Mexx,je staat erin
Jullie al lekker plannen gemaakt voor 2013…Leuk hoor,maar dacht dat je dan juist M voorgoed hierheen wilde halen ?? Of gaat die dan ook mee?
Dit gaat om maart 2013 en dan krijg ik M. Toch nog niet hier… Moet tot januari naar school… En dan eens op zoek naar een beter salaris! En hij komt in november weer voor 3 maanden… Dus in maart zal hij hier nog niet zjn! ![]()
Oww oke,maar soms kunnen dingen sneller gaan dan je in gedachten heb :). Maar voorlopig kan je dus nog mooie reisjes maken ![]()
Ikke wakker…Bali ook mooi zeg!!! Maar goed, wat TRL al zegt: Pfff dat wordt een druk voorjaar ![]()
Zo eerst naar de garage voor die apk… tsss
Goedenmorgen. :dag:
@Raak: Kijk, dat bedoel ik dus ook. Je moeder een plezier gedaan en zelf met de familie er ook nog iets leuks van gemaakt, dus allen genoten en naar 't zin gehad. Heerlijk toch!!
@Bloem: Nou, denk wel dat we de afleveringen afkijken voor zover het kan.
@Mexx: Och meid… gaaf Naar Bali. :cheer: Waren jullie daar nog niet geweest dan? Zoiezo al wel eens naar Indonesie? Ik weet nog wel dat julle naar Maleisie zijn geweest. Nou, heerlijk vooruitzicht en leuke plannen. Ook wat je askim betreft. Maar eerst nog naar… Kusa. Ook leuk!!
Zo, verder even niet veel te melden. Vanmiddag even naar de HA voor mijn arm… en voor de rest weer een dag als alle anderen. Hihihi. Heel spannund dus!
Werkse all. :dag:
@Beps: Succes daarmee.
:wub:Goedemorgen meiden,
Ja ik weer aan het werk, blehhhhh…zo geen zin in.
Ik heb auw…in mijn knieholte geen idee wat het is, lijkt wel een soort kramp. Nou ja gaat wel weer over voordat ik een jongetje wordt.
Roanna:kus:voor kokkie want wat je al zegt je kunt niet in zijn hoofd kijken en weet ook niet precies hoe hij het beleefd heeft.
Mexx je gaat lekker meis, en al weer plannen:cheer:
Mk een periode in je leven afgesloten geen baby’s meer in de toekomst…ja kleine kindertjes worden groot.
Bloemmie al lekker aan het verkopen geweest zo te lezen dus de pot wordt ook weer een beetje gespekt…nu de auto nog pffff:beef:
Beps lekker eerder naar huis:wub:
Raak leuke middag gehad met mams…fijn hoor:chin:
Ik weer verder o ja ik krijg hier op mijn werk ook die gekke invald url als in inlog dus zal wel iets met mijn profiel te maken hebben, gister kwam in helemaal niet meer op ttt.
OH Raki, wat een genot om ze zo te zien genieten he!! (al heb ik ook wel eens iets van: OHHHH gedraag je haha)
Owh leuk Mexx. Bali. Kun je daar nu al iets voor boeken of is het meer orienterend rondkijken.
Hiero weer een uiterst frustrerend dagje. Zucht.
Gaat t daar wel goed bloemmie??
Roanna: nee nog nooit op Bali geweest… Wel al vaak naar gekeken maar nog nooit gedaan!! Dus nu denk ik maart 2013… ![]()
Bloem: nee nog niet hoor, het was gewoon een lekkere regenachtige zondag om te kijken! ![]()
Beps : we hebben ons wel gedragen hoor (voor mijn doen dan he hihi)
Bloem : klinkt niet zo gezellig daar bij jullie ![]()
Mexx : Bali is zeker de moeite waard, zijn er geweest, als je absoluut maar bij Kuta wegblijft :)))
Raak: haha we twijfelen tussen Legian of Sanur… ![]()
Mexx : ik zou Legian doen, enne the Legian resort :)))
@mexx: wow Bali!!! Lekker hoor!
@roanna: ik snap kokkie daarin wel hoor, ik zie dat in mijn werk ook vaker dat mensen er niet met hun naasten willen praten ed. Ook om ze dingen te besparen. Ik zoek meestal voor die mensen lotgenoten. En ik moet zeggen dat het dan wel een poosje goed gaat. Maar sommige periodes… naar om te zien hoor.
Maar fijn voor kokkie dat hij met de HA erover kan praten. Dan kan hij toch zijn gevoelens kwijt.
En qua gewicht vaders en ik blijven op gewicht enne keer iets aangekomen andere keer alles er weer vanaf. Maaar ik moet zeggen je bent gewoon levenslang ermee bezig.
Maar goed wat erbij aankomt zijn gelukkig geen kilo’s! Dat is het belangrijkste!
@beps: en… ging het goed met de APK?
@Bloem: knuffel voor jouw!!!
Zo de maandag is voorbij… ik had wat opstart problemen!
Wij hebben een goedgekeurde auto, maar dat moest ook wel zei de monteur: Die auto is nieuw(nog geen 29 000 op de teller haha)
Ik net verse atjar gemaakt, soeppan vol… jammie ruikt zo lekker nu in huis…
@Jac: Oh, mooi zo toch. Dan proberen het gewicht in balans te houden. Enneh… bedankt voor je aandacht even.
Komt goed!
@Raak: ik heb net even gekeken bij dat resort… Nou, daar zouden ze mij best een weekje of 2 mogen opsluiten. Ziet er heel mooi uit.
@Mexx: Kennissen van ons gaan altijd naar Sanur en dat bevalt hun ook goed. Van R. heb ik gehoord… als je naar Kuta gaat, by the way, leuk om te shoppen, je net goed naar Benidorm kunt gaan. lol2 Hij vond ook Sanur mooier en wat rustiger, maar waar Raak het over heeft… lijkt mij ook wel wat! Zoiezo lijkt Bali me mooi, wat ik er zo van op tv heb gezien.
@Beps: Gelukkig dan maar weer. Toch weer een zorg minder ondanks dat het een vrij nieuwe auto is.
Was even naar de HA geweest en heb een overbelaste schouder/arm met een ontsteking voor zover hij het kon nagaan. Heb nu een kuur gekregen en fysio en dan over 3 weken even terug komen. Wel pijnstillers met allerlei waarschuwingen erbij omdat ik hartfalen heb en als ik dat dan lees… wordt ik niet vrolijk, maar ga het toch proberen vanaf morgen. Het kan vochtvast houden en als dat zo is, moet ik stoppen en weer de HA bellen. Pffffffffff…:mad:
Verder nog trammelant gehad bij de apotheek over medicijnen voor kokkie die we via de pc besteld hadden vorige week. Het was nu de 2e keer dat ze de verkeerder medicijnen meegaven voor insuline te spuiten en ze geven elkaar de schuld waar de fout gemaakt wordt. Ik heb bewijs wat ik besteld had. Gloeiende gloeiende… kan ik zo pissig om worden.
Maargoed, ik ga eten. Fijne avond all. :dag:
Raak: die is vast heel duur! ![]()
Roanna: ja klopt… Kuta wordt het hoe dan ook niet… Ik neig zelf meer naar Sanur… Mijn collega is in beide geweest dus haar morgen maar eens even polsen!
hi ladies
@ mexx owh leuk, de voorpret is half de pret he? leuk hoor, beetje orienteren
@ roanna klinkt niet goed, pas maar op, misschien proberen met de andere hand te muizen? en goed op je houding te letten? ik merk zelf, als ik er niet goed voor ga zitten (even snel hier of daar kijken) voor je het weet zit je een uur verkrampt naar je schermpie te kijken en dat kan dag in dag uit toch flink oplopen en dus onsteken
@ jac, goed bezig hoor. ik val ook nix af nu, maar heb ook niet erg regelmatig gesport en te veel (lees meer dan geen) koekjes gegeten en das niet slim. gelukkig blijf ik voor de rest wel stabiel maar merk wel dat ik na een jaar het gedoe met het eten wel een beetje beu ben. merk dat ik niet zo lekker in mn vel zit en dan is het dieet volgen gewoon zwaar… blegh. stomme koekjes ook
@Bloem: Ja, dat doe ik zeker. Ik heb ook weinig tot geen problemen als ik op mijn eigen compie ( hoekje) zit, maar ik wil ook nog weleens op de laptop verder gaan omdat die sneller is, maar die staat dan op tafel en dat doet echt pijn, dus vermijd ik dat nu. Is te hoog.
En ben jij je frusterend dagje verder nog doorgekomen zonder al teveel troubles?
@Mexx: Leuk, leuk. :cheer: