Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Zo ik ook weer boven water… net eerst de schapjes gedaan, want anders komt dat er niet meer van. Zo naar t werk, en het weekend ook vol met werken…

@Bloemmie: Verkopen is k*t maar ook goed als je de balance weer goed kan brengen… vrolijk?? Vlinders?? is dat wat ik denk dat het is … :wink:

@Roanna: Wat een gedoe dan. Dat roken slecht voor je is weet iedere roker, maar zulke ziektes,… brrrrr

Uitverkoop… dat kan ik wel weerstaan, maar moet voor half April ‘iets nets’ voor Rubbie en mij, we hebben een bruiloft… bah… maar ook dat leg ik wel eens uit

@bloem: balen zeg, maar net wat beps zegt als dat balans brengt.
Maar het gaat dus goed met je…als je zover bent vertel je het dan!!! Ik ben nieuwsgierig!! :slight_smile:
@beps: gaat zo weer werken en mag het gehele weekend werken. En in april een bruiloft, maar verteld later hoe en wat.
@viva: vrijdag rituelen klaar of…

ik zou eigenlijk een tablet halen want ik was verslaafd aan die van mijn ouders. Maar tja ik doe een opleiding he en dan moet je toch eerst een laptop/notebook. Dus aar nu andere keuzes gemaakt.
En o ja van de week kreeg ik een mail van mijn ouders via S. staat daar een soort van offerte in voor een vakantie. Ik zei het tegen mijn ouders en die zeiden je gaattoch wel mee??? hahaha nou ik weet het nog niet. Dus heb S gemaild of ik ook evt Select kan? Dus dit ging hij vragen. Dus ik wacht rustig af.
Iedereen een fijne dag/avond.
Morgen weer sporten en ik ga aan mijn eindopdracht werken.

@linda: hoe ish et trouwens met je schhonvader? is hij goed hersteld van de operatie?
Wilde het al een poos terug vragen, maar ik vergat het steeds.

@Jac: met mijn schoonvader gaat het weer helemaal goed, alleen heeft hij soms nog moeite met het ophouden van de plas, maar dat kan tot een half jaar na de operatie aanhouden

@linda: dat is fijn voor jullie!

@jac: hoe gaat het met je opleiding?

@linda: het gaat goed hoor. Heb nu een eindopdracht. In april krijg ik mijn volgende module en daar heb ik mijn schriftelijke examen.

hi ladies

en tis weer weekend, awhh lekker, veel schaatsen, dus alles een beetje bijhouden en dan volgende week weer zelf aan 't werk. al aardig wat centrjes op de rekening en envelopen opzij. ik moet nu zelf enkele rekeningen van de psych betalen, canada hakt erin en kom er nu achter dat ik elke maand toch echt structureel te kort kom, en dat is nog niet eens als ik iets extra’s uitgeef. kijk ik naar de klerenkast heb ik erg economisch een paar mooie truien aangeschaft voor van de winter, maar die beginnen nu toch wel wat warm te worden… moet ik dus met een maandje of wat ook naar gaan kijken, de kapper zou ook weer eens moeten, dus kom aan alle kanten geld tekort… maar goed, what else is new he? waar is de tijd gebleven dat ik zo 75% van mn salaris richting spaarrekening deed voor de wereldreis… ppff anyways, genoeg geklaagd, ga nog ff verder met kaarten proberen te verkopen.

misschien moeten we met z’n allen een kleerruilhandeltje opzetten, ik heb echt jeans die hooguit 1mnd gedragen zijn…

:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn :GERMANY:

Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Bloem,gelukkig hoef je Berlijn niet te annuleren,en heb je daar wel wat centjes voor apart kunnen zetten. En nu met je 'vaste’baan zal het ook wel wat beter gaan.

Veel plezier met schaatsen dit weekend

Bloem : hoop dat je een potje kan maken voor de extra’s die jij belangrijk vindt en voor de rest : als je je rekeningen kunt betalen dan is de luxe van een eigen stiekkie toch ook wel veel waard he. Veel plezier met het schaatsen kijken
Fijne dag allemaal, het weer ziet er hier helaas nog niet te best uit maar gok op vanmiddag, kunnen we ff lekker naar buiten :dag:

Mijn mams zegt altijd,vaste lasten moet je betalen,eten kan je overal :wink:

Goedemorgen all.

@Raak: Momenteel hier ook niet zulk mooi weer als we gister hadden, maar het is droog.

@Bloem: Och meid, daar heb ik de laatste tijd chronisch last van, maar ik kan het iedere keer toch weer voor elkaar krijgen en dan maar even een tandje lager. Als je de voorstellen van dit kabinet ziet en hoort, word je er zoiezo niet vrolijk van, maar we moet het er toch mee doen.

Gelukkig heb ik eind van dit jaar ook een leuk spaarcentje( verzekering ) tegoed, wat ook mooi op mijn eigen bank gaat en waar geen ene verzekering meer zeggenschap over gaat hebben. Gaat of op de bank of in mijn eigen wollen sok. lol2

Maargoed, ik kan me er best wat bij voorstellen dat mensen in de problemen komen, want alles wordt wel steeds duurder en je krijgt er (bijna) geen cent extra bij. Helaas!!

Vanmiddag komt dochter met een van de kleinzoons hier, dus maken we het even gezellig.

@Beps: Ik denk werken, dus werkse. :dag:

Verder iedereen… heel goed weekend. :dag:

mogguh ladies

@ trl ja treinticket is al betaald, hostel moet nog, maar ga het idd niet annuleren dus de extra centen kunnen goed van pas komen

@ roanna ja mn salaris is netto toch lager dan voorheen en dan idd met de extra kosten overal…

anyways, nu schaatsen kijken (ipv live erheen)

@bloem: lekker nu schaatsen aan het kijken. Ik ook!!! Heerlijk hahaha
En je hebt Berlijn nog voor de boeg :slight_smile:
@bep’s: aan het werk of ben je inmiddels vrij?

Zie ineens dat Wust een goede tijd neerzet hahaha op de 1500 meter.

@raak: en is het weer daar nog beter geworden?
Hier was het wel aardig maar geen zon zoals gisteren.

Zo ik ga gauw weer verder met mijn eindopdracht.
Iedereen een fijne avond.

Ja ben thuis!!! Ben moe, maar ook weer niet: Was de monteurs aansturen, en dan ben je druk maar is de tijd ook omgevlogen: Was net lekker aan de slag toen ik al weer naar huis kon.
Nu ff met Rubbie zitten…

Wij ook iets ‘irritants’!!
Nieuwe auto’s moeten na 4 jr elk jaar gekeurd worden. Auto’s op Diesel en LPG(Gas) al na 3 jr…
Onze ‘nieuwe’ auto is nu 3.4 jr oud(3 jr en 4-5 mnd) en net 2 wkn omgebouwd op LPG…Guess what: RDW: Uw auto diende 4 mnd geleden al gekeurd te zijn voor LPG, oké u heeft m net pas omgebouwd dus: ASAP Keuren SVP!!! TSSSSSSSSS

owh lekker dan, ben je fijn klaar mee…
wel lekker dat de werkdag zo snel voorbij ging.

@ jac lukt het een beetje met je opdracht?

hiero heel veel envelopen klaarliggen om te versturen, als het geld binnen is althans. gelukkig aardig wat sets kunnen wegdoen en een paar extra euro’s hopelijk na het weekend op de bank. nu op naar de crimenight

Roanna : jij ook al chronisch last van tekorten maar gelukkig eind van het jaar iets verlichting in zicht. Ik denk niet dat er in Nederland nog iemand vrolijk wordt van deze regering, maandag maar weer afwachten wat ze uit die hoge hoed toveren
Beps : jij lekker gewerkt vandaag. Kijk zelfs de RDW zit al te graaien in die grote pot en probeert je steeds eerder te laten keuren.
Jac : jij ook naar het schaatsen zitten kijken en genoten. Ben lekker de stad in gegaan, was helaas niet de enigste en op de markt in Tilburg waren alle plekjes op de terrassen bezet. Wij hadden nog wel een plaatsje gevonden, dus weer beetje lentegevoel gekregen
Bloem : jij je rekening in de gaten houden zodat je kunt beginnen met het versturen van je enveloppen. Goede oplossing meis. Jij ook vast genoten van het schaatsen

@beps: balen zeg!! effe een tegenvaller dus.
@bloem: ja het gaat soms is het net even lastig om allles goed op papier te krijgen.
@raak: ondanks de drukte lekker genoten op een terrasje

rest allemaal een fijne avond. Ik morgen een dagje naar Arnhem…

Pfff ok, nog even vandaag en dan 2 dgn VRIJ!!!
En volgende week een ‘kort weekje’ J is zondag jarig, dus die ben ik ook VRIJ!!! ZALIG!!!