Turkisch Tea Time 2012 2e deel

@Bloem: Vandaag lunchen met collega’s, morgen een dagje vrij: NIETS doen(of shoppen haha)
Woensdag komen er in de middag wat mensen op de koffie, en daarna gaan we met mn ouders ergens een hapje eten…(En Rubbie door naar t werk)
We vieren het zaterdag in de middag/avond. Maar zal niet druk worden

Zo beneden, en nu even aan de koffie

Goedemorgen meiden.

Ik weer op kantoor.

Mk mams gelukkig weer thuis, arm mensje wat zal ze een pijn hebben.
Beps geniet van je vrije dagen.
Bloem gelukkig niet stijf
Tlr. 2 paar schoenen voor 15 euri, kijk daar heb je nog geen nieuwe hakken voor.

Goedemorgen ladies.

@MK: Oke, dat is het betere werk zo. Voor jullie geen geklep naar ziekenhuizen en je moeder toch ook weer in de bekende omgeving. Ze zal nog wel jullie verzorging nodig hebben, maar nu lekker vanuit huis. Is voor iedereen, dus ook voor jou, toch een rustiger idee en nu op voor herstel. Beterschap weer.

@Viva: Leuk dat Fatih er nog wel werkt en van die relatie met Matanja, had ik iets meegekregen via FB. Nou, werkse he en hopenlijk doet je systeem het en anders lekker uitrusten op kantoor.

@TRL: Kijk, daar kun je nog eens wat voor verslijten en nieuwe kopen. En je hebt dan toch steeds wat anders aan. Mijn idee ook hoor!! Hihihi.

@Bloem: Oh, gelukkig maar dan. Alles moet wel goed werken, want aan stijve benen en zoals hier stijve armen…hebben we niets blehhhh. Niet leuk.

@Beps: Geniet van je vrije dagen en nog een paar dagen en dan… :cheer:. Weer een jaartje erbij.

@Raak: Nog even genieten hoor. ( dikke jas bij je? ) :wink:

Ik drink ff mijn koffie op, showeren en dan weer op naar de fysio en hopenlijk van de week de uitslag van de foto’s die gemaakt zijn. Misschien dat alles dan wat duidelijker is. Maargoed…gaat wel over voor ik een jongen wordt.

Fijne maandag all en tot ergens weer. :dag:

Mogge all
MK : mams gelukkig weer thuis
Trl : cluppie bovenaan he en jij weer goedkoop mooie schoenen gescoord
Beps : heerlijk paar vrije dagen
Bloem : jij geen stijf been gelukkig maar
Viva : aan het werk met het niet al te fijne systeem
Roanna : succes weer bij de fysio enne nee, heb helemaal geen jas bij me :frowning: wil ook eigenlijk pas terug als het weer lekker weetje is lol2

@ iedereen knuffel! Ik sluit me even bij de andere update’s aan!

Geen goed nieuws gekregen, maar wil het niet hier zeggen. Tenminste niet dat iedereen het kan lezen bedoel ik dan.
Vanavond nog een brandoefening op mijn werk.
Dus iedereen fijne avond!

@ jac :kus: dat klinkt niet goed… sterkte met wat het dan ook is…

Jac: :kus:

@jac: heel veel sterkte met het slechte nieuws

JAC ook hier:kus:

Ikke ff in bed, wat last van m’n maag. Stomme zet, vet gegeten

Jac sterkte!!
Beps neem wat yoghurt, tegen het vet helpt echt of als je dat niet hebt, een eetlepel azijn, is niet lekker maar neutraliseert wel.

Ik heb het zo koud, heb een koltrui aan en daarover heen een dik vest, voel me niet helemaal prut. Zal wel de vermoeidheid zijn…

@Jac: Oei…dat klinkt niet al te best, maar wat het ook is, heel veel sterkte.

@Raak: Blijf dan nog maar een poosje daar, wat het blijft voorlopig nog koud.

@Mexx: Ik heb alwel je prachtige foto’s gezien op FB, maar hoe heb je het eigenlijk gehad daar? Was het wat? Kun of zal je het anderen ook aanbevelen?

Nou, fijne avond all. :dag: Speciaal even voor Jac…:kus:

Roanna; ja het was echt super, verder is er geen hol te doen, maar de zon schijnt en daar gingen we voor he! Dus voor iemand die gewoon lekker niks wil doen ( ik dus ) is het echt perfect! Goed hotel, lekker eten en ontzettend lieve mensen! :slight_smile:

@Viva: Ik had het ook berekoud hier binnen en toen de kachel op 22 gezet en net maar weer een tandje lager, want het was bijna een sauna, maar wel ff lekker.

@Beps: Ach jee toch. Da’s dan ook niet zo mooi. Beterschap en probeer in ieder geval ff wat of ff rust ja.

Wat irritant dat filmpje en muziekje iedere keer hier op WW. Maargoed, ik zag dat er al melding van gemaakt is.

:dag: Doeiii.

Oh, kijk dat wilde ik ff weten. Ook geen winkels in de buurt zeg maar? Oude ruine’s hoef ik ook niet te zien, maar wil wel een beetje leven erbij. Nouja… jullie hebben het in ieder geval naar jullie zin gehad en dat is belangrijk en je kunt je klanten weer op weg helpen.

Jac,heel veel sterkte

Beide werken niet bij een chronische maagontsteking en vet eten Lieve Viva… Maar het mengsel van medicatie wel :)!!! Rust erna(Heerlijk in bedje gelegen…) Nu even een uurtje met een bakkie thee, en weer slapen…

Ik net ff de vakantie betaald,heb ik dat ook maar gehad :wink:

Bijna deel 3 we gaan weer lekker!!

Wie oh wie???:cheer:

mogguh! weer een nieuwe dag, ziet er niet echt gezellig uit buiten maar vooruit maar weer…
allemaal een fijne dag :dag: