Turkisch Tea Time 2012 2e deel

@Roanna: wat een gedoe bij de apotheek. En laten ze dat zelf uitzoeken en val je klant, in dit geval jullie er niet mee lastig…
Maar balen van je schouder en dan krijg je ook nog een AB kuur met waarschuwingen. En ja die bijsluiters moet je ook eigenlijk niet lezen, want daar wordt je echt niet vrolijk van. Maar wel goed opletten op je vocht he! Dat is altijd zo belangrijk.

@beps: JAAAAAAAAAAA auto goedgekeurd! Gelukkig maar weer toch?

Ik ben bezig met mijn eindopdracht maar ik loop een beetje vast.
Dus even afleiding dan maar hahaha
Iedereen een hele fijne avond!!!

@ jac vervelend dat je vastzit, misschien ff afstand nemen

@ roanna ja uiteindelijk werd het vanzelf 17h. maar thuis is het niet veel beter. mn financien helemaal doorgelopen en een plan gemaakt. word er niet vrolijk van, maar hopelijk helpt het (op de lange termijn)

@jac
Succes met je opdracht, even wegleggen, dan gaat het straks vast weer beter.

@roanna
Wat vervelend je arm/schouder, sterkte ermee! En die apotheek, je moet ook overal zelf op letten, wat irritant.

@bloem
Kan me goed voorstellen dat je het nu een beetje hebt gehad met je dieet. Gaat het nu wel beter met je darmen?

@beps
Auto weer gekeurd, RDW ook weer blij.

@viva
Een zere knieholte, hoe kom je daar nou weer aan. Of beter hoe kom je eraf. Geen zin om te werken en ook niet koud. Hopelijk morgen een betere dag :kus:

@raak
Leuk dag met moeders gehad. Heerlijk ze heeft echt genoten al ik het zo lees. En daar doe je het toch voor. Daarna nog lekker eten met z’n allen, mmmm

@mexx
Alweer plannen aan het maken voor reisjes, altijd leuk die voorpret.

Ik maar vast naar bed, hmmm electrische deken aan, tv kijken

Tot morgen!!!

Slaap lekker!

mogguh
een nieuwe dag, ik zie zowaar een streepje blauw in de lucht

:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn :GERMANY:

Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Roanna,heel veel sterkte met je schouder.

Beps,lekker geslapen onder je electrische deken?

Mexx,vandaag informatie inwinnen voor Bali,leuk hoor.

Bloem,alles al een beetje op een rijtje kwa financieen? Heb het idee dat je baan toch niet is wat je dacht dat het zou zijn of heb ik dat mis?

Hahaha Net C naar het kdv gebracht daar was vorige week de fotograaf geweest en de meeste ouders wilden een keer wat anders dus hadden ze een fotostudio laten komen… De meeste kinderen vonden het maar niks en moesten huilen (normaal werden de foto’s in de klas gemaakt ),maar C ging er echt voor staan zei z’n juf en nam allemaal posses aan hahaha Nou ik ben benieuwd naar het resultaat :slight_smile:

Mogge
Bloem : inmiddels al meer dan een blauwe streep he, heerlijk :zon02: nu
Als je eenmaal uit je ritme van het dieet raakt is het super moeilijk om er weer terug in te komen he. Nu ook een financieel plan gemaakt waardoor er in de toekomst wat lucht komt
Roanna : jeetje wel uitkijken hoor want je kunt daar echt heel lang last van hebben. Tipje : op de bank gaan zitten met je benen ook en letterlijk gebruik maken zoals die bedoeld is : op je schoot, lekker laag en geen problemen.
Hoop dat de fysio helpt. Tsja en wat betreft de apotheek : zo is volgens mij de hele dienstverlening in Nederland en is dat wat er mis is in ons landje : ongeinteresseerdheid, kijk dat is niog eens een woord he lol2lol2
Beps : auto goedgekeurd dus kunnen jullie er weer even tegen
Jac : beetje vastgelopen, even gedachten verzetten en er weer met een frisse kijk tegenaan
Mexx : Sanur is ook leuk hoor maar wat meer tourisme, heb in het Sanur beach resort gezeten, lang geleden, 1996 hihi
Trl : geloof graag dat C er echt voor ging poseren, hij heeft al oefening zat gehad he, dus kijkt zonder schroom naar de camera’s
Viva : jij ook alweer een lentegevoel nu het weer wat beter wordt ?
MK : hoe gaat de studie bij jou, ben je daar nog druk mee nu ?

TRL: heb je me nou gewoon weer uit het lijstje gegooid :frowning: :wink: haha… :smiley:

Raak: mijn collega zei dat sanur wat rustiger is, en kuta echt vreselijk is… Dus denk dat we voor Legian gaan! :wink:

Goedemorgen all. :dag:

@Raak: Ik weet het… ik ben nu ook wat bewuster bezig door op mijn houding te letten. Ben zojuist begonnen met de medicatie en dan van de week naar de fysio, dus dat komt wel weer goed. ( misschien wat minder achter de pc???) lol2 Btw… bedankt voor de tips.

@TRL: Daar zal C. zeker geen moeite mee hebben, want hij is al een fotomodel. lol2 Hahahahaha.

@Beps: Weer uitgerust na een goed warme nacht?

@Viva: Ik denk… jij weer je :wub: dag?

@Mexx: Wel even laten weten he, wat het (ovh) gaat worden!!

@MK: Jij ook weer op je werk neem ik aan. Wat hebben we al veel hartjes bij elkaar gepuzzeld he! :cheer:

@Jac: Inderdaaad… dan even alles een tandje lager doen. Komt toch wel goed met jou en je studie. Weet ik wel zeker.

@Bloem: Hopenlijk vandaag een betere dag. En ja… zo moet je het soms doen om de boel weer op orde te krijgen. Ook wij moeten dat zo nu en dan doen en zoals ik zei… eind van dit jaar zitten wij er ook wat beter voor, maar nu moeten we het er ook even mee doen. Maar zolang ik in ieder geval nog 1 x per jaar op vakantie kan ( liefst 2x ) mag ik niet klagen en dat doe ik dan ook maar niet. Ach en jij lekker binnenkort weer naar Berlijn, dus even je zorgen opzij. :kus:

Zo, ik ga even mijn siamesetweelingpartner naar de wijkmarkt.

Laterssssssssssss en een fijne dag nog. :dag:

Oke, ik zie het al. lol2 lol2 Goede keuze denk ik.

Goedemorgen meiden.

Roanna idd knuffel dag, wat een poppie is het toch, ze klapt in haar handjes, en doet haar handjes op haar hoofdje. zo cute.
Net heerlijk gewandeld het is zo lekker buiten voor haar, nu slaapt ze.
Straks een beetje je boel recht trekken maar voor de rest alleen maar genieten van de kleine pop. Ook bij de bakker een krentebolletje gekregen en die heeft ze heerlijk opgepeuzeld, toen bij de slager nog een plakje worst hahhahaha…geweldig.

Roanna kassiean he met je arm.
Mexx heerlijk weer om naar uit te kijken.
Bloemmie de riem aangetrokken, tja waardeloos je kunt het maar een keer uitgeven he.
en alles wordt alleen maar duurder.
Nou ik meld me weer meiden ga even wat doen…toedelsssssssss

Mexx: 16 september Kusadasi

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Sorry Mexx,maar heb het goede lijstje nu geplaatst ahaha

Ik moet denk volgend jaar de broekriem ook wat aantrekken,als C naar school gaat zal ik wat uren moeten inleveren,schooltijden enzo,gelukkig heb ik ook nog ouderschapsverlof staan dus kan daarna weer gewoon terug naar 36 uur… En de eigen kosten van kdv zijn er dan ook niet meer dus ik zie het wel.

Mag ik nog een keer in het lijstje?? 22-26 mei Rimini & Venetie

Mexx: 22 mei t/m 26 mei : Rimini & Venetie
Mexx: 16 september Kusadasi

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Mexx,mazzelaar :). Trouwens heb je nog wel eens wat van die 'vriendin’gehoord ?

TRL: thanks! :wink: En nee die vriendin ben ik klaar mee… Heb vorige week mijn helemaal verhaal gestuurd naar haar…

Nee klopt trl maar wil er verder online niet verder op in gaan. Maar tis drama. Ook vandaag

@mexx owh lekker. I love venetie. Nu al 3 keer geweest. Zozalig

@roanna net wat raak zegt gewoon op schoot. Maar kijk wel uit voor de warmte op je benen. Je wilt daar geen blaren. Ik heb zo’n onderzet ding voor op de benen op de bank

@viev lekker aan het genieten can jou poppie. Lekker hoor.