Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Goedemorgen !!
Beps : nu nog even werken en dan lekker paar daagjes vrij, ook op J z’n verjaardag, hoop voor je dat de dag ook nu weer snel gaat :))
Jac : veel plezier vandaag in Arnhem
Wij vandaag naar het westen en met mijn moeder naar de schouwburg, daarna lekker uit eten en zo is onze dag ook weer gevuld
Fijne zondag voor iedereen

:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn :GERMANY:

Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Moguh!! :slight_smile:

Hoe is het hier?? Hier gaat het nog steeds erg lekker, heb even 2 daagjes stil gestaan ( veel vocht in mijn benen, maar we zijn over de 7kg heen!! Yeah!! Gisteren wat nieuwe shirtjes gekocht voor de vakantie, een maat kleiner!! :slight_smile:

Over een uurtje sporten en dan lekker niksen denk ik!!

Iedereen een fijne zondag!

Raak,veel plezier vandaag.

Bloem,jammer dat je nu netto minder verdient dan voorheen,dacht dat je er goed op vooruit was gegaan,maar wie weet als je er een tijd zit…

Beps,werk ze.

Goedemorgen all.

@Beps: Tssssss…dat is zeker balen dan. Dacht je alles voor elkaar te hebben met je auto en dan toch dit weer.
Alleen vandaag nog even werken en dan een paar dagen vrij, dus ga ervan genieten en J. ook alweer bijna jarig. Toch ook weer fijn een jaartje erbij op die leeftijd.

@Raak: Nou, heerlijk toch . Ga ervan genieten met je moeder en de familie. Je zult haar er weer een reuze plezier mee doen. Have fun. :dag:

@Mexx: Op de goede weg en gelukkig nog steeds gemotiveerd ervoor. :thumbsup:

@Jac: Veel werken, veel leren en dan misschien even rust? Succes met al je leerwerk. Hopenlijk doe je het allemaal niet voor niks, maar daar twijfel ik eigenlijk niet. aan. Toi, toi, toi. :wink:

@Bloem: Vandaag ook nog schaaten kijken denk ik. Heel veel plezier hierbij en bij al je andere activiteiten om spullekes te verkopen enzo.

@TRL: Leuke foto’s uit de dierentuin . Zaten echt mooi plaatjes bij.

Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag, maar het is koopzondag, ook nu hier op het WC, dus misschien weer eens even een kijkje nemen.
Het is best aardig weer hier, goede temperaturen, dus…

Oh ja, voor de belangstellenden… vanavond om half negen begint er op ik dacht Nederland 1 of 2 een 8 delige serie met Adriaan van Dis over zijn teruggaan na 50 jaar naar Indonesie. Ik wil ook zo graag dat kokkie het gaat zien, misschien dat hij dan eens overstag gaat om ook eens terug te willen gaan naar, wat ik zo hoor en zie, dat mooie Indonesie.

Nou, fijne zondag all en tot ergens maar weer. :dag:

Morgen meiden.

Wat een mooie update’s hier voorbij zien komen. dus daar sluit ik me gemakshalve maar bij aan.
Hier alles grijs en grauw geen zon te bekennen. Dat is al 3 dagen zo dus daar wordt je niet vrolijk van. Morgen weer aan het werk, en woensdag Damber naar de makelaar voor het huurcontract. Tja en centjes iedereen heeft het er over, nog ff en we liggen allemaal aan de geeuwhonger fijn dit kabinet…als ze eerst eens de salarissen en bonussen van het kabinet verlagen. De koning belasting en huur laten betalen want die woont lekker voor niets, en hoeft geen belasting te betalen. Ontwikkelinghulp wat binnen de perken houden, degene die echt niet willen werken korten…dan gaat het misschien wat beter met nederland. Of zoals wilders graag wil de gulden weer terug, dat is goedkoper dan de euro houden…met al die armlastige landen waar wij voor moeten bloeden. Maar ja dat is 10 jaar geleden al gezegd, als die landen met zwakke valuta bij de euro komen wordt het voor de rijkere landen alleen maar moeilijker.

Roanna : wij gaan zeker ook naar dit programma kijken en wij zijn wel teruggeweest maar zoals je weet zei dat J. niet echt veel oftewel eigenlijk nix dus misschien dat kokkie liever gewoon zijn herinneringen wilt behouden zodat het niet tegenvalt waardoor hij geen dromen meer heeft
Viva : hier een stralende :zon02:, kom straks redelijk jullie kant op dus zorg daar dan ook maar voor en anders neem ik hem wel mee voor je :)))

@Viva: Ik sluit me helemaal bij jou betoog aan, want zo is het wel!!
Enneh… kom anders deze kant op lol2 hier schijnt het :zon02:netje.

@Raak: Ja, dat had je me wel eens verteld, maar kokkie heeft totaal geen fijne herinneringen aan Indonesie en wilde daarom nooit terug, maar al zijn broers en zussen en zelfs zijn ouders toen ze nog leefden, zijn al wel vele keren terug geweest en hebben dat toch ook doorgemaakt, denk ik dan. En nu is het er toch niet meer zoals vroeger!!! Pffff…

Maarja, en hoe ouder kokkie wordt, hoe meer last hij ermee krijgt. (trauma) Hij is hiervoor al een paar x voor bij de HA geweest, vanwege nare dromen enzo… Maargoed, ik kan hem niet dwingen… Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Onze zoon is al wel daar geweest en vind het fantastisch daar en wil echt dat wij ook eens gaan. Wie weet!

Maargoed ladies… genoeg gezeurd door mij… ik ga van het weertje genieten.

:kus:

Viva, geef je helemaal gelijk,kan jij niet in de 2de kamer gaan zitten :wink:

Roanna,dank je.Jij vanmiddag misschien wel even winkelen.

Wij net naar de kinderboerderij geweest,lekker weerte hier en vanmiddag ga ik richting Amsterdam

mogguh ladies

@ roanna wel mooi dat ze zoiets in een 8-delige serie doen. kan me voorstellen dat er veel kijkers zullen zijn. jammer dat het voor kokkie zo lastig is, maar sommige demonen uit het verleden weten hun weg altijd nog te vinden.

@ viev hier geen zonnetje maar wel licht. en de temperatuur is al best behoorlijk.
niet dat ik dat merk, want ik blijf binnen :stuck_out_tongue:

voor de rest :kus: en een fijne zondag

Ikke thuis, was zo bizar rustig…uurtjes komen heus wel goed zegt de baasmevrouw

@beps: weer thuis… was rustig. Stilte voor de storm?
@roanna: Ja dat heb ik ook gehoord van adriaan van Dis op ned 2 dacht ik. Ik ben erg benieuwd. En heel misschien gaat kokkie overstag naar deze serie. Wie weet wie weet. Maar het is denk ik wel moeilijk vooral omdat als ik het goed lees een best trauma heeft overgehouden aan zijn verleden?
@Mexx: WOW min 7 kg goed hoor! En lekker gevoel he dat je een maat kleiner kan kopen.
Ga zo door!

Ik naar Arnhem geweest en jaja niets gekocht! Goed he. Ik had niets nodig hahaha maar vond het toch knap van mijzelf. Want als ik niets nodig heb zie ik juist vele dingen :smiley:

@roanna
Ik heb al wel voorstukjes van de serie gezien, jij gaat in ieder geval wel kijken.

@viva
Somber weer, hier ook wel maar wel heel rustig weer. Geen wind en niet koud, vanmorgen nog een stukje gefietst met M.

@beps
Dan waren ze er snel bij voor de keuring, lastig moet je alles weer uitleggen.

@bloem
Enveloppen met kaarten klaar, die heb je al snel verkocht dan. Ik hoor dat het een aardig zakcentje opbrengt. Lastig als je maandelijk meer uitgaven hebt dan inkomsten.

@jac
Geshopt, maar niets gekocht. Knap hoor.

@trl
Leuke foto’s gezien van de dierentuin. Lekker weer zeker, ik zag de kinderen zonder jas.

@raak
Genoten van een terrasje, ja heerlijk het lentegevoel krijgen.

Ik vanmorgen een deel van de babyspullen verkocht, ruimt hier weer een beetje op.
Toen een rondje gefietst en vanmiddag visite gehad.

trl en beps, ik krijg steeds verzoeken van CastleVille van jullie, maar ik doe niets met dat spel. Ik denk dat M. het een keer heeft aangeklikt.

Zo, inderdaad. Wilde dat van van Dis zien. Misschien dat ik dan wat meer te weten kom, waarom enzo. Maarja… hebben nog een paar afleveringen te gaan, maar iets is me al wel een beetje duidelijk geworden.

@Jac: Ja. Je hoort het wel meer van oorlogslachtoffers / Indische mensen, dat naar mate ze ouder worden het verleden weer boven komt en bij kokkie is dat al een paar jaar gaande en het is de ene keer erger dan de andere keer. Hij wil en kan er denk ik, met mij niet goed over praten, want ik begrijp dat toch niet denkt hij, ook omdat ik nooit een oorlog heb meegemaakt, maar met onze HA kan hij er wel goed over praten en dat is fijn voor hem.

Ik hoop door dit progamma wat meer inzicht te krijgen. Ik zag zojuist in het nieuws ook nog een item dat toevallig ook daar over gaat van een of ander bekend iemand die hier een voorstelling over gemaakt heeft en volle zalen had. Heel veel mensen, die denk ik met hetzelfde probleem zaten, herkenden heel veel in die voorstelling/lezing en zaten bijna huilend na afloop bij elkaar om na te praten. Misschien helpt het hen als het eens naar buiten komt.

Maargoed… genoeg hierover.

@Beps: Ja, dat zal. De meesten hebben de kachel zeker al uit ( wij nog niet hoor) of lager staan, dus minder klachten. Nouja, als het toch betaald… lekker gaan toch!

@MK: Dat betekend dus… dat er geen kleintje meer bij komt? lol2 ( zeg nooit nooit) Hihihi.

@Jac: Jij hebt je dus kunnen beheersen in Arnhem. Enneh… gaat het bij jou en je vader ook nog steeds goed wat gewicht betreft? Alles nog onder controle zeg maar? Ik hoor er eigenlijk niets meer over.

@Linda: Goed van je cluppie. :cheer:

@TRL: Goed van jou cluppie ook. :cheer: Het wordt wel spannend he!!!

@Bloem: En nog genoten van het schaatsen? En binnenkort mag jij weer live he!!!

@Raak: Hopenlijk ook genoten van de zangeres zonder naam en een fijne dag met je moeder gehad. Ach ja, daar doe je het het toch ook voor he!!

@Viva: Morgen ook weer aan de bak, denk ik. Vakantie’s daar nu ook voorbij?

Nou lieve mensjes… voor zo alvast weltrusten en tot morgen maar weer.

:dag:

mogge all
MK : jij alle babyspulletjes uit huis gedaan, is toch even een afsluiting van een
belangrijk deel van je leven he, ff wennen:kus:
Roanna : jij iets meer inzicht gekregen in de situatie in Indie, ik moet hem op uitzending gemist nog kijken want was te laat thuis
Het was een muzikale middag met echt absoluut zo niet mijn muziek maar met de hele bups bij elkaar was het toch een gezellige middag en mijn moeder had het prima naar dr zin, na een uurtje stond ze zomaar op en zei : ik ga ook dansen en dat heeft ze dus gedaan met ons, echt wel een hele tijd ook nog, ze vond dat fantastisch, daarna lekker gegeten

mogguh

@ raak klinkt alsof ze het super leuk vond, en dat maakt het dan weer goed (dat de muziek wat minder is)

@ roanna ben benieuwd of kokkie het volgende week ook nog wil kijken

weer werken…

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Moguh!!

Hier alles goed! Weekend lekker vrij geweest! Heerlijk!

Weekend bij mams doorgebracht (en paps natuurlijk) en gisteren maar eens plannen gemaakt voor 2013… We willen naar Bali! Toch weer naar Azie!! :slight_smile:

Nou ik ga de was aanzetten en dan weer een wiifitten… Wil er deze week nog 2,3 kg af hebben!!

Trl; wil je mij morgen in het lijstje zetten? 16september kusadasi? Heb nog niet geboekt, maar die datum is voor mj gewoon zeker!

Tot laer :dag:

Mexx: 16 september Kusadasi

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem