salade, was ook heerlijk hoor

Raak,ook lekker toch :slight_smile: uit eten is altijd leuk.

Mexx,een gezellig oppas dagje gehad,leuk.

Bloem,dat is mooi op tijd dat je vertrekt,hoop dat je je hoofd een beetje leeg kan maken en kan genieten van het schaatsen…

Hier( Retour-pinnen wellicht deze zomer al mogelijk - Techzine.nl )had ik het in december over met een collega en nu gaat het waarschijnlijk ook gebeuren.Ik moest toen wat ruilen wat ik gepind en en ja dan krijg je het geld contant terug en gaat het vaak zomaar weer op,zei toen zou makkelijker zijn als ze het terug konden storten hahah

Vond film ook goed maar is idd geen ‘leuke’ film

@Bloemmie lekker genieten het weekend. Heb je weer een perskaart? Geniet meis!

Ikke wakker vandaag wel werken dus meld me ergens vandaag

@Goedemorgen…:dag:

@Mooie updates gezien en sluit me daar ook bij aan, want heb verder ook niet veul te melden. Hihihihi.

@Raak: Gefeliciteerd met jullie kleindochter. Ja, toch altijd weer spannend he en daarna ook nog lekker uit eten. Klinkt lekker wat jij at, want dat is dan toch ook mijn keuze, liever dan die sparribs.

@Mexx: Oh, wat spannend dan. Maandag weg en nog geen tickets. Maarja… die zullen toch wel zo geprint zijn, als er niets anders aan de hand is, neem ik aan. Maarja… we zijn dat niet gewent he de tickets zo kort voor vertrek, als je als zo’n tijd geleden hebt geboekt. Hopen op vandaag dan!

@Bloem: Morgen vroeg op dus, maar wel voor een goed doel.

@TRL: Heb ik zojuist nog wat van over de radio gehoord. Zou inderdaad handig zijn.

@Beps: Weer werken vandaag. Werkse weer…:dag:

Nouja…over die film kan ik kort zijn, heb niets gezien. Ik zag op FB (jongere) famillieleden met elkaar communiseren tijdens de film van bah en bah en zus en zo en over bevallingen. Is mijn genre zoiezo niet en hier stond en staat bijna altijd sport of nieuwsrubrieken op tv. lol2

Laterssssssssssss :dag: Tot ergens.

@Mexx: Vandaag wel werken?? En bellen neem ik aan: MANNN ik ging ook stuiteren van de stress hoor…

Ik bijna alles klaar voor de werkdag. Rubbie buiten bezig met de hondenbench, nog een paar dingen en dan is hij klaar, verwachten m maandag in te bouwen(EN te gebruiken haha…)