Turkisch Tea Time 2012 2e deel

@mexx: ik heb vorig jaar een tijdje de poeder/shakes gebruikt van w.care en ik had daar ook last van

1 like

hoihoi

@ viev zo damber flink verwend, maar ja, ze moet natuurlijk wel kunnen poetsen he?
@ beps, owh wat zonde dan… niet lekker ontspannen dus…
@ linda alles goed?

Beps het is ook vakantie meis!!! Dus iedereen is vrij.
Mexx ik heb er geen last van.

@viva
Damber flink verwend door beide ouders!
Je mag de spullen straks vast uitproberen :wink:
Gezellig avondje gehad in het theater.

@beps
Zo druk, dat is niet leuk.

@mexx
Vakantie naar Kusa in de planning, leuk leuk leuk!

@roanna
Druk met de harten en puzzles.

@jac
Gaat sushi uitproberen.

@trl
Hier toch nog iemand die nog nooit van zo’n nagelblokje heeft gehoord.

@raak
Verjaarsvistie via de pc, grappig hoor.

Viva : jullie Damber en O weer flink verwend, lief hoor
Beps : was er al een beetje bang voor tijdens de krokusvakantie, even zo goed wel jammer he
Mexx : nee meis heb ik echt nooit last van, wel het tegendeel :frowning:
MK : ja hoor pakken we er gewoon een borrel bij en gaan zitten kletsen haha en komen alle bekenden die er zijn ff hoi zeggen
Jac : jaja mensen uit een dorp op de Veluwe leven wel iets anders, was gisteren in Bronkhorst hahaha

@Viva: Ook een goede reden om dan nu iets in die vorm te geven. Ze hebben het toch nodig. Enneh…ik moest wel lachen over wat je zei over het taalgebruik bij die musical. Maargoed, jullie hebben in ieder geval genoten.

@Beps: Och, dat was dan echt jammer van je uitje.

@Jac: Je hoeft je niet bezwaard te voelen hoor lol2 want ik ben dan net zo’n boeretrien als jij, want ik doe de meeste dingen ook niet hoor, maar ik zal wel weer dingen doen, die een ander niets vind. Ieder zijn/haar ding toch! Ik lig er niet wakker van!

@Raak: Dan was je niet zo heel ver hier vandaan. Daar gingen mijn ouders vroeger met mijn dochter regelmatig naar toe. De kleinste stad van Nederland he, maar dat wist je denk ik wel. Ons familie woont in Vorden en dat is de gemeente Bronkhorst. Leuk daar he!!!

@MK: Jullie regio nu vakantie. Jij ook?

Nouja…over aan de dunne… weet ik niet, want heb het nog nooit gehad lol2. Nouja…wel aan de dunne ,maar niet van die shakes. lol2

Nou, ik ga de boel zo sluiten. Weltrusten alvast en tot morgen maar weer.

:dag:

De kinderen inderdaad vakantie, maar ik niet. Woensdag ben ik thuis en dan gaan we naar de bios.

Zo weer op, Rubbie vroeg weg, dus ff mee bakkie doen. Zo nog een uurtje terug ;)!!!

Nee het is zo elke keer… TE erg, mensen vertelden dat ze 3-4 wkn van te voren wilden reserveren en het ‘vol’ was… TE … nee echt(het was ons ook al een paar keer opgevallen) TE erg…
Maar goed, op naar de veluwse bron, ofzo haha…

Nu nog een dagje lekker ontspannen, al was dat gister ook al gelukt hoor ;)!:slapen:

mogguh

hier een nieuwe werkdag. dus doei :dag:
eens kijken daarna of ik de weg naar de sportschool nog kan vinden…

Moguh!!

Waar was je dan dat het zo druk was??

Hier eene beetje de balen in, mijn tv doet sinds gisteravond niks meer… Hij is net 1 maand oud… Dus mijn pa gaat maar langs de winkel…

Verder weer 600gram lichter, dus gaat lekkerrrrr!! :wink:

:dag:

Ik was in de zwaluwhoeve(Sauna)

Goedemorgen meiden.

Hier vakantie en dan altijd zo vroeg wakker. Was om 6 uur al klaarwakker bah!!!
Raak van het omgekeerde hier ook last van, maar dat heb ik altijd daar neem ik wapiti voor, te koop bij de drogist en dat helpt zeker.
Mexx je gaat als een trein goed hoor. Zie je wel dat het lukt, moet je kijken wat je al kwijt bent in zo’n korte tijd.
Beps jammer dat het zo druk was, nou ja…een gegeven paard he hahahahaha.
Roanna hartjes jagen, zo leuk hoef je niet over na te denken. hihihihihi
Mk helaas niet vrij, jammer maar ja het weer is niet zo geweldig dus dat scheelt alweer.

Viva; ja het gaat echt super hard, en ik moet zeggen… Ik vervang meestal wel 1 shake door een salade ofzo, word echt gaar van die shakes! :wink:

Beps; lekker dan dat je daar zo hutjemutje zit!! :frowning:

:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn :GERMANY:

Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Linda: 30 april tm 4 mei: Beekbergen
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna

mogge all
Beps : hoor van iedereen dat het daar altijd superdruk is, beetje jammer wel maar je hebt toch wel kunnen relaxen gelukkig
Mexx : na 1 maand mag een tv echt niet kapot gaan hoor
Viva : eet eigenlijk gewoon dikwijls uien, werkt ook prima :)))
Bloem : gaat weer eens proberen te sporten
Roanna : ja hoor dat wist, komen er wel minimaal 1 x per jaar, vind het leuk daar rond te wandelen en die kleine winkeltjes bezoeken. Vorden kwam ik vroeger vaak want daar zat een klant he, is er nu weg. Die van uw hulp in huis lol2lol2
MK : jij alleen woensdag vrij, maar dan lekker met de kids naar de bios, fijne dag !

Mexx, die shake niet vervangen hoor, je mag een salade erbij eten, dus 6 shakes en 1 salade.
uitkijken met welke soorten je eet, je mag niet zo veel tomaten, en ook oppassen met uien.
en paprika, maar bladsla mag je eigenlijk onbeperkt, en champignons…onbeperkt, of asperges.

Viev: Dat is mooi, ik lust namelijk geen tomaten, uien en paprika… Dus eet vrij veel champignons ook… :slight_smile: En gewoon sla met een light-dressing… :slight_smile:

Raak: nou dat dacht ik ook zeg maar… Dus ben benieuwd… zal wel een nieuwe krijgen… Is een winkel waar wij al jaren komen en zij hebben een topservice… Dus komt absoluut goed!

Goedemorgen all.

Ik moet ff opschieten, want krijg weer koffievisite.

@Viva: Succes weer bij je vader. Ach ja… dat van dat hartenjagen is weer even een manie, maar vind het tot nu nog wel leuk om te doen. Ik ben niet zo van die andere spelletjes daar. lol2

@Raak: Klopt. Sorbo hier, Sorbo daar. Ik heb toen toch weleens verteld dat mijn schoonvader vanaf z’n 65e tot aan z’n 87e jaar, daar in het magazijn werkte met heel veel plezier en zoiets ga ik ook zoeken als ik 65 ben. lol2 Helaas zitten ze niet meer deze kant op.

Iedereen een fijne dag verder en vast nog wel ff aanwaaien, maar moet nu even in de kleren.

Laterssssssssss:dag:

@bloem: je vroeg hoe het met me ging, met mij gaat het goed nu lekker drie dagen vrij alleen donderdag en vrijdag werken. alleen sinds 15 minuten woest op een vriendin verder goed haha

Mexx: Houd je eiwitmomenten HOOG!! Die heb je nodig om niet ‘in de honger’ fase te komen. Dus neem inderdaad wel die shake!!!

Ik een day-off, kom net weer mn bedje uit haha