Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Wauw knap hoor!! Ik wil er minimaal 25kg af… Dus jij bent een beetje mijn voorbeeld :wereld:
Sport jij ernaast ook?

Viva,zooo dat is knap zeg…Super hoor.Oei klinkt niet zo goed van je paps.Mijn ouders waren gisteren bij me oma geweest die heeft een nieuwe bypass gekregen,maar nu heeft ze zoveel pijn overal en voelt zich helemaal niet lekker…Is niks voor haar,hoop dat ze de 100 nog redt dit jaar

Mexx,spannend dan als deze week de envelop moet komen.

Keek net op de site van A*ke waar nu voorlopige vliegtijden bijstonden,heen 13.00 uur terug 23.59 uur.

@Viva: Hmmm…klinkt niet zo best van je vader he?

@TRL: Och jee…dat zijn dan ook niet zulke leuke berichten. En dan nog op zo’n leeftijd een bypass, zal ook niet meevallen.

@Mexx: We gaan voor je duimen en daarna weer aanmoedigen voor je afvalrace.

@trl: sterkte met je oma!

Nee sporten mag niet wel mag je bewegen.
Tlr. Sterkte hoor.
Ja ik weet niet wat ik er van moet denken wat betreft mijn vader. Maar goed is het niet.

Viva : jeetje meid dat klinkt idd niet best, gaat het heel snel achteruit nu :frowning:
Mexx : duim voor een mooie uitslag en we gaan je er met z’n allen doorslepen, je haalt die 25 kg hoor, aug/september moet te doen zijn
Trl : dat zijn geen verkeerde tijden als ze zo blijven tenminste

Mijn oma zit sinds eind december tijdelijk in een verzorgingstehuis maar heeft sinds die tijd volgehouden weer naar haar eigen huis te willen, bepaalde dingen te missen. Na een aantal weken leek ze beter dan ze het laatste half jaar, mss wel langer geweest is. Daarom hebben ze bijna drie weken geleden besloten om de verzoring af te bouwen en haar meer zelf te laten doen kijken hoe dat zou gaan zodat ze evt naar huis kon met veel thuiszorg, omdat ze blijft zeggen naar huis te willen. Al binnen twee weken bleek dat dit niet haalbaar zou zijn (kopjes smerig weer in de kast zetten, lopen spoken (overdag slapen 's nachts leven) slapen in de stoel ipv in bed, geestelijk weer terugval.) Maar omdat ze nog goed bij is mag ze alleen zelf hierover beslissen. Afgelopen vrijdag hadden ze gesprek en ze wilde nog steeds naar haar eigen huis, maar ze vinden haar daarin niet standvastig genoeg zeg maar. Afgelopen zondag hebben haar vriend en mijn zusje nog even met haar gepraat en toen heeft ze gezegd dat we haar in mogen schrijven in een verzorgingstehuis. Komende maandag gaat ze bij eentje kijken

Linda gelukkig is ze overstag gegaan is veel beter. Die huizen zijn zeker niet zigmakend maar beter dan dat ze alleen wonen je hebt dan geen minuut rust meer.

TRL: klopt die tijden staan inderdaad ook in jouw boeking nu!

Mooie tijden tlr. En wat betreft jou oma. Pfff het is nogal een operatie op die leeftijd. Tja hopelijk red.ze de 100 maar het leven moet wel draagbaar zijn anders hoeft het ook niet meer.

Mexx,oke dank je :). Mooie tijden idd al zou de terug reis voor mij wel vroeger mogen ivm C.

Viva,ja als ze moet lijden hoeft het niet natuurlijk,maar schrok er van,aangezien ze altijd goed is geweest en nu na die operatie dus minder.Me ouders hadden gisteren een etentje van de zus van me vader die waren 50 jaar getrouwd en me oma was er niet dus na het eten zijn me ouders even langs gegaan,aangezien ze niet hier naast de deur woont maar in Gouda.

@ viev volgens mij is je handtekening te breed want je verspringt hardstikke
en jou arme paps, ok hij haalt je het bloed onder je nagels vandaan maar als het zo moet, getver, dan hoeft het voor mij niet hoor

enneuhm… hoezo niet mogen sporten? van wie niet?
hier inmiddels ook 25 kilo lichter, maar de afgelopen weken/maanden sta ik stil, maar valt alles meer op zijn plek. mn ouders zeggen met name of ik weer afval, want t lijkt slanker, maar qua gewicht niet

@ mexx zet em op, ook jou lukt dat vast!
@ trl jemig 100 jr en dan nog bypassen… ppfff

hiero een drukke dag gehad en dan ook nog mn hele hoofd vol tranen, je hebt dan het idee alsof alles achter een watten gordijn zit. zou eigenlijk meer moeten studeren maar kan me er telkens niet toezetten, voel me zo gestressed en beetje niet lekker de afgelopen weken, dat ik ff tijd voor mezelf neem. lekker koken, bank, tv…er valt weinig te lachen op t werk, dus kijk ik veel comedies.

Knap hoor dat jullie allemaal zoveel af kunnen vallen ik redt de 5 kilo nog niet eens :frowning:

Bloem,klinkt niet prettig,wel aan jezelf denk he… Sterkte.Ja ik snapte dat ook niet de nieuwe bypass,maar zal wel nodig zijn geweest…

Op ned 1 nu een programma het politieburo en kan dus meekijken met de politie bij ons in E. :slight_smile:

Je 2 tickers staan naast elkaar ipv onder elkaar…:)!!!

Zo ikke ben bijna klaar

@raak
voor 5 dagen ’t liefste van 10 september tot 15 september

Moge meiden… ikke zo richting J&H. Op naar het ziekenhuis hopelijk goed nieuws. Anders ben ik ook binnenkort de pineut met bloedgeven…

Spreek jullie straks vast nog wel, moet daarna auto halen dus…:dag:

:hungary:Trl: 24 t/m 26 februari Budapest :hungary:

Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos
*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

mogguh

:dag:

@ beps succes

Beps,sterkte .

Sorry dames het is geen nieuwe bypass wat me oma heeft gehad,maar een nieuwe pacemaker,me mams had zich vergist door de telefoon :tssk:

Beps : met de aygo naar J&H, succes in het ziekenhuis en daarna je eigen auto weer terug, dan waardeer je die des te meer :slight_smile:
Bloem : als je geen koolhydraten eet mag je daar niet bij sporten, alleen wat Viva zegt : wel bewegen en werken aan spieropbouw. Jij weer even stil, maar de 25 kg zijn er af lichaam moet zich ook gaan “zetten” he daardoor ga je er wel beter uit zien. Daarna heel langszaam de rest er af he. Hoop dat je je snel weer beter voelt
Viva : moeilijke situatie hoor meid van je vader, helaas gaat het met mijn moeder ook steeds verder achteruit maar niet zo snel
Linda : jouw oma ook naar verzorgingstehuis, is echt wel beter op dit moment
Trl : jij zou dit ook kunnen hoor, 5 kg moet binnen 1 maand er af zijn. 100 en dan een operatie is nogal wat, denk dat ze dat idd alleen doen als het echt heel hard nodig is
Ikke straks naar de zuiderburen, laterzssssssss:dag::dag: