Turkisch Tea Time 2012 2e deel

Meiden mijn vader zit in een verzorgingstehuis, dus kan en mag alles nog. Heeft volledige verzorging, zoals gezamelijk ontbijten, lunchen en dineren. Hij krijgt als het het wil op de kamer, maar ik vind dat hij naar de eetzaal moet, anders komt hij helemaal niet meer tussen de mensen. Koffie en thee, limonade ect kan hij krijgen in de koffiekamer, maar ja helaas pindakaas hij gaat dus niet naar de koffiekamer, dus zit hij alleen in zijn eigen woonverblijf.
Dit is een hele grote kamer daarin staat zijn bed, de eethoek, een bureau met pc, een staopstoel, een forteuille, een dekenkist, een salontafel en een eiken wandkast. Dan nog een tvkast en een keukentje met koelkast daarbij staan er nog 2 wandkledingkasten standaard in die ruimte, ook zijn scootmobiel staat er, dus je kunt wel nagaan dat het niet een klein kamertje is. Dus hij heeft volledige verzorging heeft dus eigenlijk ook niets nodig, maar zit maar te zitten. Ik vind het vreselijk maar het is niet anders. Als ik zo oud moet worden stoppen ze mij maar in de vuilniszak en zetten met langs de stoeprand. Bah!!!

Het is dus geen verpleegtehuis, daarvoor is hij nog te goed.

Viva : weet hoe je je voelt nu, mijn moeder zit ook in een verzorgingstehuis, geen verpleeghuis, heeft eigen woonkamer/keukentje en slaapkamer en badkamer en een bel op de deur, dus soort van flatje. Gelukkig doucht en slaapt ze er eigenlijk alleen maar, de rest zit/zat ze in de woonkamer of was bezig met de activiteiten.Eten ook alles gezamelijk. Maar de laatste tijd loopt ze de hele dag op de gang heen en weer tot ze doodmoe is en is constant op zoek naar dr moeder en broers. Waarom niet dr vader en zussen???geen idee, niemand weet dat. Ook neemt ze overal servetten mee want die had ze toch niet gebruikt en dat is zonde. Ze stopt ze niet alleen overal maar erger nog : ze rolt er alles is, van dr horloge, ringen, enz. tot dr gebit. We zijn dus ook constant alles kwijt pffffff.
Maar als wij komen leeft ze echt helemaal op, ook al weet ze vaak niet wie we zijn maar hebben we wel een bekend gezicht……Dit weekend nemen we dr ook weer mee naar de schouwburg, meestal show met muziek die ze herkent, zangeres zonder stem:) enzo en dat vindt ze heerlijk en zingt ze volop mee.
We willen dr echt nog niet missen maar ja zoals je weet zijn wij met 5 kinderen en een heleboel klein- en achterkleinkinderen dus de taken zijn flink verdeeld onder en met elkaar.
Veel sterkte :kus::kus::kus:

Roanna : ik was er wel al geweest hoor, maarre toch lag jij nog op beide oren te slapen hahaha, was 6.05

@Raak: Sorrie…was ik toch nog niet goed wakker. :wink:

Wat een verhalen toch allemaal weer, maarja… dat is het leven. Hoort er ook bij, maar ook ik hoop zoiets toch op een fatsoenlijke manier te mogen afsluiten en anders net wat Viva… zei, zet me maar aan de weg.

@Beps: Al gelukt om iemand te pakken te krijgen voor je kies?

Wie is dat dan?

Roanna : geef nie hoor meis, ik ben ook altijd zo absurd vroeg he maar post niet altijd meteen dan en dus vergeet ik het daarna weleens lol2lol2lol2 word ook een daagje ouder he :slight_smile:
Mexx : zangeres zonder naam lol2

Haha ik dacht al… zonder stem zingt zo lastig :wink:

ik kom even langs heb vluchtig bij gelezen en nu richting zwolle voor TRAINEN!! daaaaaaaaaaaaaaaaaag

@jac: succes met trainen!

awh wat een verhalen allemaal… ppff er is zoveel zorg geregeld maar ook nog zoveel te zorgen over…
van mij hoeft het ook niet hoor. in 1x klap, pats boem over en uit, maar je hebt het niet te kiezen he? vreselijk als het je geliefden zijn

sterkte allemaal die ermee te maken hebben

Wat vermoeiend, oud worden gaat niet zonder slag of stoot… ik ben blij dat mijn moeder nog maar 62 is.

Jeetje Viev ik dacht dat hij aanleun ofzo zat!
Wat een toestanden. Mijn schoonvader is gelijk verpleeg gegaan. Met 6 mannen op 1 kamer, maar lekker belangrijk (sorry, hij kon niet meer zelfstandig, dus das de enige oplossing geweest toen)
Oma heeft nog even een flinke tijd een eigen ‘huisje’ gehad. En toen ook met ze velen bij elkaar…

Nee je wordt niet zomaar oud. Ik mag ook nog steeds niet klagen zeg maar… Ookal zijn ze toch al 76 en bijna 82…

Ik thuis. Oorpijn over, is vanmiddag ‘uitgespoten’ (WAT EEN CRISIS ;)!!)
Nog wel kiesellende. Dat is niet zomaar over, moet echt naar de tandarts, maar die is op vakantie…
Nou goed… ik mocht ivm de klachten die ik wel had/heb lekker naar huis, ben doodmoe dus ik ga zo te bed…

@beps: sterkte met de pijn en beterschap, weltrusten

Beps : beterschap
Ik vandaag op stap voor het werk, dus tot latersssssss :dag:

mogguh

ik lag er vroeg in, en weer fris eruit (ahum)
tot later vandaag :dag:

:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn :GERMANY:

Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

Goedemorgen meiden.

Vandaag alweer donderdag, wat gaat het hard als je vrij bent.

Beps jij kunt de vogeltjes weer goed horen fluiten, balen van je kies…daar kun je goed ellendig van zijn beterschap hoor.

Raak aan het werk…dus werkse.

Bloemmie fris en fruitig.

Ik ga wel zien wat ik ga doen wilde eigenlijk even naar de markt, maar weet nog niet of ik ga, we gaan het zien.

fijne dag allemaal.

Ik wakker maar nog met m’n Padje in bedje
Straks weer werken maar voel me een stuk beter!!

Er zit een kronkel in de site, althans bij mij, als ik inlog krijg ik een window met een invald url. dan ga ik naar de forums en dan kan ik door. Ook wil hij ttt niet goed openen. Hebben jullie daar ook last van???

Mogge.

Nou, ik denk… laat ik het dan eens proberen, maar hier gaat alles zoals het hoort. Nog geen last van kronkels. lol2

@Beps: He, gelukkig dan maar weer.

Verder niet zoveel te melden. Iedereen aan of op het werk zo te zien, dus erg rustig vandaag. Dan ga ik na de koffie maar even wat doen. Ahum!!

Laterssssssss :dag: