Lief hoor van Rubbie die bos rozen, mijn hubs was heel laat thuis en baalde dat hij geen bloemen had, ik krijg altijd bloemen voor valentijn…nou ja wat in het vat zit verzuurd niet.
Beps tja die naam is makkelijk voor het archief nietwaar…hihihihihi
Mexx, leuk voor G. een broertje nee ik zeg niks!!!
Tlr. idd een kort lijstje maar wel de "harde"kern zeg maar.
Tja breed ik weet het maar krijg het niet anders als ik een preview doe dan staan ze gewoon onder elkaar in mijn handtekening, als jullie het storend vinden haal ik oba wel weg hoor.
TRL: nou voorlopig shop ik even helemaal niks hoor! De afgelopen 3 maanden waren best kostbaar, en sinds ik op mezelf woon heb ik zoiezo niet zoveel geld meer over…
Mexx : oww wat leuk enne my lips are sealed :))
Trl : fijn dat de spinning leuk is en je het nog lekker vindt ook, dubbel gezond dus
Viva : groot gelijk, lekker breed laten staan hihi. Enne die bloemen : dat komt vast wel goed hoor
Roanna : idd zo ziet het lijstje er wel uit zoals het nu is, toch ? Wordt vanzelf wel weer langer
Beps : dat was ook heeeel lief hoor!
Owh sorry ladies. Stond op het punt om weg te gaan torn ik sms kreeg. Wilde ff gauw langs om haal nog 1 keer te zien.
Billie is idd de hond van mijn ouders en naam aan dat jullie het eisten van FB enzo. Nou goed maakt niet uit. Maar ze was al ziek. Of meer oud. Ik was 14 toen we haar kregen en in april zou ze 15 zijn geworden. Mn ouders lopen al een tijdje te dubben wat te doen. Ook omdat ze in sept zo slecht was maar ineens weer beter en toch nog schitterende vakantie en 4 mnd gehad. Maar mn vader was er gewoon niet aan toe. Ze is vanochtend in haar eigen mandje overleden. Mn pa had mn ma erbij geroepen en ze heeft ze allebei nog 1x aangekeken en toen was ze weg. Prachtig einde natuurlijk maar ben erg verdrietig. Net als paps en mans. Zucht.
@Viva: Nee, stoort me niet hoor, maar ik dacht… ik zeg het even, omdat je ook weer aan het lijnen was. lol2 Dat was ook mijn gedachte… wie het breed heeft enz… Hihihihi.
Ik bedoel maar… ik heb er (helaas) geen 2 onder staan.
@Mexx: Nee, natuurlijk zeg ik ook niks. Is een geheimpje toch.
@TRL: Oh, tja… kun je nagaan, dat ik nooit op en in een sporschool kom, want dacht dat er een bepaald niveau aan vast zat die je moet of kunt bereiken. Maar als jij dit fijn vind… is toch goed voor je lijf en leden en misschien ook nog wel voor je geest.
@Raak: Ja, het lijstje ziet er nu goed/perfect uit. Het vakantielijstje kan misschien nog wat langer… lol2, maar helaas zit het er (nog) niet in. Maar wie weet.
Nee, valentijn wordt hier niet aangedaan, maar och… ik krijg al zo vaak andere dingen ervoor terug, dus mij zul je niet horen en ik gun iedereen altijd een bosje bloemen hoor! :kus: Weet nu ook zeker dat ik geen stille aanbidders heb. :unibrow:
Oh ja, mijn wasmachine deed het gelukkig weer na dat kokkie er even wat aan gefrutseld had, dus kan dat nog wel even wachten.
Net terug van de schapjes, maar wat een koude, gure wind. Nee, gelukkig geen sneeuw.
ik zit op het turkse liefdes topic maar we gaan met school naar istanbul en die excursie meoten wij helemaal zelf in elkaar zetten.
hebben jullie tips? kwa gevaarlijke of goede wijken, goedkope hotels, goedkope vliegtuig maatschappijen, lekkere goedkope restaurantjes, excursies enzvoorts? informatie is welkom want we moeten het met heel de klas in elkaar zetten ons budget is 425 euro per persoon vlucht+hotel op basis van logies ontbijt en als het even kan incl excursies…
Ja we shaken weer maar het gaat heel langzaam. Maar ja ik ben nu 8 maanden aan het balansen
En dan kom je toch een paar kilo aan. Dat wil ik dus niet. Maar zie er wel beter uit nu. Als ik fotos bekijk van verleden jaar april dan zie ik er niet uit met al die groeven in mijn gezicht. Maar ik wil er gewoon nog 10 kilo vanaf hebben.
Net terug van paps hem mankeert niets. Hij rookt amper . Op zich niet verkeerd maar zegt genoeg over hoe het met hem gaat. Ongeschoren op een handdoek in zijn stoel. Kan niet meer lopen wordt nu dus met een rolstoel naar de eetzaal gebracht en zit in een luier. Pffffffff