Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Hier ook geen problemen!

Oh ja… had ik nog niet verteld. Gistermiddag waren we op ziekenbezoek geweest in het ZH. Onze overbuuf ligt er al zowat 4 weken in door eerst een zeer pijnlijke voet/onderbeen. Allerlei onderzoeken gehad en nu blijkt ze de ziekte van Buerger te hebben en krijgt nu nog iedere dag infuus ervoor, waar ze dan ook even niet lekker van is. Enneh… wil ze haar been sparen…in de toekomst, mag ze nooit meer roken, want echt… in haar geval, door het roken. Het schijnt met een tabaksallergie te maken te hebben en het zit in de genen. Ze zijn allemaal wel geschrokken. Nog geen zicht op wanneer ze naar huis mag. Pffff… ben je dan toch ook maar lekker mee.

Wat een vreemde ziektes kunnen mensen toch hebben he!!!

Nou, ik ga aan de koffie.

Hier ook niet… niet via foon/pad/compie…

Jemmig Roanna: Kunnen mensen rare dingen hebben

Roanna,ik had er nog nooit van gehoord,maar even gegoogled en ben weer wat wijzer.

Hier ook nergens last van.

nadeel van in het centrum werken is dat je snel in de verleiding komt,net 2 shirts geshopt wat niet in de planning zat :wink:

aiii lijkt me erg verleidelijk trl. om nog maar te zwijgen van werken in een koekjesfabriek…

@ roanna owh wat vreemd idd… en dan een tabaksallergie… als dat geen motivatie is om te stoppen… maar erg lastig dat soort dingen

mn hoofd is behoorlijk druk weer, en wil jullie allemaal dingetjes vertellen maar ga dat niet online zetten maar ben beetje druk en beetje vrolijker :slight_smile: het gaat goed met me, laten we het daar op houden

en dan zie ik dat lijstje en denk ik: owh Berlijn!! jhaaaaa ik mag binnenkort weer weg, jippie

Fijn te horen dat het goed gaat met je misschien een pbtje…want je maakt me wel heel nieuwsgierig hoor.

Ja, ik eigenlijk dan ook wel, maar ben evengoed blij te lezen dat het goed met je gaat.

@TRL: Ja, dat is wel zo, maar je bent er meestal ook als 1e bij als ze opruiming hebben enzo. Maargoed, je moet het natuurlijk dan ook maar net kunnen missen, dus ik begrijp je wel.

@Bloem: Ja, echt. Een tabaksallergie en daar komen ze dan pas achter als je al zover bent als zij nu was door catheriseren van de aderen in dat been. Maar ze weet al zeker, dat ze stopt, dus dat scheelt. Anders…amputatie. Nu achteraf… had mijn vader vroeger precies het zelfde als zij, alleen wel een tikkeltje erger, omdat hij door bleef roken en ik denk ook, dat ze toen nog niet zover waren met al die apparatuur van tegenwoordig.

Bloem,je hebt mij ook wel nieuwsgierig gemaakt,heb je vlinders :wink: en idd een koekjes fabriek zal ook wel heel verleidelijk zijn,alhoewel die geur je op den duur wel de neus uit zal komen :wink:

Roanna,de uitverkoop is altijd nog verleidelijker…,maar dan de pauze maar binnen blijven hahaha Alhoewel ik me ook wel in kan houden hoor als he echt moet…

hier ook weer thuis
Roanna : oeps dat klinkt niet fijn voor die buuf, had er nog nooit van gehoord
Bloem : jij je weer heerlijk gevoeld vandaag, altijd fijn om te lezen, worden alleen tuurlijk wel allemaal nieuwsgierig
Beps : weer aan het werk
Viva : en, nog nara de markt geweest ?
Trl : in de pauze even snel geshopt en nog geslaagd ook

@bloem
Klinkt spannend!

@raak
Ook hartjes verzamelen, of verstuur je ze alleen?

@trl
Weer wat nieuws gescoord.

@roanna
Vreemde ziektes allemaal, je zult het maar hebben…

@beps
Weer een beetje opgeknapt.

:tssk: of misschien gaat het toch niet zo goed… net ff de financieen bekeken… zucht…
heb besloten mn ansichtkaarten te verkopen. heb echt nog een hele boel hele dure, mooie, gewilde liggen, dus hopelijk willen sommige mensen die kopen… elke euro is er toch weer 1

Bloem : ach jee dat is dan weer ff een tegenvaller he, wie weet heb jij juist de ontbrekende ansichtkaart voor iemand :kus:
MK : ik stuur alleen maar hoor, heb daar geen geduld voor :))

@bloem
Succes met de verkoop.

@raak
Je moet inderdaad wel geduld hebben.
Maar als we ze wel van jou krijgen, gaat het toch weer iets sneller!

:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn :GERMANY:

Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Bloem,oeiii dat klinkt niet fijn,jammer dat je je ansichtkaarten gaat verkopen,maar als het moet dan moet he…Heeft de belasting niet iets in het vooruitzicht :wink:

mogguh

@ trl ja dat heeft de belastingdienst wel, maar pas in juli ofzo dat je dat geld krijgt.

maar ugh, niet zo slim om dat om 21.30 nog te organiseren, lag er pas laat in en paar uurtjes geslapen. maar positief punt, het gaat sneller weg dan dat ik het erop kan zetten, dus das fijn

Bloem,kan je in juli met de centjes van de belasting het aanvullen :wink:

Goedemorgen meiden.

Roanna aiiii das niet best met de buurvrouw.

Raak jij geen geduld, vind ik niets voor jou.

Bloem als je de belasting op tijd invult heb je voor 1 juni je geld terug hoor. Verleden jaar had ik het al eind april.

Tlr. hand op de knip is moeilijk in de uitverkoop

Raak ja nog naar de markt geweest maar niets gekocht…nou ja er even uit geweest toch.

Vandaag weer vrijdag dus aan de rituelen, hoef niet zo heel veel te doen, maar gewoon ff alles strak. Boven is er toch geen eer aan te behalen, bij Damber op de zolder staat het opgestapeld hahahaha…nou ja nog maar een paar weken en dan heb ik echoooooo

Mogge. :dag:

Ik ook zo even aan de rituelen, voor zover dat lukt met mijn zere schouder, maar ff goed oefenen dan zo. Moet toch gebeuren.

Veder sluit ik met even aan, bij alles wat hier al gezegd is.

@Raak: Nou, stuur ze dan maar als je er dan toch ook bent op dat moment, Hihihihi. Dat heb ik momenteel met die visjes. Dat doe ik momenteel alleen nog even voor de ontspanning, maar niet meer voor de levels, want daar moet je pas geduld voor hebben en ik ben niet zo fanatiek als sommigen daar en als eerst. Vind het zo nu en dan nog wel leuk hoor!

Er hangt een heel groot laken aan het balkon bij de overbuuf, dus die komt denk ik zo naar huis. Toch bijna 4 weken weggeweest. Maargoed, weten wij ook weer wat voor ziektes een mens kan krijgen.

Fijne vrijdag all en voor de werkenden… werkse en vast tot laters wel weer. :dag:

Viva,idd dat is niet altijd makkelijk in de uitverkoop hand op de knip,maar op is op dus dan moet het wel he :wink: