Net te horen gekregen dat me oma in het ziekenhuis is opgenomen,teveel pijn in de rug,verzakte ruggenwervels,moet minstens een week blijven.
@trl: sterkte met je oma
Sterkte TRL. Vind t altijd zo rot dat ze ouder worden, en dan steeds van alles mankeren met pijn.
Ikke in bed, tot morgen
@beps: weltrusten tot morgen
@ trl gets slecht nieuws dus… heftig hoor
@ linda en, ruzie alweer bijgelegd?
hiero gesport, viel niet mee, en nu naar bedje toe
Mogge
Trl : sterkte met je oma :kus:
Ik ook weer wakker. Vandaag weer werken. Volgende week een extra dagje vrij(paps is dan jarig, dus vrij gevraagd…)
meld me ergens, niets nieuws te melden
Trl: sterkte meid!!
mogguh
ugh waarom ligt het bedje 's ochtends altijd het lekkerste…? tis niet echt vroeg maar zo voelt het wel
:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn :GERMANY:
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
bedankt allemaal.
Vandaag werken we een dagje voor niks,29 januari wordt niet uitbetaald ![]()
Ik vind dat zo een bull…
Je krijgt je jaarsalaris gedeeld door 12 mnd… dan klaag je toch ook niet dat die maand maar 28 dgn heeft…
Ja er zal beslist een rekensommetje voor zijn, maar… ik werk nog steeds gewoon 52 weken(want er is geen week die ineens… 8 dgn heeft) en ik werk gewoon 40 uur deze week(geen 48)…
Het zal beslist maar ik vind het miereneuken, en aangezien sex met dieren verboden is…
lol2lol2lol2…
nee onzin… gewone onzin
Beps,het is dat ik het op het nieuws hoorde ergens,maar anders had ik er niet eens aangedacht,eind van de maand gewoon hetzelfde salaris dus vindt het prima ![]()
Goedemorgen meiden.
Vandaag al weer woensdag…en ja ik vind het ook kul over die schrikkeldag, hebben ze nou niets beters te doen…hahahahah.
Tlr. sterkte met oma.
Linda ruzie??
Wat een vies druilerig weer vandaag zeg.
Gisteren bij paps puin geruimd…wederom verzamelwoede, ik haalde uit zijn wandkast29 pakken toiletpapier 9 bussen met luchtverfrisser, en 16 rollen met vuilniszakken, allemaal gekaaid in het tehuis…pffff. Hij zei niet veel, ben er toch bijna 3 uur geweest, alles gesopt en gezeemd en de ramen en gordijnen gewassen…mijn handen zijn nog stroef van de chloor want met de pure chlorr krijg je tenminste al die nicotine aanslag een beetje weg.
Nou ja het is weer gedaan…doe het een keer in de zoveel tijd. Paps ook nog geschoren en zijn haren geknipt. Dus hij zit er weer netjes bij. Heb nu zijn koelkast vol gegooid met drinken en wat te knabbelen. En hem gekort op zijn geld.Nu maar eens zien hoe en wat.
We vonden bij mn schoonvader toen 3 vuilniszakken met AH tassen… ja allemaal kapot maar die kan je toch gewoon met een plakbandje repareren…lol2…
Oma had een handtas vol beleg(Beschimmelde kaas en cervelaat) je kon het nog nodig hebben, dus ze drukte het achterover tijdens lunch en ontbijt…
Verschrikkelijk meis… Ik voel de wanhoop nog
Viva: jeetje…
Mijn oma had dat niet, maar die had ook gewoon echt volledige verzorging… Dus ze hoefde bijna niks in huis te hebben…
Wel gaf ze altijd aan dat haar geld gejat was, terwijl ze dat zelf aan de schoonmaakster gaf… Die leverde het weer keurig in bij haar teamleider en mijn moeder kon dan elke maand weer een envelop ophalen met geld…
Lastige situatie :kus:
Grrr trouwens, kies afgebroken, gisteravond. Ben al va 8 uur aan het bellen: De praktijk is gesloten voor nabloedingen bellen naar… Zou toch denken dat die nu open zou moeten zijn
Daarom vroeg ik ook of hij in echte opvang zat. Toen mn schoonvader(en Oma trouwens ook in dezelfde periode) daar eenmaal zat merkte je dan ze er ‘rustiger’ onder werden. Dan hoeven ze niets meer, is het ‘een geregeld’ leven. Opstaan, ontbijt in de leefruimte, daar ook de koffie en de lunch. in de middag een ommetje, of een uitje met de afdeling(echt vaak waar mn schoonvader zat) en dan avondeten in de huiskamer… zo goed geregeld.
Ze worden er ook heel rustig en regelmatig van zeg maar…
Nee mocht het nodig zijn: mijn ouders ‘stop’ in in zo een inrichting, is voor hen veel beter, en voor mij een stuk rustiger(sorry als het hard klinkt, heb het natuurlijk al met hen overlegd, maar…het gaat dan echt zo gebeuren…geen aanleun’ellende’ zeg maar)
Goedemorgen.
@Viva: Tja… ik kan er niks aan doen, maar als ik dan jullie verhalen lees over die oudjes…schiet ik toch wel in de lach. Mijn schoonmoeder kon er ook wat van en die was voor zover ik weet best nog bij de tijd, maar ik denk dat die mensen dat over hebben gehouden van de oorlog aldaar, als er niets te krijgen is.
Kokkie heeft er ook best een handje van hoor. Ik moet zo vaak zeggen dat dit en dat best weg kan, maar nee, je weet maar nooit.lol2 Ook plastic zakken worden soms met plakband geplakt, want die kunnen best nog wel gebruikt worden (hangt een grote tas vol met zakjes in de schuur) en hopenlijk is hij toch nog niet helemaal seniel. Hahahaha. Maar ik weet wat je bedoelt en je bent er maar mooi klaar mee.
@Beps: En bij jou (schoon)familie ook niet veel anders. Hahahah. Te erg he!!
@TRL: Heel veel sterkte met je oma. :kus:
@Bloem: Dat heb ik nu ook bijna elke dag he, alleen een uurtje later. Moet er ook weer uit, terwijl het bedje nog zo lekker is.
@Linda: Geniet van je vrije dagen.
De anderen nog niet gezen hier maar allen :dag:
Ik heb net even de ass. van de HA gebeld, want heb nog steeds erg last van mijn arm/schouder bij bepaalde bewegingen, dus toch maar even naar laten kijken en omdat ze al behoorlijk vol zaten deze week, of ik tot maandag kon wachten. Nou, dat kan ik nog wel, als er maar even wat aan gedaan wordt. (muisarm) lol2 lol2
Ga nu eerst maar even de warme douche erop zetten. Latersssssssss. :dag:
Dat was bij mijn oma ook hoor, lekker vaak een uitje, dan weer in oldtimers een rondrit maken, naar de dierentuin… En dat een paar keer per jaar… Het gaf bij ons voornamelijk rust bij mijn moeder… Mijn oma was eerst zwaar tegen… ![]()